Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Välillä hyviäkin uutisia (osa 2)

• Vastaa
Mulla oli eilen tosi kivaa ja ehkäpä sain uuden kaverin

Hänen jalkansa kulkevat kuolemaan, alas tuonelaan vievät hänen askeleensa.

• Vastaa
Minulla on taas tänään todella hyvä ilta. Hauska ilta ja hyvää seuraa.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Olin eilen Dragulan, pikkusiskoni ja hään poikaystävän kanssa pulkkamäessä! Teimme myös lumiukon. Oli kyllä huvittavaa, kun pikkusiskon mieheke lenteli ympäriinsä lumilaudalla, hän ja Dragula kun rakensivat hyppyrin. Minä lensin persiilleni pulkasta :<

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Tänään pitkästä aikaa juomaan tuttavan kanssa, jonka tapasin viimeksi joku kaksi vuotta sitten. Tequilaa ja kaljaa! Huomenna ollaan sitte psykologilla krapulassa but who cares. Kolmen päivän putki, liskojen öitä tiedossa.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Äikän tekstitaidonkirjoitukset menivät pääasiassa aikasta hyvin!

Yhdestä tehtävästä tuli 6/6, toisesta 4/6, mutta viimeisestä vain 1/6 Olisi ehkä kannattanut valita joku toinen tehtävä, mutta turha sitä on enää nyt murehtia, meni jo. Mutta kahteen muuhun pistemäärään olen oikein tyytyväinen! Pitää vain tsempata esseekokeeseen hyvin, jotta saan peiteltyä tuon yhden tehtävän surkean pistemäärän...

• Vastaa
Saksan kokeesta tuli 10-! Yey!

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Huomenna penkkarit ja abiristeily!

Nyt pitäisi kaventaa penkkaripuku valmiiksi ja pakata, jotta voin mennä tänään kaverilleni yöksi

• Vastaa
Huomenna on duunihaastattelu. wish me luck.
nyt vaan panikoin, mitä teen vihreille hiuksille ja otanko kaikki lävistykset pois. Ja miten ihmeessä ehdin sinne kymmeneksi!

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Huomenna lähden viikoksi Espanjaan Lento lähtee huomen aamulla kuudelta Ja rakas tulee tänään tänne.

~

• Vastaa
Kävin kampaajalla ja uudet hiukset ovat ihanat
Lisäksi kuuntelen tällä hetkellä todella hyvää musaa, joka helpottaa vähän huonoa oloa..

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin. ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!