Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.06.2009 17:10

Lainaus: Severana

Tuskin olin ainoa salaa kuvattu, sillä pervolla on varmaan sadoittain naisten tissi- ja persuskuvia tallennettuna johonkin.

Äitini näki eilen jonkun keski-ikäisen miehen kuvaamassa kamerakännykällä salaa paria nuorta tyttöä. Tyypillä meni kuulemma pasmat pahasti sekaisin, kun äitini ilmeistyi yhtäkkiä hänen viereensä. Mikä noita joitakin miehiä vaivaa, en minäkään kulje kuvaamassa miesten haarovälejä!
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: menthal
  • Lähetetty: 03.07.2009 23:53
Noin puolisentoista viikkoa sitten kun kävelimme miesystäväni kanssa yhden tarhan ohi kunnon tamineissa (bondage hametta ja housuja jne) eräs pikkupoika tuijotti meitä pitkään ja päätti sitten huutaa ihan täysiä: "LORDI". Voi että repesin sen kuultuani
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2009 15:05
Olin tossa muutama päivä sitten hesassa käymässä parin kaverini kanssa. Käveltiin siel keskustas minnelie menos, nii joku n. 40-50v akka täräyttää siinä melkein huutaen seuralaiselleen että "On se nyt kumma ku tästä helsingistä on tullu tälläne saatananpalvojien meri, kato nyt tota yhtäki", samalla osotten mua. En ymmärrä sitä kun aina sanotaan saatananpalvojaks.
Sinä samana päivänä oli kyl hyvä ku istuttii sit illal dösäril, nii siihen tuli sit jotai erimaalasii kerjää rahaa johonki kristillisee juttuu, nii ku ne tuli siihe meijän kohalle nii ne näytti jotai lappui mun kavereille ja jätti mut välistä : DD
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2009 00:20
Tuli tuossa viime viikonvaihteessa taas sellainen o.O olo oman seksuaalisuutensa suhteen.. selostetaanpa hieman..

Elikkä olin paikallisessa pikkukapakassa (lue maalla) tappamassa aikaa odottaen kaverin pääsyä töistä. Illan tuotosta...

4 ihmistä kysyy soitanko bändissä, laulanko tms. Paras oli kysymys siitä olenko Mötley crue (onhan minusta moneksi, mutta joku raja sentään :P)
Miespuolinen henkilö tarjoili minulle virvoitusjuoman ja höpötteli sekavia hetken aikaa minun koettaessa pidätellä nauruani kun kaverini meinaa revetä tiskin toisella puolella totaalisesti...
Loppu silauksena ennen sulkemista päätin piipahtaa vielä miesten huoneessa virkistäytymässä. Juuri kun kerkesin pisuaarille heittää selkäni takana oleva mies kommentin: Oletko homo?
Vastaus: En ole -> Kysymys mieheltä: Miksi sitten pukeudut tuollee? (Päälläni oli metrocamo housut ja musta huppari jotka ovat tarkoitettu moottoripyöräilyharrastustani suojaamaan eli sisältävät hieman suojia ja näytin tuolloin enemmänkin bodarilta kuin miltään muulta, ei meikkiä, tukka lässähtänyt koska päässä ollut kypärä.. sanoisin että hyvin hillitty olemus). Tästä hieman häkeltyneenä tokesin vain takaisin: No miks sä pukeudut tolla tavalla (Joku punanen paita ja farkut kaverilla) ...Oli vaa hetken hiljaa.. pyyteli anteeksi homo kysymystä ja paineli ulos wc:stä hyvin hiljaisin äänin...
Pääsinpä taas kerran toteamaan että onpa maalla mukavaa!
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2009 09:18
n. Pari viikkoa sitten kävin postissa (vai liekö nykyään korrektimpaa sanoa että "Itellassa"..), oli paahtava helle, joten hameessa, remmikengissä ja topissa (ja hyväsä aurinkorasvassa) lähdin kävelemään. Kesken matkan joku vanha ukko (punainen paitansa ja valkea parta toivat mieleeni joulupukin) tulee vastaan ja äkkiä minun kohdallani suhahtaa paheksuvaan sävyyn: "..On kuin musta surma".."
Alkoi naurattaa ihan kamalasti mokoma äijä, ja kikattelin itsekseni varmaan puolet matkasta.
Kirjoittanut: Black-Butterfly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2009 14:26

Lainaus: Wednesday

joku vanha ukko (punainen paitansa ja valka parta toivat mieleeni joulupukin) tulee vastaan ja äkkiä minun kohdallani suhahtaa paheksuvaan sävyyn: "..On kuin musta surma".."
Alkoi naurattaa ihan kamalasti mokoma äijä, ja kikattelin itsekseni varmaan puolet matkasta.

x)))
Tuommoista letkautusta en ole ainakaan minä kuullut ennen, omaperäiset huudot ovat parhaita!
Uskon, että oli naurussa pidättelemistä..
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.07.2009 14:51
Tossa pari viikkoa takaperin olthin Helsingissä emännän ja muun nuorison kanssa. Käytiin sitten Jumbossa shoppailemassa ja mentiin Prismaan. Suunnistin sitten het meikkihyllylle kun olin jättänyt koko meikkiarsenaalini vahingosa pohjanmaalle. Siinä sitten hetken selailin, ja selkäni taakse ilmestyi pieni poika kysymään että mikkä nuo sun kengät on (mulla tosiaan oli jalassa pvc-solkisaappaat), ja mie vai sitten että ne on tälläset vähän erikoiset kengät vaan. Sitten pojan pikkusisko ilmesty siihen kans ja kysy että mikkä nuo kengät on, - no nää on tälläset saappaat. Molemmat vaan tokas että noi on hienot ja juos äitinsä luo huutaen että äiti me käytiin kassomasa ton tytön kenkiä, noi on hienot.
Hieman kyllä pisti naurattahan vaikka kysymykset löikin vähän lukkoon
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2009 17:22
Mun ei tartte olla ku lenkillä nii lapset huutelee että: kato tuota Se kummastuttaa välillä vieläki että miksi pitää huudella.. No, eilen ku olin pyörälenkillä ja kotia päin menossa (takana oli tosin jo vajaa pari tuntia pyöräilyä ja irvistystä oli jo hieman naamalla ) nii joku vaahtosammuttimen kokonen huutelee vanhemmilleen nuo edellä mainitut sanat... Ei mulla mitään ihmeellistä päällä ollu, on mulla tosin musta 70-vuotias pyörävanhus millä mää kurvailen ehkäpä kulkupelini ja mun irvistys kiinnitti huomiota, heh.. en tiijä
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.07.2009 20:11
En ole ihan varma, oliko tämä huutelu osoitettu minulle, mutta laitanpa kuitenkin.

Eli siis, viime perjantaina kävin erilaisilla asioilla kaupunkini keskustassa. R-kioskin ohi mennessäni joku mies huusi, että "Oi mikä leidi! Ihan kuin Paris Hilton!". Aika mielenkiintoista, ottaen huomioon, että en ole tikkulaiha blondi saati sitten pukeudu überkalliisiin minikolttuihin. Ilmeeni oli varmasti näkemisen arvoinen kun kuulin tuon nerokkuuden.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2009 21:42
Hah, en tiiä kuuluneeko tähän mutta olin tampereella Stockmannin vessas korjailemas meikkejäni ja joku mummeli si tulee sielt yhest kopist, tiirailee mua hetken aikaa ja tokasee '' vinoon menee'' ja lähtee lätkimään O.o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit