Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2009 20:27
Musiikki on ehkä pahin riippuvaisuuteni. Ilman sitä alan hermoilla ja huudankin helposti. Alkaa vaan vatuttaa kaikki.
Samoin suklaa, etenkin sillon jos oon yksin nii tulee hirvee suklaannälkä ja sit pitää käydä kaikki kaapit läpi ja jos mitään ei kaapista löydy nii sit pitää raahautuu kauppaan.
Piirtäminen on kans yks asia mitä ilman ei vois olla. Sitä vaan piirtää koko aika joka paikkaan.
Sit on myös tee, energiajuoma, kahvi, kirjottaminen, netti ja yksinäisyys sillon tällön.
Mm, olen riippuvainen monesta asiasta.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2011 13:01
Olen ollut aina riippuvainen kofeiinista. Siitä asti kun osasin syödä ja juoda itse, olen juonut kahvia. Tässä muutama vuosi sitten riippuvaisuuteni laajeni energiajuomiinkin ja tuli aika kalliiksi kun oli pakko ostaa päivittäin kolme RedBullia.... :S Pääsin siitä kuitenkin hetkeksi eroon mutta kas kummaa se palasi aina takaisin. Nyt olen kuitenkin sinnikkäästi pystynyt pitämään itseni erossa RedBullista ainakin hetkeksi! Yritän että joisin vain silloin tällöin enkä enää kolmea päivässä.
Toinen riippuvaisuus on kalja ja tupakka. Kaljaa pakko saada edes yksi illassa. Tupakkaa taas tulee vedettyä vähintään yksi tunnissa.
Yksi vielä on puhelin. Elämäni ei mene mistään sekaisin niin pahasti kuin siitä jos lähden hetkeksikään jonnekin ilman puhelinta! Menen aivan solmuun jos lähden käymään kaupassa ja huomaan että puhelin on jossain. Mistä nyt katsoa kelloa? Entä jos joku soittaa itkupuheluita? Entä jos puhelin muistuttaa jostain tärkeästä? Nykyään puhelimen kalenteri on ainoa mikä pitää mut kasassa. Sen avulla tiedän mikä päivä on menossa, milloin mitäkin tapahtumia on jne. Ilman puhelinta en niitä muistaisi
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.04.2011 15:31
Teetä menee talvisin varmaan suunnilleen litra päivässä. Kesäisin käyttö yleensä vähenee, mutta muina vuodenaikoina teetä kyllä kuluu järjettömiä määriä.
Suklaata menee myös ihan liikaa, erityisesti talvisin.

Sushia söisin varmaan jatkuvasti jos se ei olisi niin hemmetin kallista jopa itse tehtynä.

Ilman kalenteria ja kännykkää en mene minnekään. Ja jos menen, niin olo on koko ajan aika ahdistunut. En osaa olla ilman. Ja internetistä olen myös tehokkaasti riippuvainen. Kuuntelen musiikit ja hoidan ison osan kommunikoinnista muiden ihmisten kanssa netin kautta. Ja no tietokone muutenkin. En omista televisiota tai radiota tahi muita viihdyttäviä koneita. Tietokone on suunnilleen elämäni keskus.

Tupakka oli aikoinaan kelju riippuvaisuutta aiheuttava myrkky, mutta nyt olen aika hyvin päässyt siitä eroon. \o/
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2011 15:38
Sokeriaddikti ilmoittautuu!

En oikeen muista edes koska olis viimeks ollu kokonaan karkiton päivä.. Eilen jopa irtos salmiakkia syödessä paikka josta tulikin jo kitistyä täällä foorumilla.. : D Ja suklaata syön enemmän kuin laki sallii..
Nyt pitäis yrittää vähän tsempata ruokailutottumusten ja liikkumisen kanssa, kun lusmuan vaan kotona ku on lukio pulkassa eikä oo duuniakaan. Pelolla odottelen sitä, että alkaa kohta noi herkut näkymään kropassa.. D:
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.04.2011 15:53
Perustylsä kahvi taitaa olla yksi näistä. Tosin siitäkin alkanut välittää vähemmän. Tosin hirvittävinä määrinä se aiheuttaa pumpun ylikierroksia ja hermostuneisuutta, joka on pakko purkaa esim. älyttömän pitkään kävelylenkkiin. Työpäivistä kahvi tekee kestettäviä, kun poltan nykyisin todella harvoin ( silloin tällöin yksittäinen sosiaalisuussavuke).

Lainaus: Giffirt

Sushia söisin varmaan jatkuvasti jos se ei olisi niin hemmetin kallista jopa itse tehtynä.

Ruokapuolella allekirjoitan. Mielettömän hyvää juttua! Jotain, jolle vatsassani riittäisi uskomattomasti tilaa, ellei hinta hyppisi silmille (onneksi btw tunnen tämän asian suhteen paljon parempia kokkeja/rullailijoita, kuin minä. Itse en ole yrittänyt, kun nopeammat kädet ehtii ennen, vaikka safkanlaitosta pidänkin).

Lainaus: Tifa

Piirtäminen on kans yks asia mitä ilman ei vois olla. Sitä vaan piirtää koko aika joka paikkaan.

Nämä sanat ovat hyvin totta! Muutun sietämättömäksi parin kynättömän päivän jälkeen, ellei ympärillä tapahdu jotain loistavaa, tai ole nurkat täynnä ultrahienoja ihmisiä. Pakko mielle taiteen tuottamiseen. Tuotantotavoiksi käy kirjoittaminen/maalaaminen/piirtäminen. Sitten toimin kuin ehjä sätkynukke ainakin.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2011 23:49
Perinteisempiä addiktioita ovat kofeiini ja nikotiini. Sitten on tietenkin se kliseinen musiikki koska se on niin ihanaa.

Piirtäminen jo mainittiin, mutta itselläni on vielä vähän jännempi pakkomielteinen tapa: aina kun olen esim. luennolla tai yleensäkään missään tilanteessa missä kädessä sattuu olemaan ruutupaperia alan piirtelemään ruudukkoon kolmioita.

Tämä ei ole mikään ironinen hipster/witchhouse muoti-ilmaisu. Piirrän näitä kolmioita ja lasken sitten pytagoraan avulla niiden sivujen pituuksia yksiköissä (yhden ruudun sivu=yksi yksikkö), koska jollain tasolla haluan löytää tavan piirtää täydellisen tasasivuisen kolmion käyttämällä ainoastaan ruudukkoa, väliä ei ole vaikka sivujen pituudet eivät olisikaan rationaalisia numeroita. Jonain päivänä vielä kun saan tarpeeksi ison ruudukon piirrän täydellisen tasasivuisen kolmion.

Voitte varmaan kuvitella, että luentomuistiinpanojen tekeminen jää vähemmälle.
Kirjoittanut: phaeryen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: phaeryen
  • Lähetetty: 16.04.2011 14:28
älä häpeä noitatalon saapumista sielunelämääsi, se on vain ja ainoastaan oikein.

Kirjoittanut: Hidden Tears (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.04.2011 20:18
Mulla varmaan pahimmat riippuvuudet on sokeri, piirtäminen, musiikki sekä tietysti ihana kahvi
Kahvia juon ainaki yhen kupin päiväs, mut yleesä enemmän. Minkäs sille voi et siitä saa kunnon potkut ja se on hyvää? :3
Karkkia.. Sitä syön ihan liikaa. On suorastaan ihme etten ole saanut reikiä pariin vuoteen..
Piirrän melkein missä vain, minne vain. Käsivarret, vihkot, kalenterit.. Kaikki täynnä jotain töherryksiä
Musiikkia kuuntelen kans kaikkial. Mp:n akku on kuin mun elämä - kun akku loppuu, menee multaki henki xD
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.04.2011 21:15
Riippuvuuksina savukkeet ja teho. Ja nimenomaan teho-energiajuoma, ei käy battery, ed tai muu, vaan juurikin teho. En aluksi edes siitä tykännyt, mutta töissä myydään noita, ja jotenkin tullut tavaksi juoda teho per päivä. Ellen tehoani saa jonain työpäivänä, olen kärttyinen! En kuitenkaan ostele tehoja vapaalla tai lomilla ollessani, vaan ihan puhtaasti työriippuvuus. Työpäivä on ahterista jollen saa päivittäistä tehoani. Savukkeet, paha tapa, mutta en ole toistaiseksi edes ajatellut lopettaa. Jep, tappavaa tavaraa, iho vanhenee, hampaat menee huonoon kuntoon, haisen ja oon ruma polttaessani, mutta siitä huolimatta polttaminen on tapa josta en oikeastaan edes halua eroon.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.04.2011 00:12
Minulla on huonoja riippuvuuksia. Tupakkaa menee (sentään max. 10 per päivä, mutta silti) ja limsaa monta litraa viikossa, joskus myös energiajuoma tai pari. En tajua, miksen osaa olla ostamatta limsaa, sillä sitä on aina. Hampaatkin ovat menneet niiden myötä, vaikka niitä hyvin pesenkin.

Vastapainoisesti en syö karkkia, leivoksia, jäätelöä tai juo kahvia, sillä en pidä niistä lainkaan. Hyi kamala, pahoja hirvityksiä. Mutta eipä auta, kun limsa tekee hampaille ja ruoansulatusjärjestelmälle ihan yhtä huonoa.

Kännykkäni on myös sellainen esine, jonka täytyy olla aina mukana, ja johon vähän väliä vilkuilen. Netissäkin roikun ihan liikaa silloin kun siihen on mahdollisuus, mutta olen myös todennut pärjääväni muutaman päivän ihan hyvin ilmankin, jos olen sellaisessa paikassa, missä nettiin ei voi päästä (mm. kesämökki).
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit