Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: KILPAILU! Unelmiesi päivä (tai yö)

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Nostan tän vaan esille

Turhaan nostelet, kun tämä on kiinni sivun ylälaidassa eikä voi tippua. Tämä on liimattu sinne, eli ei tipu.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Turhaan nostelet, kun tämä on kiinni sivun ylälaidassa eikä voi tippua. Tämä on liimattu sinne, eli ei tipu.

Oon näköjään tänään ihan erikoisen tyhmä, koska en vieläkään nää minne se on liimattu

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Oon näköjään tänään ihan erikoisen tyhmä, koska en vieläkään nää minne se on liimattu

En kyllä näe minäkään. Mutta toisaalta pitäisi muutenkin tuonne näöntarkastukseen mennä..

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa

Aika hyvin kuitenkin tätä aihetta aina kommentoit. *huoks*

Mene yleisiin korinoihin, katso ensimmäistä sivua, ja huomaat tämän aiheen ihan täysin ensimmäisenä ylhäällä varoitusmerkin kanssa. Siinä se on ja pysyy eikä karkaa minnekään!

*hyppii seinille*

• Vastaa

on näköjään tänään ihan erikoisen tyhmä, koska en vieläkään nää minne se on liimattu

Lainaus: Funereal Soul

En kyllä näe minäkään. Mutta toisaalta pitäisi muutenkin tuonne näöntarkastukseen m

Kun avaat tuolta, missä on ne eri aihealueet osion "yleiset korinat", niin se on liimattu sen listan alkuun. Eli se ei häviä sinne muiden ketjujen joukkoon.
Joko ymmärsitte ?

pimeys=hulluus

• Vastaa
Nyt vain mietin, että oikeata liimaako ihmiset täältä etsivät...? Ei se näy, se on moderaattorien taikaliimaa!

Eikä muuten ole tarroja, teippiä, sinitarraa tai muutakaan. Simsalabim ja naksnaks, aihe siirtyy hienon huutavan liikennemerkkinsä kanssa sivun ylälaitaan ja liimautuu sinne, joten on ihan turha upitella tai etsiä mitään muutakaan poikkeavaa.

Höhöö.

• Vastaa
No niin.. Olisitte heti sanoneet Mä kun aivan oletin, että se on tässä näkösällä kokoajan, mutta ilmankos! hih!

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
No selväks tuli joo. Mä kun niin koitin nuuskia et missä päin sitä erikeepperiä on.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Muokkasi: poison
  • Vastaa

Mä kun niin koitin nuuskia et missä päin sitä erikeepperiä on.

Ei kannata, aivosolut tuhoutuu

pimeys=hulluus

• Vastaa
Mmm.. Unelmien päiväni:
Poikaystäväni jaksaisi herätä aikaisin minun kanssa (harvinaista jos niin tapahtuisi) ja tekisi vaikka minulle hyvää aamiaista ja juttelisimme henkeviä. Siitä vaikka kaupungille shoppailemaan ja syömään ja ehkä tapaamaan kavereita. Ostaisin paljon ihania vaatteita ja paljon kenkiä jotka kyllä jäisivät vain kaappiin lojumaan. Illalla katsottaisiin joku hyvä lehha kahdestaan ja ahdettaisiin massuun herkkuja ja sen jälkeen saunomaan ja rauhoittumaan. Saunan jälkeen menisin juomaan jotakin ennen nukkumaan menoa ja huomaisin että kissani olisi VIHDOINKIN oppinut antamaan tassua.

Ah, mikä täydellinen päivä minulle.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!