Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Välillä hyviäkin uutisia (osa 2)

• Vastaa
Siivosin ja tiskasin \o/ Ja minun rakas mussu koiravauva tulee meille hoitoon

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Uudet allergialääkkeet toimivat
  • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Vastaa
tänään baareilemaan kaverini kanssa, jota harvemmin näen! ei siinä muuten ole mitään ihmeellistä, mutta tämä vaan on kauan kaivattu piristysruiske ja tylsyydentappaja.

"pretend you don't care, 'till twilight falls"

• Vastaa
Olin eilen kaverini kanssa ratsastamassa. Lähdimme maastoon, ja ratsastimme sellaiselle radalle, mikä oli tarkoitettu ratsastamiseen. (se oli siis metsän keskellä n. viiden kilsan päässä tallista) siellä sitten otimme laukka kisoja ja menimme oikeasti aiiiivan helv*tin lujaa!! Se oli aivan mahtavaa ja olokin oli aivan mahtava!! Ensi kesänä uudestaan!

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Oli mukava Tallinan reissu. Pääsi edes jonnekin ja ehti viettää vähän tätä kesääkin kun muuten töitä niin paljon. Mukaan tarttui kaikkea kivaa.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
Kissanpentuni tulee huomenna kotiin.

Edit: Nyt on kisuli sitten kotona. Pikku hiljaa täytyy totutella toista uuteen kotiin ja uuteen "emoon", kun toinen on vielä sen verran arka (kuten kissat yleensä alussa ovatkin), mutta naukumista ja eroahdistusta ei kestänyt kovinkaan kauaa, nyt poika jo nukkuu rauhassa pahvilaatikossa vanhan kasvopyyhkeeni päällä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Kävin tänään työpäivän jälkeen vihdoista viimein uimassa, ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Ilma oli mukavan lämmin eikä se vesikään mitenkään kylmää ollut kun siihen tottui.

Ensilumi satoi kahdesti

• Vastaa
Pikkusisko istui etupihalla ja siihen tuli kaksi Jehovan todistajaa jakelemaan Vartiotornejaan Sisko oli vähän "wtf?" Onneksi olin sisällä

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
Palkkapäivä \o/

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa
Sain opintojeni kanssa yhteensopivan työpaikan ja pääsen aloittamaan heti sillä viikolla, jolloin muuttonikin on.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (blood). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!