Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.07.2007 22:06
hmm...ja lisäisin tuohon vielä että musamaku on aikalailla sama ja hänellä on pitkät hiukset(lapojen alle ulottuvat rastat) ja leukaparta...namnam
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 24.07.2007 02:22

Lainaus: Doucat

ihanne kumpanini pitäisi olla omata hyvä huumorin taju muutein hän ei kestäisi minua viittä minuuttia pidempää

Tämä on omallakin toivomuslistalla hyvin tärkeä ominaisuus. Kumppaniltani toivon myös rehellisyyttä, luotettavuutta ja kykyä höpötellä. Toivon myös, että hän on syntynyt naiseksi ja että hän on edelleen nainen. Ettei ole vaihtanut / vaihtamassa sukupuolta. Plussaa on jos seurustelukumppani pitää meikäläistä Tienä & Totuutena, koska sehän mie aika pitkälti olen. (Laittakaas te sinkkumimmit vapaamuotoisia hakemuksia tähän "tyttiksen" avoimeen virkaan toimeen vaikka yksityisviestillä.)
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 27.09.2007 13:15
Seurustelen juuri sellaisen tyypin kans, josta oon haaveillu Hän on kiltti, hellä, luotettava, turvallinen, ymmärtäväinen ja sellainen hupsu, hellunen oma itsensä (ei siis esitä mitään) =)
Meillä on melko pitkälti sama maku ystävis, huumoris ja musiikis. Mä tutustutin hänet kauhuelokuvien ihanaan maailmaan ja hän taas opetti mua pelaamaan

*muok* typo :P
Kirjoittanut: Hirnverletzung (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Hirnverletzung
  • Lähetetty: 30.09.2007 18:03
mielestäni tärkein piirre miehessä on luotettavuus ja se, että voi luottaa siihen, että toinen välittää ja on auttamassa kun apua tai tukea tarvitset.

Ulkonäöllä ei niinkään ole merkitystä, tosin oman tyyliset,älykkäät, hieman kyyniset, pitkät ja leveäharteiset miehet vie jalat alta. Pakkomielle päästä pompottamaan isoja miehiä, eikä ilman älyä pärjää mulle v****ilussa.

Lisäksi ko. henkilön on kestettävä mun äkkipikaisuutta, kieroa huumorintajua ja dominoivaa luonnetta (oltava mun korkokengän alla.

Ja just nää on niitä syitä miksi mun suhteet ei yleensä kestä
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2008 12:51
Seurustelen.Olemme olleet yhdessä noin 4 kuukautta.

Meillä on hurjan paljon yhteistä,harrastuksista musiikkin.Meillä on jopa hiukan samantapainen menneisyys.Olemme kumpikin tällaisia herkkiä ja emotionaalisia "synkiöitä".Olin ajatellut,etten ikinä löydä ketään,jonka kanssa olisi oikeasti hyvä olla,ja joka tahtoisi myös olla minun kanssani ja tuntisi samoin,olen joutunut nimittäin pettymään elämässäni aikaisempiin ihmissuhteisiin sen verran pahasti.Mutta sitten löysin hänet. Hän on kaikkea mitä olen halunnutkin. Hän on se minun "Pimeyden Prinssini".
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.04.2008 12:58
Seurustelen, takana 1,5v.

Ollaan todella samanlaisia mutta kuitenkin sopivan erilaisia. Jutunjuurta riittää aina ydinfysiikasta pukeutumiseen ja juoruiluun, huumorintajumme on hyvin samanlaista ja hän todellakin ymmärtää kaiken, mitä selitän hänelle. Hän on erittäin fiksu ja kypsä, ottaa minut huomioon aina, lohduttaa kun sitä tarvitsen. Hän on myös luotettava. Yksi juttu hänessä on erityisen ihana, vaikkei se miltään kuulostakaan: Hän on valmis olemaan juomatta ollessaan viettämässä iltaa ystäviensä kanssa, koska olen pyytänyt sitä (vuosi sitten tapahtuneen tapauksen takia, siitä ei enempää). Hän kestää kiukustumisiani, osaa pyytää ja antaa anteeksi ja on valmis sitoutumaan. Purrrrr-fect.

Erilaisia olemme musiikkimakumme ja pukeutumisemme suhteen. Hän on myös paljon fiksumpi ja iloisempi kuin minä. Liiallinen samanlaisuus olisikin tylsää.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.04.2008 14:40
2 vuotta ja nelisen kuukautta seurustelua takana ukkoni kanssa.

Mies on idiootti, mutta voi miten ihana idiootti hän onkaan. Osaa kyllä nauraa itselleen ja tiedostaa sen ettei ole sieltä älykkäimmästä päästä. Ei häpeile itseään, mikä on minusta ihanaa. Exäni oli sellainen helvetin poser-paskiainen joka mietti joka hetki että mitä ihmiset hänestä ajattelevat. Kyllästyin sellaiseen meininkiin.

Ei mieheni ole sieltä komeimmasta tai seksikkäimmästä päästä, mutta siitä voin oikeastaan syyttää itseäni. Nimittäin ennen aktiivinen mieheni lihoi ja laiskistui kun alkoi seurustella luonnon laiskan akan kanssa. Mutta on hänessä silti silmänruokaakin. Ihana, pitkä ja paksu tukka, ihana hymy, ja täydellisenä säilynyt pärse.

Meillä on samanlainen huumorintaju, melko samanlaiset musiikkimaut (mitä nyt hän kallistuu hienoisesti black meteliin päin siinä kun minä gootti rockiin) ja samanlaiset elämän arvot.

Parasta kaikessa on kuitenkin se että tuohon mieheen voi luottaa aivan täydellisesti. Hän ei ikinä kohtele minua huonosti (ellei lasketa mukaan kroonista myöhästelyä) ja moni kaverini kadehtii miestäni. Niin ihanan hellä ja kiltti. Tosin sadomasokistin makuun joskus liiankin hellä.

Suurin miinuspuoli on se että ukkoni antaa minulle liian helposti periksi. Minulla on paha tapa roikkua kaupassa ukkoni käsipuolessa ja vinkua että: "osta mulle sitä ja tätä ja tuota". Ja se idiootti tuppaa sitten törsäämään minuun maat ja taivaat vaikka olen kieltänyt.
Riidellessäkin ukonkutale antaa liika helposti periksi ja tulee polvillaan anelemaan anteeksiantoa. Olemme kumpikin voimakastahtoisia ja temperamenttisia, joten riidat ovat sen mukaisia. Ongelma onkin että kun minä en edes ehdi mökötysprosessissa siihen vaiheeseen jossa etsisin itsestäni vikoja, kun ukko tulee ja ottaa syyt niskoilleen. Ärsyttävää.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2008 16:15
Haluaisin tooodella pitkäpinnaisen miehekkeen. Eihän se muuten kestäisi minnuu tuntiakaan. Samasta syystä sillä pitäisi olla erittäin kiero/musta huumorintaju ja masokistisuus olisi luultavasti hyödyllinen ominaisuus. Käy jo kuvitellessani sääliksi mokomaa olentoa

Ja ulkonäöstä sen verran, että tukka voisi olla pitkä... Hyvä on, lähes pakko olla. Pituutta saisi olla jonkun verran enemmän kuin miulla, mutta se nyt ei ole mikään ongelma (tyttö 162 cm ilmoittautuu) Ja vaatteet semmoiset mukavat.

Totta kai miehen pitää olla myös luotettava, rehellinen ym. mukavia asioita. Ei mikään seinäruusu, muttei ihan miunlainenkaan. En kestä edes itseäni, saati sitten toista samanlaista Toivottavasti someday somewhere löytyisi tuollainen.
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2008 00:02
n. puoltoista vuotta yhteiseloa. melkein kaks metrinen kaveri, joka näyttää nukkuessaan ihanalta, heräillä ollessaan syötävän komealta. osaa nauraa itselleen. musiikki ja kissat(6) on molemmille sydämen asia. tukee mun päätöksiä ja minä hänen. hänen kanssaan olen kasvanut ihmisenä hirvittävän paljon. päivä erossa taitaa olla molemmille täydellistä tuskaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.04.2008 00:12
Hmmm, voisi kait päivittää...

Melkein 4 vuotta ollaan nyt yhdessä taapusteltu. Yhä näemme lähinnä vain vkonloppuisin, sillä minä asun opiskelijasolussani ja hän yhä vanhemmillaan, 40-50 km päässä.

Hän on pitkä, kivan näköinen, osaa olla helläkin mutta silti hassu. Musiikkimakumme kulkevat vain muutaman bändin kohdalla käsi kädessä, sillä muuten hän kallistuukin metallin ja minä enemmän klassisen/gootin puolelle. Mutta eipäs se menoa haittaa niin kauan kun hän saa päättää mitä stereoista kuuluu Pidän ne omat pimputukseni vain omissa korvissani, sillä hän ei jaksa kuunnella esim. Bachia tai vaikkapa Siouxsie and the Banshees:iä millisekuntia kauempaa, minä taasen jaksan kuunnella sitten vaikkapa sitä ainaista örinääkin.

Miinuspuolina kyllä voisin sanoa suoraan sen, että hän elää tietokoneen ääressä eikä näemmä osaa ajatellakaan asuvani yhdessä kanssani näinkin pitkän suhteen jälkeen, mutta mutta...

Dragula
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!