Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.12.2009 01:11
Olin Granin juna-asemalla kun yksi ulkomaalainen tuli ja yritti jotenkin vääntää suomeksi: kaunis väri tukka Ja kerran koulun käytävällä kävelin joidenkin ohi ja ne vain huusivat perään: Mitä v****a?! Se ei tuntunut kivalta
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.01.2010 03:58
Kukaa ei koulus huutanut eikä tee nii nytkää. Ainut minkä parat voisivat "komia juurikasvu"
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 11:52
No tämä nyt ei ollut huutelua, eikä kadulla. Mutta erittäin epämiellyttävää, vaikka henkilö sitä ei varmaan niin tarkoittanut.
Oltiin eilen Tampereella eräässä hoitokodissa käymässä, jossa oli mummuni ja äitini tuttu töissä. Noh, sitten kun olin siellä kahvihuoneessa istumassa, niin tämä nainen huutaa minulle sieltä käytävästä että tulepas tänne käymään vähäsen...no menin. Hän oli kerännyt 3 ihmistä sinne, ja alkoi sitten esittelemään minua heille että kattokaas nyt kun meillä käy täällä näin erikoisia vieraita, näitä tämmöisiä gootteja taitaa olla. En tykkää olla ns. näyteikkunassa. Uhkasi vielä hakea kameran ja ottaa minusta kuvan, mutta siihen sanoin jo että ei kiitos nytten. Lisäksi kun hän puhui niille hoitajille, hän esitteli perheeni näin: Tässä on nyt 3 sukupolvea, on tuo muori, sitten hänen tyttärensä ja sitten tämä goottityttö.. Häiritsi tuon goottityttö sanan toistaminen.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2010 19:41
eilen illalla (tai oli jo tämän vuorokauden puolella) kun odottelin kyytiä Mikkelin tuomiokirkon rappusilla kaupungin ilotulituksen katsomisen jälkeen niin siitä meni sitten semmonen jätkäporukka (+ oletettavasti yhden heistä tyttökaveri) ja yksi sitten laukaisi minut nähdessään jotain "hämähäkin muija" tjsp. olin hieman että mitä ihmettä. ehkä oudoin kommentti ikinä.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2010 20:50

Lainaus: darkAngel

"hämähäkin muija"

Hahah, ennen kuin opin tuntemaan nykyisen kaveriporukkani, kutsuivat nämä minua keskenään kuulemma "hämähäkkinaiseksi" Johtui hämähäkkikorviksestani. No, onhan juuri näitä hämähäkki-kommentteja kuultu muutenkin, mm. lapsilta ("kui sul on aina tollaset Halloween-vaatteet?" "apua, sul on hämähäkki korvassa!!").
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 02.01.2010 01:47

Lainaus: tuulikello

("kui sul on aina tollaset Halloween-vaatteet?" "apua, sul on hämähäkki korvassa!!").

hihi. söpöä
niin tosiaan se saatto olla myös "hämähäkkimuija", saatoin kuulla väärin ja tuosta siun hämähäkkinaisesta tuli mieleen että se ois voinu olla myös toi. mene ja tiedä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 04.01.2010 16:43
Hauskin huuto pitkään aikaan on ollut kyllä eilisen sellainen. Mentiin kaupan käytävää pitkin kun lauma sellaisia jotain 12-14 vuotiaita pikkupoikia kulki ohitse. Kohdalla sitten joku niistä huusi Matriiiix! Ja sitten jatkoi että huomasitteko, ne oli Matrixeja!?
..että sellaista.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.01.2010 18:33
Odottelin tänään rautatieaseman ulkopuolella siskoani, kun luokseni tuli joku spurgun tyyppinen. Juttu meni about näin:

spurgu: "Mä tässä kattelin sun tissejä ja persettä..." (täyspitkän nahkatakin läpikö?) "näyttäsiks sä ne?"
minä: "O_______o en."
s: "no mä arvostelen ne silti! Mun mielestä mä oisin tosi hyvä missi-arvostelija ja sillee... Öäärgh... Perse on ihan hyvä, tisseihin en koskis, naama on kyl aika ruma... Ei sust kyl missiks ois!"
m: "Noh, enpä mie kyllä sellaiseksi haluaisikaan."
Onneksi mokoma lähti sitten pois. Öh, WAT?

Tämä ei nyt kyllä ollut huutelua, mutta kun en keksinyt minne muuallekaan kirjoittaisin, niin outo tapahtuma Tukholmasta lauantailta.

Ruokakaupassa menin kassalle energiajuomatölkki mukanani. Kaupan kassa kysyi, olenko yli 15-vuotias. Piti sitten näyttää henkkarit todistaakseni olevani miltei 21! Öööh, enpä kyllä ole ennen energiajuomaa ostaessani joutunut ikääni todistamaan! Enkä kyllä mielestäni näytä alle 15-vuotiaalta. WAT, igen.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.01.2010 19:35

Lainaus: Iiriva

s: "no mä arvostelen ne silti! Mun mielestä mä oisin tosi hyvä missi-arvostelija ja sillee... Öäärgh... Perse on ihan hyvä, tisseihin en koskis, naama on kyl aika ruma... Ei sust kyl missiks ois!"

Mistä näitä muumeja oikein sikiää?
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.03.2010 17:22
No, eipä oo huutoja kuulunu pikemminki päinvastoin. Otampa esimerkin: eilen käväsin r-kioskilla ja kun astuin kioskista ulos takaisin ulkoilmaan niin huomasin oven vieressä 2 mummelia kovasti juttelemassa ja juoruamassa ja sitten ku he huomasivat minut he vaikenivat kuin progressiiviset muusikot yliannostukseen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit