Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Neophyte (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 21:32
Minulle ovat ihmiset huudelleet aivan positiivisessa mielessa. Olin kerran shoppailemassa ja ohitseni käveli n. 40-50w mies. Hän katsoi minua pitkään ja sanoi "VAU!" Kun mies oli häipynyt näköpiiristä nauroin hänen lausahdukselleen. : D
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2009 18:13
Itselleni huudeltiin pari pivää sitten. Olin kaverillani yökylässä ja istuimme tienviereen kaatuneella puulla juttelemassa. Ohitse meni kaksi, ehkä noin 16-vuotiasta poikaa pyörillä. Näyttivät joitakin käsimerkkejä ja örisivät. Alkoi kyllä naurattaa, kun olivat lopulta menneet ohi.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 21:09
Olin viime viikolla ABC:lla melko myöhään illalla, söin hampurilaista avomieheni ja veljeni kanssa. Päällä oli aika normivaatteet, jalassa mustat plattarit, ja pari ohikävelevää pissiliisaa tokaisi kenkiini viitaten, että "Uuh, kato noita..."

Muutenkin olen kuullut kengistäni kaikenlaista, kuten "Siis voi ei...!" ja naurua päälle. On se ihme.
Kirjoittanut: vermin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2009 12:57
Olen aina pohtinut sitä psykologiaa mikä on kaikenlaisen avoimen ilkkumisen takana. Jotenkin pystyn vielä ymmärtämään (mutten hyväksymään) sitä että nuoret kommentoivat toisiaan melko avoimesti ja julmasti. En itse ota turhan vakavasti jos lauma 12-vuotiaita huutelisi perääni "hyi yök" tai vastaavaa. Onhan se selvää ettei sen ikäisellä ole henkisiä valmiuksia kohtaamaan samalla tavalla erillaisuutta kuin kymmenen vuotta vanhemmalla.
Sitä vain en mitenkään ymmärrä että kuinka huomattavasti vanhemmilla henkilöillä, sanotaan keski-ikäisistä vanhuksiin, voi olla pokkaa täräyttää mielipiteensä päin naamaa tuntemattomalle ilman mitään provokaatiota. Siis eikö heidän nuoruudessaan juuri arvostettu hyviä tapoja ja kohteliaisuutta? Mihin se sitten on hävinnyt? Seniilyskö tuo suorapuheisuuden tullessaan? Ehkä he eivät myöskään ole saaneet valmiuksia kohtaamaan sellaista erillaisuutta mitä nykyään on, mutta on kai sentään kotona opetettu että ketään ei haukuta päin naamaa. Tämän käytöksen on pakko kuulua samaan luokkaan kuin se että tietyssä iässä ihminen kokee voivansa kiilata jonossa miten haluaa ja käyttäytyä muutenkin huonosti.
Itse olen kuitannut kommentit että minulle on kotona opetettu tavat mutta rouvalta on jo tainnut unohtua... Kiilaajilta voi kysyä että minnes on kiire, hautaan?
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2009 15:21

Lainaus: vermin

kuinka huomattavasti vanhemmilla henkilöillä, sanotaan keski-ikäisistä vanhuksiin, voi olla pokkaa täräyttää mielipiteensä päin naamaa tuntemattomalle ilman mitään provokaatiota

Omana arvionani tilanteeseen esitän, että ko. vanhemman sukupolven (meinasinpa sitten kirjoittaa sukupuolen) edustajat ovat pienessä mielessään a) maksaneet niin paljon veroja, että heillä on moiseen oikeus tai b) ovat niin paljon yhteiskunnalle muuten antaneet tahi sitten lempparini c) ilman heitä ei kuitenkaan olisi mistään tullut mitään, ja heillä on täten oikeus ja velvollisuus ohjastaa muita samanlaista muottia kohti.
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2009 18:47
Itselleni ei ole pahemmin huudeltu juuri mitään. Johtunee varmaan siitä että olen vielä sen verran nuori etten käytä korsettia + minihametta yms. Kyllä noita katseita tulee yleensä vanhemmilta henkilöiltä, muttei ainakaan vielä mitään pahempaa ole tullut vastaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.08.2009 02:52
Yleensä minulle on inttivaatteissani kulkiessa huudeltu vain aamuja, mutta taiteiden yössä joku känniääliö päätti sitten ohi kulkiessaan osoittaa, sylkeä päin ja huutaa: "sä oot iso paska!"

Kiitos

;__________________________;
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Little Vampire
  • Lähetetty: 23.08.2009 12:41

Lainaus: vermin

Olen aina pohtinut sitä psykologiaa mikä on kaikenlaisen avoimen ilkkumisen takana. Jotenkin pystyn vielä ymmärtämään (mutten hyväksymään) sitä että nuoret kommentoivat toisiaan melko avoimesti ja julmasti. En itse ota turhan vakavasti jos lauma 12-vuotiaita huutelisi perääni "hyi yök" tai vastaavaa

Tätä minäkin olen ihmetellyt... Olin kavereiden kanssa lauantaina käymässä yhdessä tapahtumassa paikkakunnallani. Apulanta esiintyi siellä ja sen sellaista ja aika paljon oli nuoria ryyppäämässä. (Se oli todella säälittävä näky kun kaikki teinit makasi jossain ruohikolla ihan päissään) Ilta oli jo aika pitkällä kun kävelin sellaisen nuoriso joukkion ohi jotka istui siinä ruohikolla ehkä noin 17-18 vuotiaita. Perään alettiin huudella heti että ootko nyt niin V*TUN GOOTTI, RUMAT VAATTEET, HAISTA P*SKA V*TUN PASKA. Kiiiiiiitoos. Muutenkin sain halventavia katseita niskaani koko illan ajan.

Mietinpähän vain että onpa lapsellista...en odottanut sen ikäisiltä sellaista huutelua. mitä ne luulee saavuttavansa sillä huutelemisella????? Siihen haluaisin vastauksen! en minä aijo tästä muuttua parin huutelijan takia. välillä kuitenkin tuntuu masentavalta olla ulkopuolinen ja kaikkien katseiden kohteena. Eikö ihmisiä voi hyväksyä sellaisenaan. Onko siinä kenties jotain ärsyttävää kun joku uskaltaa olla erinlainen? en minä yritä esittää mitään pukeutumisellani eikä siitä voi päätellä millainen luonne ihmisellä on joten jos ei tunne toista niin jättäköön hänet rauhaan ja miettiköön omia ongelmiaan.
Kirjoittanut: --lauren (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.08.2009 15:04
No mun perään just nämä 10-13 vuotiaat huutelee kaikkea et "haista paska" ym... ja nää vanhemmat rouvat sitte kattoo monttu auki tai huutelee saatananpalvojaa... hmm... -.-
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.08.2009 18:54
En nyt suoranaisesti voi sanoa että olisi huudeltu, mutta...

Lauantaina tosiaan kun olin suuntailemassa Kiloon, niin matkani kävi Rautatientorin kautta. Päälläni oli tuolloin verkkopaita, punaiset sukkikset joissa päällä mustat verkkosukkikset, läppähame sekä plattarit. Jäin junien puolelle pällistelemään miltä laiturilta juna menisi niin huomasin huvittuneena jonkin mamman kurkkimassa (n. 70v ?) pylvään takana. Hetken kuluttua sieltä näkyikin vain kamera ja salamavalo iski päin. Pyyhälsin sitten ohi, sillä juna lähti sieltä suunnasta mutten ehtinyt jäädä heittämään mitään nasevaa.

Se mamma katsoi ylös juuri sillä hetkellä kun menin ohitse ja pelästyi. :P Hankkikoon fappimatskunsa muualta, perskele.

Eikäpä tässä muuta, avautumiseni oli tässä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit