Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Välillä hyviäkin uutisia (osa 2)

• Vastaa
Autokoulu alkaa viimein ens viikon maanantaina, jännittyneenä odotan, mutta silti oon tavallaan innoissani.

Hell was full so I came back

• Muokkasi: Rigis
  • Vastaa

Lainaus: The Evil Fairy

Autokoulu alkaa viimein ens viikon maanantaina, jännittyneenä odotan, mutta silti oon tavallaan innoissani.

Tulee mieleen omat autokouluajat Maikka laitto heti mäkilähtöön ja ekan tunnin jälkeen vannoinkin, että koko autokoulu loppuu siihen Noh, kortti on nykyään.
Tsemppiä vaan

Tänään oli ihana päivä Töissä kaikki meni hyvin ja vielä kuulin vielä mukavia uutisia

Count your blessings instead of sheep

• Vastaa
Jee Sain tänään uuden koneen ja näytön 22" laajis oon ihan pähkinöissä!

The Futures Uncertain, And The End is Always Near.

• Vastaa
Sain meiliä mukavalta ihmiseltä. Muutenkin todella hyvä olo tänään

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Vihdoin ja viimein voin olla 100% varma, etten ole raskaana Neljä kuukautta tässä jo jännitettiinkin ja testejä tuli tehtyä enemmän ku tarpeeksi

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
meil oli tänään koulukuvaus! hehheh tulee varmaan hienoja kuvia

hormooniharmonisointia!!!:)

• Vastaa
Saimme viimeinkin kämppämme internetin toimintakuntoon.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Minun on taas todella hyvä olla. En ehkä sittenkään turha ihminen. En edes muista, milloin viimeeksi tunsin näin voimakkaasti, että edes joillakin asioilla tässä elämässä on merkitystä. Jatkusipa tämä tunne ikuisesti

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Pakko hehkuttaa: mä otan Mortician tuleviin uudistuneisiin nettisivuihin vaatekatalogikuvat

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Niin, ja kihloihin tuli 20. päivä mentyä

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (DeadlyNightshade). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!