Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.04.2010 14:45

Lainaus: Kreivi Arvet

aina kun näen tiellä tyhjän pillimehupurkin niin mun on pakko pysähtyä ja räjäyttää se!

Hiihhiiii! Onneksi on muitakin, joita lapsettaa välillä Omasta mielestä Muumipeikko ja pyrstötähti on vieläki huisin jännittävä leffa
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.04.2010 16:00
Eilen käytiin ottaa vesinäytteitä paikallisesta lammesta ja takaisin koulun labraan mennessä joku nainen huusi kerrostalon pihasta ihan pillastuneena monta kertaa: "Voiko on ihana hame!!!! Ihana hame, ihana hame!!!!" (musta pitkä vinyylihame jossa oli sillä hetkellä helvetin kuranen helma )
En pitänyt yhtään häneen riemunkiljunnastaan! Parempi olis ku olisivat hiljaa!!
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2010 18:28
mitä ny pari pissistä välil kiusaa.... Ja yks homo poika tulee aina sanoo et: purkki meikkii on taas sun naamaa menny XD
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.04.2010 17:28
Heh, tuli tässä mieleen kun olin tossa reilu viikko sitten tallinnassa käymässä niin joukko paikallisia juopuneita äijiä huuteli perään jotakin tämän tapaista " punkkari, punkkari, suomi " ja jotakin muuta mitä en muista. Tais siinä joku viron kielinenkin sana tulla mitä en ymmärtänyt. Repesin kyllä ihan kybällä siihen huuteluun ja niiden toikkarointeihin. Eikä mulla mitenkään poikkeuksellinen vaatetus ollu. No tukka nyt oli kaksi värinen musta/ punertava(tai mitä siitä punasesta nyt on jälellä).
Hetkeä myöhemmin yksi tuosta porukasta yritti käydä pitkäkseen keskelle jalkakäytävää ja toinen siitä porukasta rupesi mesoamaan kavereilleen että tulkaa ny auttaa tää kaveri ylös. Oli kyllä huvittavaa katsella. Istuskelin terassilla kavereideni kanssa.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2010 19:49
Tuli erittäin miellyttävä ja mieltä ylentävä kommentti tuossa kun kaverin kanssa käytiin kaupoilla paikallisessa citymarketissa.
Tutkimme kaverin kanssa jotain tuotteita ja kuulin sivukorvalla, kuinka metrin päässä olevat isä ja poika puhuivat hiuksista. Isä huusi kovalla äänellä "Ei tuollaisia hiuksia voi olla, nehän on lankaa! Lankakerä!! Hörhörhör!!" Katsoin heihin päin, ja molemmat kyyläsivät minua typerä junttivirnistys naamalla. Käännyin pois ja keskustelu jatkui. Poika intti kuinka "tämmöset" hiukset voi olla ja isä hirnui, että "ei voi olla, mene kysymään, mene mene.... "
Jos ajatukseni olisi ollut tarpeeksi nopea, olisin mennyt sanomaan heille pari valittua sanaa. Jos on pakko pilkata, niin sen voi tehdä muualla, kuin metrin päässä kohteesta. Eikä isäkään mielestäni näyttänyt kovin hyvää esimerkkiä lapselle....
Minulle on sinänsä sama, mitä ihmiset hiusvärkistäni ajattelevat, mutta pisti vihaksi kumminkin...
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2010 20:22

Lainaus: Constance Culmington

Eikä isäkään mielestäni näyttänyt kovin hyvää esimerkkiä lapselle....

Isä oli kyllä tosi juntti! sry lyhyt postaus
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2010 12:35
On se niin mieltä ylentävää, kun kaverit haukkuu. Ensin ollaan ulko ah-niin-hyviä frendejä ja heti mesessä aletaan haukku. suurimmaks osaks sanat oli "vammanen jalkapuoli" ja "s**tanan vampyyri". kaikki ilmeisesti pelkän kaulapannan takia. kiitos vain.. en tiedä olisko pitänyt loukkaantua, mut kyl se kaverin suusta sattu
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2010 13:30

Lainaus: Kitiara

en tiedä olisko pitänyt loukkaantua, mut kyl se kaverin suusta sattu

Eivät ne ole oikeita kavereita, jos haukkuvat.

Itse olin tässä muutama päivä sitten automaattijonossa, minua ennen oli äiti ja hänen rattaissa oleva pieni lapsensa. Tyttö tutkii ja mittailee minua katseellaan oikein pitkään ja hartaasti ja toteaa sitten "äiti! äiti! tolla ei oo housuja." Minulla oli musta peruskynähame, joka ulottui lähes polviin ja nudet sukkikset. Liekö sitten pikkuneiti luullut, ettei minulla ole sukkisia ollenkaan ja siksi niin innoissaan raportoi asiasta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.04.2010 14:00
Pinkki polkkatukkani on noussut koko kylän lasten suosikiksi, näemmä. Harva sen päivä saa ihmisten ilmoilla liikkuessa kuulla näitä "Äiti, kato ton tytön/tädin/naisen tukkaa"-huudahduksia. Tässä taannoin poikakaveri ratkesi kaupassa nauramaan kun kaksi pikkupoikaa seurasivat koko kauppareissun ajan minua kuin hait laivaa ja tuijottivat.
Pääsiäisenä palaute kohdistettiin ukolleni, todella kekseliäästi mm: "Eikös se ole tarkoitus värjätä niitä pääsiäismunia eikä emännän hiuksia?"
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 27.04.2010 18:17
Sunnuntaiaamuna olin aikasin jalan liikenteessä. Kuljin Kuopion torin läpi ja pari tyyppiä odotteli taksia taksitolpalla ja mietin että saapa nähdä huutelevatko jotain sillä näytin vähemmän maskuliiniselta, no tottakai, sieltä kuului seuraavasti: " Mitä helvettiä! Kyllä äiti taas saa olla ylpeä pojastaan!" En tiedä oliko kyseinen henkilö tavannut ja keskustellut minun äitini kanssa koska uskon että äitini on tod.näk. ylpeä minusta, heh!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit