Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.02.2007 18:24

Lainaus: mlrd

tuota... aika huoletta heittelette niitä kokonaisia nimiä.

samaa mietin minäkin. Toki jotkut täällä tietävät etunimeni, koska ovat miitissä tavanneet ja täälläkin sen kertonut, pari hassua sukunimenkin. Mutta ehkä vain siksi, että toinen tuntee minut ennestään ja toinen puhuu venäjää.

ei kannattaisi noin vaan pistää edes sekä etu- että sukunimeä, saati sitten kaikkine lisänimineen. Etu- ja sukunimikin kyllä kelpaa jo sekä puhelinnumeron että osoitteen selvittämiseen esim. yksinkertaisella viestillä Findiin.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.03.2007 09:53
hah sukunimeni on nyt töissä sitten Pask Von Fräki olen aika kakka.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 11:32
Saatana olen kuullut olevani ihan yleisesti.. *hekotus* Oma nimeni onniin ruma, että mua on Sarkku-lempinimellä puhuteltu..Olen myös tunnettu Wildina...
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2007 11:37
meidän loukan pojat kutsuvat välillä "kipee muija" -tittelillä..se on läppää,että ihan väleissä ollaan..nimein olkoon vielä salainen..(ircissä näkyy :P)
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2007 16:05
mä oon Lila ihan oikeesti
Kirjoittanut: diz (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.03.2007 18:08
Ville. Ei sen enempää tai vähempää. Toinen nimi Ilmari.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.03.2007 19:45

Lainaus: Gothic13

mä oon Lila

Oi, ihana nimi!
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.03.2007 19:59
Voi nättejä nimejä... Mulla on ihan kolmikirjaminen nimi, Marita on tosin toinen nimi. Olisin halunnut olla Aurora tai vaikka Mari tai vaikka tuo Milia.
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2007 21:39
Mä olen Bea.
Ärsyttää vaan kun luullaan Teaksi tai Neaksi... Oon ilonen, että synnyin tytöksi, äiti sanoi, että jos olisin poika, mun nimi olisi Willy Niinku Willy-valas.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.03.2007 21:43

Lainaus: amy

Niinku Willy-valas

Tai niin kuin Willy Wonka Miusta oiskin tullut Eemeli :/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit