Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: KILPAILU! Unelmiesi päivä (tai yö)

• Vastaa
Jos saisit viettää unelmiesi päivän, 12 tuntia alkaen mistä tahansa tunnista (vaikka keskiyöstä puoleen päivään, jos haluaisit) niin millainen päivä olisi? Millainen sinä olisit; miltä näyttäisit, missä asemassa olisit? Kenen kanssa olisit? Mikä aikakausi olisi? Mitä kaikkea haluaisit tehdä? (Voit elää vaikka rinnakkaistodellisuudessa, olla taruolento jonka elämä on pelkkää fantasiaa. Tai sitten olet Sinä Itse, elät tässä maailmassa ja tässä ajassa, ihan miten haluat ) Kerro unelmiesi 12-tuntia. Värikkäin kertomus palkitaan goottiaiheisella seinälipulla, jonka tarinankertoja voi itse valita (lähetetystä valikoimasta)
Kilpailu päättyy 31.5.2008 klo: 12.00
Kertomukset rohkeasti tähän viestiketjuun!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
No! Eikö kukaan nyt uskalla aloittaa??!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Anna kun me vähän mietimme!

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Kyllä tähän pitää osallistua, tarinointi vain tuppaa ottamaan oman aikansa.

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa
Ei mitään hätää

• Vastaa
Nostelen tätä kisaa vaan ylemmäs et kaikki näkee. Pyydän ylläpitäjää laittan jonku ilmotuksen etusivulle tästä!

• Vastaa
Liimasin

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Liimasin

KIITTI! MIS SE NÄKYY?

• Vastaa
Nostan tän vaan esille

• Vastaa
pitääpä osallistua... kunhan tulis inspis.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (UndyingDreams, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!