Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
Iteppähän aloitit! :P

Mutta miten voin muistaa ulkoa tuota kökköä?!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
Koska kökkö jämähtää päähän kuin paskeli junttilan talon seinään!

Miksi raha-asioista pitää aina stressata ?

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Koska raha tuo turvallisuudentunnetta, ja turvallisuus on korkeimmalla Maslow'n tarvehierarkiassa.

Miksi Kauhajoen kouluammuskelu ei herätä mitään tuntemuksia, mutta tunnen myötähäpeää Idols -karsintoja katsellessani?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Sinä vain olet rehellinen ja myönnät itsellesi että näin on, etkä ala jauhamaan "voi ku kamalaa,apua surkeeta"-shittiä kuten suurin osa ihmisistä.

Miten on mahdollista tuntea itsensä huonoksi ihmiseksi ja olla samalla siitä älyttömän onnellinen?

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

• Vastaa
Tuttu tunne minulle, joten ehkä se vain on jotenkin mahdollista joidenkin ihmisten kohdalla.

Miksi ihmiset pakenevat luotani, kun sanon rakastavani matematiikkaa ja historiaa?

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
Koska kaikki ovat aika höpsöjä.

Miksi vaatekaapistani ei löydy hienoja vaatteita?

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
varmaan osittain samasta syystä kun niitä ei ole eksynyt munkaan kaappiin.

miksi kynsilakka lähtee liuskina pois vaan parin päivän jälkeen lakkauksesta?

when angels deserve to die

• Vastaa
koska et ole antanut pohjan kuivua ennen uuden kerroksen lakkaamista, lakan ja kynnen väliin on jäänyt likaa tai sitten lakka vain on kamalan huonoa. Itse kärsin samasta ongelmasta, aamulla kun lakkaa niin neljältä kärjet ovat jo kuluneet.

Miksi ihmisen perus luonteenpiirre on niin kovin negatiivinen?

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Ei se olekaan. Ihmisellä ei ole nk. "perusluonnetta" - se on täysin yksilöllistä. Minä olen peruspositiivinen, for example.

Miten on mahdollista että niin monet eivät osaa yhdyssanoja tai kirjoittavat sanat kuten "enää" ja "otakaan" tai vaikka "sydämeen" väärin? GRRH!

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Erittäin hyvä kysymys, hakkaan usein päätäni seinään lukiessani mm. nettikauppojen tuote-esittelyjä. Minulta ainakin menee luottamus puljuun, jos tuotteena on 'metalli luilla varustettu korseti kestää kiristystä'. Lisäksi minullekkin, otakkaan ja tännekkin aiheuttavat rytmihäiriöitä. (Sanavartalo ja liitepartikkeli -kin, mistä helvetistä se toinen koo sinne tulee?) En siis osaa vastata kysymykseen.

Miksi olen tänään iloinen, vaikkei siihen ole pätkääkään syytä?

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!