Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Juice

• Vastaa
Onko Juice Leskinen, tuo suomen lahja musiikille, skulletin onnellinen kantaisä, vaikuttanut sinun elämääsi millään tapaa?
Ja jos on, kuinka?

amen..

• Vastaa
Heittääkseni ensimmäisen kiven.
Ei ole. Mitenkään.

amen..

• Vastaa
Eipä ole minun elämääni vaikuttanut,paitsi että äitini juicen musiikkia rakastaakin. Ei siis mitenkään muuten.
  • Vastaa
Ihan hyviä biisejä, nuorempana diggailin enemmänkin. Sukututkimuksessa selvisi muuten että Juice on mun kaukainen setä, en vaan ole koskaan tavannut heppua.

Fatfuck has the forum.

• Vastaa
jaa ei vaikuta. tosin kun tuli se mikko alatalon ja juicen yhteinen piisi niin se lähinnä huvitti ehkä kaks sekuntia.

l0lm0 0_o

• Vastaa
Juu, on. Aiheuttanut yökkäysreaktioita monesti. Myös ko. herran patsas Juankoskella aiheuttaa samanlaisia reaktioita.

Mummi on samalta paikkakunnalta kun Juise.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Taisi puheenaihe taas ajankohtaustua, sillä käsittääkseni herra siirtyi tänään rajan tuolle puolen.

l0lm0 0_o

• Vastaa
Niinhän se taiskin tehä.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Totta taidat turista, jos on mediaan uskomista. Ei hän mun elämääni mitenkään vaikuttanut, mutta levätköön nyt rauhassa.
  • Vastaa
Niinhän tuo tuntuu tehneen.
Noh, enää ei sit käydä Kikan hanuriin kii, saati lähdetä Juicen kyydis Juankoskelle.

amen..

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (neo_shaman, die Winterreise). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!