Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Välillä hyviäkin uutisia (osa 2)

• Vastaa
Tässä uusi ketju, pitkäksi pötkähtäneen tilalle !

pimeys=hulluus

• Vastaa
Saan ilmeisesti viimein sen pienen digikamerani, jota olen yrittänyt saada jo vuosia!

Minulla kun on vain iso kinofilmijärjestelmäkamera, Fujica AX-1, ostettu vuonna 1987. Se on 2 vuotta vanhempi kuin minä O.o

Yays!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
viimepäivinä on foorumin modet olleet aktiivisia
ja hahah minulla on parturi tänään, siistittän vähän... minä en enää pian näytäkään peikolta Toisaalta peikkoilussa on omat hyvät puolensa, mutta kun lapset pelkää... toisaalta ei sekään pahasta ole varsinkaan kun ensi viikolla pitäisi aloittaa oppaana toimiminen lastennäyttelyssä...taidanpa perua koko homman ahihi

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Pitkä viikonloppu edessä, kun koulua on vasta tiistaina seuraavan kerran

Does it really matter?

• Vastaa
Rakas tulee meille tänään Saan nukkua kaksi yötä hänen kainalossa

~Every day is torture~

• Vastaa
Huomenna kaverin luo viikonlopuksi. Taitaa taas tulla Maraton-sauna, villiä alkoholilla lotraamista ja "Vain-Kaasunaamari-Ja-Pyyhe-Päällä-Ulkona-Juoksu" - tyylistä menoa.

Priceless

I've lost control again.

• Vastaa
Ihanaa, näin hyvän ystäväni kolmeen viikkoon. Oli jo ikävä häntä ja kyllä meillä sitten olikin todella mukavaa.

Surrounded by my only friend, sweet silence.

• Vastaa
Ostin Demonian concordit. Vihdoinkin omistan soljelliset saappaat

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

• Vastaa
Sain houkuteltua kaverini tänne foorumille

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Ensimmäinen päivä aikuislukiossa tänään menikin ihan hyvin. <:
kuvittelin kärsiväni kamalista ahdistuskohtauksista, mutta ihmeen hyvin se meni.
Se ulos lähteminen vaan on aina kamalinta.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää chat forum software miniBB © 2001—2008.