Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.09.2006 17:43
Lainaus: nexubus Mites ois, perustetaan tänne Goottideittipalvelu

aivan loistava idea
hehe

"tapaa unelmiesi pimeyden prinsessa tai prinssi"
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.09.2006 15:01
Lainaus: Rottenicia Lainaus: nexubus
Mites ois, perustetaan tänne Goottideittipalvelu

aivan loistava idea
hehe

"tapaa unelmiesi pimeyden prinsessa tai prinssi"

Samaa mieltä! Kyl kannattais! Muahahaa.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2006 20:00
Jos oman kullan löytäisin, toivoisin hänen olevan edes hieman samanhenkinen kuin itsekin. Hieman hullu ja tärähtänyt mutta myös tarpeen vaatiessa omaa järkeään käyttävä.

Täällä omalla paikkakunnalla, ainakin koulussani, lähes jokainen poika on sellaista minua-kiinnostaa-isot-tissit-ja-tiukka-perse- tyyppiä, että tuskin ainakaan täältä tulen ikinä ketään löytämään.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.09.2006 14:43
No miehellä pitää olla pitkät hiukset ja niinhän tolla mun avomiehellä onkin. Se ei tosin ole gootti, se on muusikko; soittaa synaa ja rumpuja kahdessa progebändissä, joiden nimet on Flight ja Luoja. Välillä kun meillä menee huonosti, haaveilen miehestä joka olis kiinnostunu samoista asioista ku meitsi. Toisin sanoen joku söpö pitkätukkanen goottikundi sais mun sydämen lepattamaan. Sellanen, joka kestäis sitä, et mul kestää pukeutumisessa ja muutenkin itseni laitossa yleensä tosi kauan, joten ois kiva, et sekin panostais ulkonäköönsä.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2006 12:33
Melko samankaltaisia ollaan, mutta kuitenkin niin erilaisia.
Njaa... no kai tuo musiikkimaku menee melkein yksiin vaikkei nykyään sellaisilla asioillakaan enää ole niin väliä. Musta tärkeintä on, että molemmilla on samankaltaiset perusarvot. Silloin osaa tsiigailla maailmaa edes hieman samaan tyyliin eikä tule niin kamalan suuria ristiriitoja erilaisista näkemyksistä. Yhteiselo helpottuupi.
Kirjoittanut: Kurojaki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.09.2006 17:39
Mun aviomieheni ei varsinaisesti ole gootti mutta ainoa väri mihin sekin suostuu pukeutumaan on musta. Meidän vaatekaappi on kovin synkeä,heh!Sillä on musta irokeesi. Uskoisin että hän on täydellinen sielunkumppanini,harrastuxemmekin menee yx yhteen,hänkin diggaa ropata autoja ja motareita ja hallilla lähes aina yhdessä ollaankin. Kisataan myös alinomaa kumpi on saanut laitteensa kulkemaan lujempaa.Molemmat rakastetaan myös eläimiä. Täydellinen synkkis mulle.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.09.2006 21:48
En seurustele aktiivisesti, enkä ole aviossa, saatika omaa lapsia ympäri maapalloa.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.09.2006 16:02
En usko rakkauteen,enkä mihinkään "siihen Oikeaan"...valitan,jos synkistelylläni pilasin teistä jonkun fiilikset.
Jos nyt ihanne miestä pitäisi ruveta kuvailemaan niin...hmm,tähän on hankala vastata,sillä miesmakuni on omituinen gootille... minulla ei ole ikinä ollut mitään juttua(ei suhdetta,tai edes yhdenillanjuttua) kenenkään ulkoisesti samanhenkisen kanssa.Vaikka niin ehkä toivoisinkin.tai toivoin joskus. lähes kaikki exäni(en seurustele nyt,enkä edes halua) ovat olleet tyyliltään täysin massaa,eivät millään tavalla erikoisia tai omaperäisiä,tai eivät ainakaan katukuvasta eroa...(kukin kuitenkin omalla tavallaan komea).
Silmät ovat asia johon minä kiinnitän ensimmäisenä huomiota ihmisessä kokonisuuden jälkeen. värillä ei ole juurikaan väliä,vaikka pidänkin erityiseti kirkkaan vihreistä,syvän sinisisistä ja tumman/vivaihteikkaan ruskeista silmistä. Tärkeintä on syvyys.
Kuullostaa pinnalliselta,mutta en välitä vaikka olisikin.
Enhän minä usko rakkauteen.Enää.
Ulkonäkö on minulle varsin tärkeää,en voi sille mitään.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.10.2006 22:34
Mm, ukko on enemmänkin hevari, mutta ihailee goottityyliä ja haluaa itselleen tyypillisen kreiviasukokonaisuuden :P. Eikä ne musiikilliset yhteentörmäyksetkään niin isoja ole, hän pitää joistakin kuuntelemistani bändeistä ja siedän mainiosti joitakin metallibändejä. Kunhan hän ei soita jotain örrimörrimetallia, jossa ei ole ollenkaan melodiaa, en minäkään soita Cinema Strangea tai koneellista goottimusiikkia .

Muilla elämän osa-alueilla meillä synkkaa erittäin hyvin, kumpikin ovat kirjallisia ihmisiä, pidämme elokuvien tuijottelusta ja meillä on molemmilla intohimoinen suhde musiikkiin. Ja molemmat soittavat jotakin instrumenttia.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2006 22:43
Mulla on täydellinen mies! No, voisihan tuo ulkonäköönsä panostaa hippasen enemmän, mutta hän ei ole kiinnostunut urheilusta/penkkiurheilusta, kaljan kittaamisesta örisevien juntti-idioottikaverien kanssa, hänellä ei ole öriseviä juntti-idioottikavereita, hän ei ole kiinnostunut autojen rassaamisesta eikä omaa addiktiota turhaan viihde-elektroniikkaan. Sen sijaan hän on kiinnostunut roolipeleistä ja fantasiasta+scifistä, ei katso kieroon kun tälläydyn tuntikaupalla, pitää kirjallisuudesta ja samasta musiikista kuin minä (ja on onnistunut laajentamaan musiikkimakuani jonkin verran) ja omaa hauskoja kavereita.

Tuossa nuo tärkeimmät, henkilökohtaisempiin hyviin puoliin en viitsi näin julkisesti paneutua...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit