Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: KILPAILU! Unelmiesi päivä (tai yö)

• Vastaa
Aika kiinnostavat tarinat 8)

Jos mie saisi olla missä vaan 12h,
olisin varmaan halunnut olla Tallinnassa, mummini luona.
Olisi kesä, auringon lasku, menisimme kaverini kanssa kattoo sitä rannalle, ehkä kävisimme uimassakin. Vois uida aurinkoa päin, eikä äiti huutais rannalta, että : "älkää menkö noin pitkälle!" :'D
Mun mummi asuu oikeesti ihan 50 metris rannalta. Siinä on lähellä semmoinen kiva baari-ravintola jossa on suuret kaijuttimet ja kesällä niistä kuuluu jotain musiikkia niin kovaa et meidän talon asti kuuluu 8) Mie osti jo pääkallo bikinit ja odotan innolla kesää 8)
  • Vastaa
Minun unelmien päivä alakisi yheksält aamul ja päättyis yheksält illal ja mä oisin sillo 20wee ja mä pääsisin sinne ihme maaha missä lie se frodo reppuli ja gandalf asuu... Ja mä oisin haltia jol ois samanlainen lohikäärme ku mil ne kaapu-ukot liihotteli ja sit mul olis sellanen koti tonttu ku harry potterissa(2) ja samanlainen jättiläinen ku harry potteris(5) ja kaikkein parast siin olis et mun mies olis Legolas Viherlehti ku se on tosi sexy ja lihaksikas... Lapsii ei olis ku en voi sietää pienii kuolaavii housuunsa paskojii... sellane olis mun 12 tuntii...
  • Vastaa
En tiedä kuinka unelmaa se sitten olisi, mutta haluaisin todellakin olla edes yhden hetken noitavainojen aikaan Englannissa. Juuri sellaisissa "noita" vaatteissa, pitkillä mustilla hiuksilla ja paksuilla mustilla meikeillä ja valkoisella naamalla. Haluaisin tietää, miten ihmiset suhtautuisivat ja mitä tapahtuisi. Ehkä jos heitettäisiin roviolle se ei olisi enää niin unelmaa, mutta olisi aivan ihanaa saada kokea se oikea vaino. Se olisi unelmieni 12 tuntia, mikä tietysti saattaisi muuttua painajaiseksi, mutta ei unelmissa.
  • Vastaa
No ihan kivastihan näitä tarinoita jo on tänne tullut! Ne jotka vielä haluaa osallistua eikä oo kirjotellu, niin nyt vaan tarinoimaan!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Mun unelmien päivä alkaisi vasta yhden aikaan päivällä, koska siihen asti vetäisin sikeitä (päivänhän piti olla täyrellinen ni mä lisään ite siihen pari tuntia nukkumalla yliajan...). Sitten tekisin kaiken, mitä oon aina halunnu tehdä. Ensimmäiseksi juoksisin alasti tän talon ympäri kolme kertaa karjuen "Rakastan ruisleipää vadelmahillolla!" ja söisin samalla sitä ruisleipää vadelmahillolla. Sitten laittaisin varmaan vaatteet päälle ja kiipeisin bussin katolle, sen bussin joka vie Rautatientorille ja roikkuisin koko matkan siinä katossa kiinni. Siinä vaiheessa, kun olisin Rautatientorilla, kiipeisin siihen torniin ja hyppäisin benji-hypyn _köyden kanssa_. Kello olisi todennäköisesti neljä siinä vaiheessa, kun olen hyppyni hypännyt. Sitten matkustaisin seitsemän peninkulman saappailla (jos ne ois olemassa) takas Euraan (menis vaan kymmenen minsaa) ja menisin paineleen parhaan ystäväni ja koirani kanssa ulos. Kello on viisi, menen uimahallin rikkinäiseen vessaan ja katkon vesiputket ja juoksen karkuun. Kiipeän vielä kerran entisellä pihalla olleeseen omenapuuhun, käyn ne tutut paikat vielä kerran, syön vielä kerran niitä kirpeitä omenoita ja hyppään vielä kerran alas siltä yhdeltä hyppyoksalta. Ja sit kello on kai kuusi jo. Menisin Leville laskettelemaan kolmeksi tunniksi (niillä seitsemän peninkulman saappailla, menee ehkä 15 minsaa tai 20..?), hyppäisin hyppyristä. Sitten menisin lentokoneeseen ja hyppäisin laskuvarjohypyn laskettelusukset jalassa Levin huipulle ja laskisin vielä kerran alas. Ja sit kello onkin jo vähän alle kymmenen, menen johonkin ihanaan honkamökkiin lapin tunturien keskelle kattomaan Taru sormusten herrasta -trilogian viimeisen osan syöden valkosipulisipsejä ja juoden Mountain Dewiä, parhaan ystävän vieressä ja rakas koira sylissä. Tosin neljäkymmentä minsaa leffasta jää täydellisen vuorokauden ajan ulkopuolelle, mut ei sillä väliä, koska nukahdan uupumuksesta todennäköisesti just ennen kello yhtä yöllä.

Made by: Evil Kitty 8D

"Sie oot hullu." "Joo sä kans." "Jaa mie vai?" "Eiku naapurin Erkki..." <3

• Vastaa
Olisi vuosi 1862.
12tuntia alkais keskiyöllä kun lehahtaisin lepakkona Transilvaniassa sijaitsevan linnani korkeimman tornin ikkunasta ulos ja liihottaisin alakerran suureen halliin jossa viattomina kuolleiden lasten sielut itkisivät ja anoisivat armoa etten kiduttaisi niitä enää.
Sitten jollain vippaskonstilla saisin niille kaikki Helvetin tuskatx666 päälle ja ne kituis seuraavat kuusi tuntia.
Sitten keittäisin kah...- siis teurastaisin sian ja roiskisin sen veret synkän kylpyhuoneen seinään, raiskaisin neitsyen, purisin sitä kaulaan ja joisin veret kuiviin.
Hmm...muuttuisin taas lepakoksi ja lentäisin kirjastoon, jossa perehtyisin groteskiin taiteeseen ja okkultismiin, imitoisin Aleister Crowleyn ääntä ja manaisin demonin viemään kaikki sielut mukanaan helvettiin linnastani.
Silloin kello olisi seitsemän ja tajuaisin että 'prkl, tässähän pitäs joku arkku löytää etten delaa' ja hölköttelisin synkkiin kellareihini luonnollisesti kauhean pelottavaa naurua hohottaen.
Kello naksahtaa 07:06 kun saan idean kaikkien seitsemän kuolemansynnin rikkomisesta ennen nukkumaanmenoa.
Ensiksi haluaisin tietysti olla irstas, mutta se tuli täytettyä jo alussa, harmi.
Toiseksi ahenus, mutta koska kaikki oli jo minun se jäi toteuttamatta.
Kateellinen olin niille joilla ei ollut mitään koska he pystyivät toteuttamaan ahneuttaan paremmin.
Hiljalleen aloin vihata itseäni kun ei tästä tuntunut mitään tulevan.
Olin kuitenkin tajuttoman ylpeä ideastani, vaikka toteutus olikin heikkoa, johtuen hengellisestä velttoudestani.
Pakkohan sitä oli jossain onnistua, joten päätin olla laiska koko loppuelämäni ja menin nukkumaan. Heräsin viittä vaille 12 päivällä, kummastuksekseni taas tornista ja kun vilkaisin ulos ikkunasta huomasin, että kuolemansyntien toteutus oli saanut linnani ympärille ikuisen yön. Viimeiset viisi minuuttia *evil laugh*.

Anteeksi aikamuodon vaihteluista, en ajatellut turhan paljoa tuota kirjoitellessa.

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Vastaa
Kappas vain, trollaileeko Kuolonmyrsky täällä?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Ei toi vielä niin pahalta vaikuttanut. Jatkossa sen näkee

pimeys=hulluus

• Vastaa
Varmaan unelmieni 12 tuntia alkaisi klo. 12.
Aluksi haluaisin siirtyä ajassa suurin piirtein 4 vuotta taaksepäin ja suoraan kesään ja mökillemme. Haluaisin olla hetken se 12-vuotias tyttö, jolla ei olisi mitään murehdittavaa, joka saisi leikkiä huoleti muutaman tunnin pikkusiskon kanssa leluilla lämpimällä kalliolla ja nauttia kesän lämmöstä ja siitä, että kouluun on vielä muutama ihana kuukausi aikaa.
Kun olisin leikkinyt tarpeeksi, haluaisin olla oman ikäinen ja omistaa taikavoimia. Taikoisin itselleni lentävän luudan ja keittelisin oikeita taikajuomia, joka on ollut jonkinlainen lapsuudenhaave, olla oikea noita.
Jos voisin tehdä jonkin loitsun, niin se olisi sellainen, mikä kutsuisi paikalle kuolleet sukulaiseni. Serkkupoika, ukki, kummitäti, isän setä....haluaisin nähdä heidän kasvonsa ja kyetä juttelemaan heille, koska osa poistui keskuudestamme aivan liian aikaisin, enkä ehtinyt tuntemaan heitä. Kertoisin heille elämästäni ja kyselisin heidän ajatuksiaan ja tietenkin sitä, missä he nykyisin ovat ja onko heillä hyvä olla. Ja niin! Ovatko he tosiaan henkinä heille tärkeiden ihmisten joukossa. Jos ovat, se olisi jotenkin hyvin lohduttava tieto.
Sitten päästäisin heidät takaisin, missä he olivatkin ja lähtisin lentämään luudallani Kreikkaan, jossa etsisin käsiini "siskoni", rakkaan ystäväni ja lähtisimme kiertelemään rantakatuja ja pulahtaisimme uimassa, jonka jälkeen menisimme kahville juttelemaan niitä näitä. Ja totta kai taikoisin itseni puhumaan kreikkaa, toteutuisi yksi haave lisää
Tämän jälkeen olisi uskomatonta ja mahtavaa, jos hyvä tuttuni, josta pidän tosi paljon etsisi minut käsiinsä. (Olisin tietenkin taas Suomessa) Kiertelisimme kaupungilla, jutellen ja höpöttäen niitä näitä, ehkä pitäen toisiamme kädestä...
Kävelisimme meren rannalle ja katselisimme auringonlaskua ja sen jälkeen menisimme kahden bändin keikalle, joita me kumpikin fanitamme. Olisi mahtava kuunnella loistavaa musiikkia ja nauttia mestan fiiliksistä hyvä ystävä/ihastus vierellä, irrotella kerrankin oikein kunnolla.
Tietenkin tuo 12 tuntia olisi pian ohi, mutta pitäisin huolen, että saisin edes yhden halin ennen sitä......
Siinä minun unelmapäiväni

Would you take me away from me?

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

joko taas joku. enkä edes ole vielä kerenny huomata mitään. damn.

when angels deserve to die

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!