Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
Big brother (tai niitä kun porukkaa valitaan sinne)

Olenko outo jos dyykkaan roskiksia ja käyn marjassa saadakseni ruokaa?
  • Vastaa
Et minun mielestäni

Miksi minullekin tuli flunssa? ._.

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa
Koska et pukenut päällesi tarpeeksi kun menit ulos.

Miksi minulla on niin tylsää, että minun pitää kysellä typeriä ja päättömia foorumilla?

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Siksi, koska meillä muillakin, elämä ei anna tarpeeksi haastetta meidänkaltaisillemme neroille : D

Miksi ikä ei tuo kypsyyttä mukanaan?

I've killed million souls, but I couldn't kill you.

• Vastaa
Koska silloin kaikki olisivat kuivia rusinoita.

Miten hiukset voivat aiheuttaa niin kamalan tapelun miesten keskuudessa(tai ainakin saada ne provosoitumaan ihan kunnolla)???
  • Vastaa
Miehillä on kivikautinen halu saada todistaa voimansa kunnon tappelulla ja hiukset ovat vain yksi hyvä tekosyy uhota.

Miksi meidän auto on aina rikki?

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa
Koska autot on ******!

Mistä saa pieniä, kestäviä käsilaukkuja jotka ei oo mitää pinnki/kirsikkalookia? Eikä hintaa yli 40?€

HC-Wild Line

• Vastaa
tekemällä itse

Miksi minun pitää ostaa ensiviikoksi kaksi 50€:n kirjaa, yksi 150€:n kirja, 20€:n kulkukortti, 55€:n työpuku, 70€:n työkengät ja 11€:n kopiokortti, kun saan opintotukeni vasta syyskuussa (eikä sekään ole kuin 260€)?

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Koska kaiken takana on kylmä ja suunnitelmallinen opiskelijoidentuhousjärjestelmä. Ihmiset halutaan velkavankeuteen. Kyseessä on opetushallinnon, kirjapainojen, pankkien, hallituksen sekä kansainvälisen kulkukorttiyhtiön salainen yhteistyö.

Miski ihmeessä kaikilla on flunssa? (Tietysti myös allekirjoittaneella-_-)

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Koska flunssasta on nyt kehkeytynyt jokin kaatotauti (minullakin on) joka kaataa kaikki tieltään. Sitä vaan on nyt "ilmassa" - se aika vuodesta. Taas kerran.

Miksi asunnon hankkimisen pitää nykyaikana olla näin vaikeaa?

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.