Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Oletko fiksu?- testi

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
http://www.geocities.com/gmtplus2/fiksu.htm

tää on parempi ku mikään älykkyysosamäärä hömpät

10/11 \o/

Saa siirtää jos on väärässä paikassa

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Eeeeh tuntuu tyhmältä kertoa tulos, mutta johan sen testikin osoitti, että olen tyhmä 4/11

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
6/11

vähä jäi harmittaan... ei ne nyt niin vaikeita ollu.

"Things just happen. What the hell?" -Didactylos

• Vastaa
diamond_385, älä huoestu, mä olen tyhmempi. 3/11.
Älykkyysreittaus: Sinussa voisi olla ainesta urheilijaksi...

Rakkausreittaus: Olet erikoisen tyhmä. Et voi itse valita kumppaniasi.
Ou jee.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
9/11 En olis muuten uskonut, että saan noinkin hyvät pisteet

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Jep jep, 10/11. Ei tuo testi kyllä mitään muuta kerro kuin että miten hyvin ratkot kompakysymyksiä, mutta eipä se Mensankaan testi paljon parempi ole. Se mittaa lähinnä ongelmanratkaisukykyä, visuaalista hahmotuskykyä ja sanavarastoa. Mutta ihan hauska.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
11/11. Olen siis viisas. (ja tehnyt tämän testin ennenkin)

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Miekin sain 11/11, osan kysymyksistä olen nähnyt joskus aiemminkin, mikä saattoi helpottaa Tuossa tekee kyllä helposti virheitä, jos vastaa yhtään ajattelematta.

Does it really matter?

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
Tuo testaa enemmänkin sitä että luetko huolellisesti kysymyksen ja ohjeet
ei todellakaan mitään vakavasti otettavaa :P

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
4/11 (FIKSU)

Goth and pround

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (JapanGoth, neo_shaman, Aditu, Jenaldo). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!