Gootti.net

Kolehdin keruuta, Goottiyhdistyksen perustamiseksi !

Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2008 12:11
Minusta kritiikki on ihan aiheellista, jos papereiden kiikuttaminen virastoon kestää yli kuusi kuukautta. ( Homman voi hoitaa myös sähköisesti, niin säästyy mustetta ja niittejä). Olisi ihan rehellistä sanoa suoraan, jos yhdistys ei enää innosta ja paluttaa pennoset maksaneille. Eihän yhdistyksellä ole edes mitään toimintaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.09.2008 13:28

Lainaus: rotta

. Olisi ihan rehellistä sanoa suoraan, jos yhdistys ei enää innosta ja paluttaa pennoset maksaneille. Eihän yhdistyksellä ole edes mitään toimintaa.

Kyllä se innostaa vielä. Eihän sillä voi olla vielä toimintaa, ennen rekisteröitymistä.
Tervetuloa vain suunnittelemaan yhdistyksen toimintaa, kun sieltä tuntuu löytyvän potentiaalia
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.09.2008 14:13
No minäpä en kerro minulle henkilökohtaisesti uskottuja asioita ilman lupaa täällä kaikille, mutta sen voin sanoa, että epäreilusti on toimittu. Minusta toimitusjohtajien vaihtelu toisiin sairauden vuoksi ja yhdistyksen rahojen tuhlaaminen omiin juttuhinsa ei oikein kerro hyvää. Antakaa kunnia sille kelle se kuuluu ja perustakaa se tai olkaa ilman. Inhottaa tää tällainen kieroilu!
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2008 15:11
Aatteellinen yhdistys voi toimia rekisteröitynä tai rekisteröimättömänä. Koko rekisteröityminen on turhaa homma ja rahan tuhlausta. Rekisteröinti tekee kaikesta vain hankalampaa, on pakolliset vuosikokoukset, hallituksen valinta, tilintarkastukset jne. Jos siirrätte yhdistyksen kotipaikan Turkuun, niin voin ilomielin antaa viisaita neuvojani ihan livenä. Mutta joo, turha tässä yhtään vinoilla innokaille puuhamiehille/naisille, onnea ja menestystä. Kyllä Suomeen yhdistyksiä mahtuu.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 08.09.2008 15:11
FrozenCorpse

Kunnia kenelle ? Sinulle ? Ja mielestäni mikäli sinulla on jotain tietoa rahojen 'paremmasta käytöstä' voisit kertoa niistä myös meille. Itse lupauduin hallitukseen eikä mulle ole infottu mitään aiheesta...

Itsekin olen miettinyt että minkälaisen pr kuvan antaa kun papereissa kestää puoli vuotta (yli itseasiassa) ja olen kerran jos toisenkin miettinyt /part komennon käyttämistä... :E
  • Lähetetty: 08.09.2008 16:06

Lainaus: Chrystalis

Itse lupauduin hallitukseen eikä mulle ole infottu mitään aiheesta...

Itsekin olen miettinyt että minkälaisen pr kuvan antaa kun papereissa kestää puoli vuotta (yli itseasiassa) ja olen kerran jos toisenkin miettinyt /part komennon käyttämistä...

Sulle ei ole infottu sen takia, kun ei ole ollut selvää, mikä sinun toimenkuvasi tulisi olemaan. Varsinaiset toimet kun on jo jaettu Mutta jos/toivottavasti hakemus hyväksytään, niin erilaisista tapahtumien järjestämisessä yms. sulla kyllä riittää työtä.
Mä en ole oikein jaksanut miettiä antaako hyvän vai huonon pr-kuvan.
Kävin juuri tuhlaamassa lisää yhdistysrahoja, ja ostin printteri mustetta. Aikomus olisi vielä tänään duunata ne puheenjohtajan vaihdoksen jälkeiset uudet paprut, niin veisin ne sitten loppuviikosta.
Olisi tosiaan kiva tietää, jos joku tietää minua paremmin mihin "rahat on menneet"
Ja kaikki te, jotka tietävät miten asiat tulisi hoitaa paremmin, niin tervetuloa yhdistyksen toimintaan, sitten kun se on hyväksytty.
  • Lähetetty: 08.09.2008 16:15

Lainaus: FrozenCorpse

No minäpä en kerro minulle henkilökohtaisesti uskottuja asioita ilman lupaa täällä kaikille, mutta sen voin sanoa, että epäreilusti on toimittu. Minusta toimitusjohtajien vaihtelu toisiin sairauden vuoksi ja yhdistyksen rahojen tuhlaaminen omiin juttuhinsa ei oikein kerro hyvää. Antakaa kunnia sille kelle se kuuluu ja perustakaa se tai olkaa ilman. Inhottaa tää tällainen kieroilu!

Sorry, tuplapostaus, en huomannut ensin tuota Frozenin juttua.
Ne jutut, mitä sinulle on kerrottu, ovat vain yhden ihmisen versio asioista. Ja tässä on kysymys vain siitä, että sairaalla ihmisellä pitää olla totaalinen rauha kaikista työtehtävistä. Siksi toiseksi minäkin olen sairas. Ei ole kysymys siitä, että hamuaisin johtajan titteleitä. Se on minulle aivan sama, vaikka olisin yhdistyksen siivooja.
Koitan vain saada yhdistysasian luistamaan.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.09.2008 16:46

Lainaus: rotta

Jos siirrätte yhdistyksen kotipaikan Turkuun

Hei joo, hyvä idea. Sitten minäkin voin päästä mukaan toimintaan... Ääh, ei sellaista tule tapahtumaan, joten tyydyn sivustatarkkailijan jobiin. Ellei sitten perusteta paikallisyhdistystä...
  • Lähetetty: 08.09.2008 16:50

Lainaus: Lady Elena

Hei joo, hyvä idea. Sitten minäkin voin päästä mukaan toimintaan... Ääh, ei sellaista tule tapahtumaan, joten tyydyn sivustatarkkailijan jobiin. Ellei sitten perusteta paikallisyhdistystä...

Kyllähän tekin voitte osallistua toimintaan, eihän niitä yhdistyksen kokouksia nyt joka viikko ole.
Ja mehän on joskus aikaisemmin mietitty, että tehtäis joskus klubi-reissu Turkuun
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.09.2008 16:59

Lainaus: poison

eihän niitä yhdistyksen kokouksia nyt joka viikko ole.

Niinpä, voisihan sitäkin harkita, että kävisi niissä kokouksissa... Tällainen yhdistystoiminta olisi pelkästään positiivinen juttu, kunhan se nyt saataisiin toimimaan. Joskushan siinä rekisteröitymisessä voi mennä vuosikin, mutta yhdistys voi silti toimia rekisteröimättömänä.

Lainaus: poison

Ja mehän on joskus aikaisemmin mietitty, että tehtäis joskus klubi-reissu Turkuun

Se on myös mainio idea. Kaikki vaan joukolla Suomen Turkuun...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit