Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.05.2009 09:45
Olin tossa viikonloppuna heittämässä illalla pienen iltakävelyn ku koko päivän olin istunu sisällä dataamassa. Aateltiin kaverin kans kiertää yks läheinen lampi. No lähettii sit kävelee iha rauhas ja näin ku oltiin siel lammen luona nii yks puoltuttu tuli "Hyyi, mitkä kamppeet sul on oikee päälläs?!" ja alko latelee kaikee mitä päähän tuli. No jatkettii kaverin kans matkaa ja oltiin suunnillee puolesvälis matkaa ku jotkut kaks poikaa tuli mopolla meiän takaa. Ne hidasti vähän meiän kohalla ja kyydissä oleva näytti keskarii ja rupes nauraa. Tämmöstä tällä kertaa. Kiva lähtee iltakävelylle.
Sit toine oli tos maanantaina ku uudet seiskat tuli tutustuu kouluun. No mä pääsin just tunnilta ja tarkotuksena oli kävellä aulan poikki ja mennä syömään. Osa niistä uusista seiskoista istu siin aulas. Sit joku huomas mut ja huus "Kattokaa!!" mä käänsin vähä päätä ja katoin et ketä ne oli, ku en ollenkaa muistanu et ne tulis sinä päivänä tutustuu. Jokainen niistä aulassa istuvista katto mua haavit auki ihan hiljaa. Sit ku olin kävelly niitten ohi nii alko taas kauhee kälätys ja kaikki oli normisti. Kyllä sitä täytyy järjestää kohtaus kun ohi kävellään.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.05.2009 19:18

Lainaus: Tifa

Sit joku huomas mut ja huus "Kattokaa!!"

olisit nähny muutaman vaahtosammuttimen ilmeet ku jonotin saliin :'D hulvatonta!
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2009 21:59
Ties mitä sitä sai taas kuulla ja nähä ku oon varmaa jyväskylän ainut googlepäinen gootti... oli toukofest ja kaikki paikalliset kakarat on keskustassa...
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.05.2009 22:02
En saanut tänään kommenteista mitään selvää, mutta pari miestä mutisi omituisesti ohi mennessäni. Ehkä se oli parempi, olin nimittäin erottavani vakisanan "Saatana". Aina yhtä omaperäistä tuo palaute.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Arvet
  • Lähetetty: 29.05.2009 18:03

Lainaus: Malys_

Eräskin tuijotti niin kovin että käveli suoraan mainoskylttiä päin.
Aiemmin oli puhetta viehättävyydestä mutta silti pistää kummastuttamaan miksi sitä toisena päivänä tuijotetaan kuin mitäkin outolintua ja toisena päivänä ei mitään. Vaikka olisi samat kuteet, hiukset ja meikit samalla tavalla jne.

Joo, onhan sitä tuijottelua olemassa. Kyllä täälläki ihmiset pysähtelee toljottaan varsinki nyt kun hommasin täyspitkän mustan vinyylihameen, seittipaitaa ja piikkiranneketta ja -kaulapantaa + rokkikenkää, hehe! Pari kertaa on tultu kyseleen että ooksie etes suomalainen? (aivanku se ois vaatteista kiinni että mitä kansallisuutta edustaa...) tai mihin esitykseen sie oot menossa? Oon sanonu että kyllä mää suomesta oon ja nämä on mun arkivaatteet

Mun näkemys tuosta tuijottelunjakaantumisesta eri päiville eri määriä johtuu olemuksesta ja vaatetuksen yhteisvaikutuksesta: ei pelkästään vaatteista, kengistä, meikeistä tai muusta vaan siitä "agressiivisesta" (en tiijä onks tuo nyt oikea sana) olemuksesta+vaatetuksesta, omasta preesensistä kun olet kaupungin/talon tyylikkäin ja sen huomaa itse ja sen huomaa muut. Jos vaatetus on kohdallaan ja mutta vaatteitten sisällä on jotain mutkalla esim. huonosti nukutut yöunet, liiallista stressiä, ihmissuhdeongelmia tai jotain muuta ihmiselämään kuuluvia vähemmän mukavia asioita, niin se näkyy olemuksessa.

Rinta rottingilla eteenpäin sisaret ja veljet!!
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2009 19:49
Tässä hiljattain heiluin paikallisen päiväkodin kulmilla odottamassa kaveriani. Lapset olivat pihalla, ja huomasivatkin minut. Siinä alkoi sitten keskustelu hiuksistani:
Lapsi 1: Mitä tolla on päässä?
Lapsi 2: Emmä tiiä.
L1: Onks ne jotai matoja?
L2: Musta ne näyttää naruilta.
Lapsi 3: Oottekste ihan tyhmiä. NE ON LASTAT.

Vai niin, mulla on siis lastoja päässäni. Eivät kyllä taida olla puiset.
Kirjoittanut: Belle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.05.2009 20:11
Minulle ei koskaan huudella mitään, enemmänkin tulee kehuja vierailta ihmisiltä. Tänään tosin alle kouluikäinen poika, joka oli vanhempiensa seurassa, osoitti minua ja sanoi "homo!"
Liekö hän minua pojaksi luuli kun oli housut jalassa, mutta naamaani hän ei nähnyt. Jos ei olisi ollut niin kova kiire, niin olisin mulkaissut pahasti takaisin
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2009 20:55
Täs äsken mulle huusi joku poika että "kauheet bootsit!" Sanoin sitten että tule tänne sanomaan ja poju meni ihan punaseks ja sopersi jotain että "emmä se ollu, se oli toi.." Samperi että alkaa ottaa päähä. Seuraava joka huutaa vielä jotai mun kengistä löytää nää "kauheet bootsit" omasta p******tään.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.05.2009 08:27

Lainaus: warheart

Ties mitä sitä sai taas kuulla ja nähä ku oon varmaa jyväskylän ainut googlepäinen gootti... oli toukofest ja kaikki paikalliset kakarat on keskustassa...

Gogglet, ei googlet.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2009 17:10
Hehehe, olin kävelemässä Tikkurilan keskustassa ja kaksi n. 60-vuotiasta humalaista miestä rupesivat viheltelemään ja huutamaan jotain. En saanu selvää, mitä sanoivat, sillä Deathcamp Project soi korvissa, mutta olin ihan otettu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit