Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
Koska äidinkielen tekstitaito ei ole vahvuutesi.

Olenko minä täysi puupää ?

Lauomme kuoleman kanssa puujalkavitsejä ja kyynel kiiltää silmäkulmassa naurun määrästä, oi kuinka nautimme elämästä.

• Vastaa
Sen tietävät ne, jotka sinut tuntevat.

Miksi hiukseni takkuuntuvat heti kun saan ne kammattua?

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa
Kenties ne tykkäävät olla takussa.

Miten minulla voi samanaikaisesti olla uskomattoman onnellinen että surullinen olo?
  • Vastaa
kutsutaan mielenhäiriöksi . no ei vaineskaan. se on ihan normaalia. jos ei ole niin heittäkööt miutkin lukkojen taakse.

miksi tälläisiä ihmisiä kuten minä(täysin hyödyttömiä) on olemassa?

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Koska jokaiselle hyödyttömälle on jossain hyperaktiivinen maailmanparantaja puoliso joka tarvitsee tasapainottavan ihmisen.

Miksi on niin kova ikävä?

The Futures Uncertain, And The End is Always Near.

• Vastaa
Koska ihmisellä on aina ikivä jossakin määrin.

Miksi en pysty nukkumaan?
  • Vastaa
Sinua ei väsytä.

Miksi ulkona on aina niin kylmä?

Sinua etsin, sinua odotan sinä valaiset öisen maailman nouse jo kuu, nouse jo kuu. lapsesi tähdet, heidän joukkoon haluan.

• Vastaa
koska on talvi.

Miksi ruoka ei ole vielä valmista??

Gott weiss ich will kein Engel sein !!

• Vastaa
Koska se jäi nukkumaan.

Miksi isäni yritää laulaa Eisbrecheriä?

Sinua etsin, sinua odotan sinä valaiset öisen maailman nouse jo kuu, nouse jo kuu. lapsesi tähdet, heidän joukkoon haluan.

• Vastaa
Koska hänellä on sellainen olo.

Miten on mahdollista että en huomannut mitään melkein 16 vuoteen?
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Dragon9, BlackLotus, Death Angel, Vampira_666). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää light forum script miniBB © 2001—2008.