Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2008 23:29
Nimeni on Tanja. En oikein tykkää Jos joku tuttu on kirjoituksiani foorumilla kyttäillyt, on hän varmasti jo tunnistanut. Eikä mulla ole tarvetta peitellä henkilöllisyyttäni foorumeilla, että totean vaan: HEI ÄITI!!!!11
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.05.2008 00:48
Sukunimellä yleensä huuellaan vaikka oon monta kertaa ilmottanu vihaavani sitä -.- Oikea etunimi on Mika, mutta jossain vaiheessa elämää käyn vaihtamassa sen Mikaeliksi.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2008 09:00

Lainaus: Chrystalis

Eli se on niinkin kamala kuin Christophe

Huonomminkin vois olla, sukunimes ei sentääs taida olla Kolumbus, tietenkin kolumbuksen liittyymää saatat käyttää sorge et mun pimeä mieli kirjoittaa tänne tällästä :P

Ja minua kaverit kutsuu Erdeksi ja Erbeniksi, hauskat nimet ovat minulle keksineet
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.05.2008 14:45
Nimeni on Elena... ooh, mikä yllätys. Pidän nimestäni niin paljon, että ängen sitä joka paikkaan,
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2008 22:57
Miut on nimitetty HB:ks
Eli se tulee tästä: Mua sanottii pienenä hanniks, sit kaverit väänsi siitä hanniballi --> HB
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2008 22:05
mun lempinimet on ihan siedettäviä. Soiski joka tulee sukunimestäni Soisalo.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Death Angel
  • Lähetetty: 14.05.2008 21:57

Lainaus: Pudotus

Ronja on oikea etunimeni,

Ronja ? Minä olen Sonja... olenkohan jo aiemmin tähän sen kirjoittanut..??
Alumperin nimekseni meinasi tulla Ronja, mutta eipä sitten tullut.. Pikkuveljeni nimi tosin on sitten melkein sama kuin tuo Ronja... Tajuskohan kukaan mitä täs selittelen.. ?

Lainaus: Thrillence

Eikä mulla ole tarvetta peitellä henkilöllisyyttäni foorumeilla, että totean vaan: HEI ÄITI!!!!11

Voisin sanoa ihan samaa..

Lainaus: Lost Soul

No täällä oli minkä haluaisit olevan nimesi, niin jos olisin toista sukupuolta niin Kuisma olisi aika kiva nimi...

Oletko sinäkin lukenut "Rajalla"-nimisen kirjan?? x))

Lainaus: Siilipallero

kahdella meijän luokkalaisellakin on toisena nimenä Eveliina

heh.. niin minullakin..
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.05.2008 15:31
Oon Anna. Hyh. Aika perus.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2008 16:24
Papereissa lukee että Ilona Maria, mutta kukaan sitä ole moneen vuoteen käyttänyt. Kaikki mutsia lukuunottamatta sanovat Köziksi. (jotenkin tulee jostain älyttömästä Kössi Kenguru jutusta jota joskus vuonna makkara selitin ihmisille)
Jotenkin niin idiootin kuulosta kun luokanvalvoja rupeaa selittämään 'Ja nyt Közi sitten kirjoittaa 100 kertaa kotonaan paperille: 'en polta kynääni kemian tunnilla!' 8D

Jos oisin jätkä niin armottoman siistiä olisi olla Elmo.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 00:43
Leena on minun "oikea" nimeni. Tosin käytän toista nimeäni: Jennikaa, koska äitini nimi on myös Leena. En pidä nimestäni mutta kun en parempaakaan luultavasti keksisi saa luvan kelvata.
Mutta jos olisin poika haluaisin olla Jonathan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit