Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 15:19

Liek dis?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.06.2009 15:23

Lainaus: Heetteri

k dis?

Oh that's me! Kuka on laittanu mun kuvan nettiin ilman mun lupaa...
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:16
Kävelin viikonloppuna jossain kaupassa,ja menin portaita sitten ylös. joku mies huutaa perään että
"mitä herkkupeppu!!" vähän hymyilytti
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2009 22:59
Kävimme Prismassa kahvilla, jonka jälkeen lähdin hakemaan kärryä ulkoa että menemme siihen ruokakaupan puolelle. Työntäessäni kärryjä sisään kauppaan joku nainen tokaisi: "Voi kuinka kauheita nuo teiniäidit!" osoittaen minua ystävättärelleen. Mistä lähtien on ollut teiniäiti kun työntää ostoskärryjä?!
Samalla kauppareissulla kun olin valitsemassa leipää äitini kanssa, tuli joku vanha nainen kuiskaamaan selkäni taakse: "Joudut helvettiin vielä kun näytät tuolta!" Mitähän ihmettä.. Kyllähän se vähän loukkasi, mutta näin myöhemmin ajateltuna nuo tapaukset lähinnä huvittavat.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.06.2009 20:27
Lauantaina sain kestää pitkästä aikaa huutelua, kun liikuin ainoana likkana viiden miehen kanssa (muut akat väsyivät ja alkuillasta). Olin taasen tälläytynyt, ja taisivat tädit olla kateellisia poikahaaremistani ja ulkoisista avuistani kun sain kuunnella vanhaa kunnon huorittelua. Että viitsivätkin, aikuiset akat.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.06.2009 20:30

Lainaus: BronzeRain

Olin taasen tälläytynyt, ja taisivat tädit olla kateellisia poikahaaremistani ja ulkoisista avuistani kun sain kuunnella vanhaa kunnon huorittelua. Että viitsivätkin, aikuiset akat.

Semmoisille keski-ikäisille harpuille ihan tyypillistä käyttäytymistä. Ne pelkää että viekottelet niiden miehen En oikeesti ymmärrä minkä takia ne muumiot luulee että nuoria naisia todella kiinnostaa jonkun muumiomummelin vielä muumioituneempi miääääs!?
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2009 12:39
Olin torikojulla myyjänä ystäväni kanssa violetit cyberloxit päässäni ja muuta rompetta niskassa. Siihen tuli eräs turistinainen (puhui englantia) ja kysyi, saako ottaa kuvan meistä. Juttelujen ja toimituksen jälkeen nainen lähti mutta tuleekin kohta kukkapaketin kanssa jonka ojentaa minulle ja kiittelee vielä kuvasta. Siinä tuli tooosi hyvä olo
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.06.2009 13:55
joku huusi että v*tun larppari, tollaiset p*skat pitäisi ampua...
Noh, olisi tehnyt mieli sanoa jotain takaisin koska henkilö nyt oli sen verran vastenmielisen näköinen, noh, en viitsinyt sanoa mitään, rupesi vain huvittamaan koko tapaus.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.06.2009 16:05

Lainaus: Venom

joku huusi että v*tun larppari, tollaiset p*skat pitäisi ampua...

Mites ny noin- larppaaminenhan on tervehenkistä harrastamista!
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 23.06.2009 20:35
Kun olin Ruotsissa, niin sitten laivalla joku mummeli sano ruotsiks, että onpas sulla hienot vaatteet. Seisovaan pöytään menossa kun olin, niin varauslipukkeen tarkastaja nainen pysäytti mut ja sano jotain että:"Siis mun on nyt ihan pakko pysäyttää sut, kun sul on niin ihanat vaatteet, siis noi on niin hienot jne. jne....." Myös joku ulkomaalainen nainen sano mulle "I love your dress, where did you get it?" Sit mä sanoin sille englanniks, et se on kyllä hame. Sit se sano viel, et se on tosi nätti, ja mä kiitin sitä. Sit hississä samassa laivassa olin jossain vaihees jonkun vanhemman puoleisen pariskunnan kanssa samaan aikaan, ni lähtiessään mies sanoi mulle, että mul on tosi nätti hame...... Hammaslääkärissä aiemmin lähtöpäivänä hammaslääkärit kehu mua taas. Kun toinen niistä tuli hakemaan mua odotushuoneesta, se sano heti: "Ootpa sä kaunis, sul on tosi kauniit vaatteetkin!" Sit myöhemmin toinen hammaslääkäreistä: "Oi kun sulla on ihanan puhtaat hiukset!" Sit kun olin lähössä, ne rupes vielä yhessä kehumaan mua, sitte toinen niistä oli silleen: "Ai sä oot tollanen -mikskä tota nyt sanotaan- gootti? Sit mä olin silleen et joo.....Tää ei nyt oikeen ollut kadulla huutelua, mut oli tosi ilahduttavaa kuulla tollasta .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit