Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Välillä hyviäkin uutisia (osa 2)

Tässä uusi ketju, pitkäksi pötkähtäneen tilalle !

pimeys=hulluus

Saan ilmeisesti viimein sen pienen digikamerani, jota olen yrittänyt saada jo vuosia!

Minulla kun on vain iso kinofilmijärjestelmäkamera, Fujica AX-1, ostettu vuonna 1987. Se on 2 vuotta vanhempi kuin minä O.o

Yays!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

viimepäivinä on foorumin modet olleet aktiivisia
ja hahah minulla on parturi tänään, siistittän vähän... minä en enää pian näytäkään peikolta Toisaalta peikkoilussa on omat hyvät puolensa, mutta kun lapset pelkää... toisaalta ei sekään pahasta ole varsinkaan kun ensi viikolla pitäisi aloittaa oppaana toimiminen lastennäyttelyssä...taidanpa perua koko homman ahihi

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

Pitkä viikonloppu edessä, kun koulua on vasta tiistaina seuraavan kerran

Does it really matter?

Rakas tulee meille tänään Saan nukkua kaksi yötä hänen kainalossa

~

Huomenna kaverin luo viikonlopuksi. Taitaa taas tulla Maraton-sauna, villiä alkoholilla lotraamista ja "Vain-Kaasunaamari-Ja-Pyyhe-Päällä-Ulkona-Juoksu" - tyylistä menoa.

Priceless

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

Ihanaa, näin hyvän ystäväni kolmeen viikkoon. Oli jo ikävä häntä ja kyllä meillä sitten olikin todella mukavaa.

Surrounded by my only friend, sweet silence.

Ostin Demonian concordit. Vihdoinkin omistan soljelliset saappaat

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

Sain houkuteltua kaverini tänne foorumille

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

Ensimmäinen päivä aikuislukiossa tänään menikin ihan hyvin. <:
kuvittelin kärsiväni kamalista ahdistuskohtauksista, mutta ihmeen hyvin se meni.
Se ulos lähteminen vaan on aina kamalinta.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Tillie, neo_shaman, Swanette, Aditu, Tyhjäpää). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!