Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
ettei vahingossakaan tule sellaista oloa, että elämä olisi helppoa

Miksi viikolla odottaa viikonloppua, mutta kun viikonloppu tulee on niin väsynyt, ettei jaksaisi tehdä mitään muuta kuin nukkua?

"tell me no more stories, and i'll tell you no lies"

• Vastaa
Koska viikko on olut niin uuvuttava.

Miksi kaiken kurjan menneisyydestä pitää tulvahtaa mieleen juuri NYT????
  • Vastaa
Koska sinulla on aikaa ajatella juuri NYT.

Miksi äiti on niin tyhmä ettei osta mulle hupparia jos en löydä sitä netistä?

Gott weiss ich will kein Engel sein !!

• Vastaa
Koska se haluaa salaa laittaa sinut kärsimään valtavia maailmantuskia millä keinolla hyvänsä.

Menenkö mä perjantaina sen yhden kanssa baariin vai enkö, kun seuraavana päivänä pitäisi olla kuitenkin menossa miittiin ja olla freesi?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Mene vain, seuraava päivä on tulevaisuutta, jota ei kannata miettiä tämäkin taisi tulla viikon liian myöhään.

miten koirat tietävät pureskella juuri niitä asioita, jotka maksavat/joita tarvitaan eniten?

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Koska ne vaistoavat, että esine saa enemmän huomiota kuin ne, tai sitten ne tekevät sen juuri siksi, ihan vaan piruuttaan.

Miksi juuri silloin, kun haluat olla yksin tai sinulla on kiire, kaikki tahtovat tavoittaa sinut. Ja kun haluat että joku olisi luonasi tai soittaisi sinulle, kukaan ei soita?

The pain that you feel, it only can heal by living.

• Vastaa
Koska se vain menee niin. Sama ilmiö kuin se että jos on suorat hiukset niin haluaa kiharat ja taas toisinpäin...

Miksi pienen juhlaillan jälkeen auringonpaiste ja kaikki hajut tuntuvat niin liian etovilta ja inhottavilta?

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Koska kaikki ON silloin etovaa ja ällöttävää ja ties mitä muuta.

Huomena on hammaslekuri ja ne poraa. Kysymys kuuluukin, onko noloa/lapsellista kammoksua hammaslääkäriä vielä 17vuoden iässä? (nimimerkillä: kauhusta kankeana ja itsemurhaa harkitsevana, melkee..)

Only Dead is Real.

• Vastaa

Lainaus: SirMarylee

Huomena on hammaslekuri ja ne poraa. Kysymys kuuluukin, onko noloa/lapsellista kammoksua hammaslääkäriä vielä 17vuoden iässä?

Ei toki ole, ihmisillä vain on erilaisia pelkoja ja hammaslääkärinpelko on vain yksi monista. Henkilökohtaisesta kokemusta voin sanoa, että ainakaan minulla poraaminen ei sattunut.

Miksi toisia on helppo neuvoa, mutta kun itse pitäisi sitten noudattaa neuvojaan niin se ei äkkiä olekaan niin helppoa?

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vastaa
Koska puhuminen on satakertaa helpompaa, kuin toteutus.

Miksi hammaslääkäri on taas perjantaina? Olen taas ihan paniikissa, voiko joku sanoa jotain rauhoittavaa? ARGH!

Only Dead is Real.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Tyhjäpää, pimeyden_hehku, HepZusi, Tillie, neo_shaman). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!