Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: KILPAILU! Unelmiesi päivä (tai yö)

• Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Imeläksi meni mutta älkää kuolko

En kuollut vaan liikutuin, tuo oli ihana ja kaunis kuvaus

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Onko siis yksi tarina per käyttäjä?

Would you take me away from me?

• Vastaa
Kiitos, Swanette

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Hmmm.
Katselen punaista auringonlaskua ikkunastani. Ehkä viimeinkin uskaltaudun ulos?
Auringon laskiessa kävelen kohti meren rantaa.
Istuessani kallion reunalla seuranani vain punaviinipullo ja kristallilasit tunnen selässäni katseen....
Varjona takanani näen hahmon, tummiin pukeutuneen. Kylmät väreet hiipivät selkäpiitäni pitkin mutta jostain syystä en pelkää. Tunnen kummaa helpotusta, kuin uneni olisivat käyneet toteen?
Olen odottanut jotain, en tiennyt mitä. En vain koskaan ollut onnellinen tai löytänyt jotain itseni kaltaista?
Odotan, en pelkää. Tunnen kevyen kosketuksen olkapäälläni. Tumma hahmo istuu viereeni ja tunnen outoa rauhaa.
Näen palavat vihreät silmät, vaalean ihon ja kasvojen kehystämän putouksen tummia hiuksia. Jotain mikä tuntuu liian epätodelliselta ollakseen totta? Se hetki ja aamuyö tuntuu lumoukselta, ensimmäisten auringon säteiden häivähdyksen ilmaannuttua taivaalle kadotan hänet. Muistona vain se hetki; viini, hellä kosketus ja toive siitä että elämme ikuisesti?
  • Vastaa
Unelmieni päivä on tämä päivä kun saan olla ja hengittää ja olla rakkaani kanssa kotona ja ihmetellä maailman menoa. Mitä muuta enää voi toivoa,

Nouse loista musta kuu Ylle mustan taivaan Nouse maasta musta kyy Päälle happaman maan Ylle mustan taivaan

• Muokkasi: Ninni
  • Vastaa
Noniin! Kilpailu päättyi juuri, ja koska pyysin kaikkia kirjoittamaan tarinansa tähän viestiketjuun, on tarkoituksena ratkaista voittaja kansanäänestys-periaatteella! Joten tästä luodaan äänestys tämän päivän aikana, ja kaikki foorumin jäsenet voivat näin ollen toimia tuomareina ja äänestää yhtä tarinoista voittajaksi.
Äänestysaika kerrotaan heti kun äänestys on luotu, tämä nyt vain kaikille tiedoksi (kisan järjestäjän pitää ensin miettiä miten äänestys kannattaisi luoda!)

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Noniin, eli 24 tarinaa ketjusta löytyi, äänestykseen tulee siis jokaisen tarinan kertoneen nick, ja täältä ketjusta voi käydä lukemassa tarinat ja sitten äänestää sitä kyseistä nimimerkkiä. Oikeudenmukaisuuden nimissä nyt kysyn ensin teiltä (ennen kuin äänestys luodaan), että pitäisikö joku/jotkut jättää pois kisasta? Esim. Kuolonmyrskyn tarinaa epäiltiin jonkinmoiseksi kettuiluksi, ja mitä mieltä niistä yhden lauseen kirjoittaneista? Esim. Tuntematon?

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Kuolonmyrskyn ja Tuntemattoman tarinoissa ei ole pahemmin järkeä ja profiileista päätellen he ovat rekisteröityneet vain trollaillakseen tähän ketjuun. Eli ehdotan ainakin näiden kahden eliminoimista.
Käsittääkseni kyseessä oli kirjoituskilpailu, jossa pyydettiin kirjoittamaan kokonainen tarina. Jättäisin kisan ulkopuolelle myös yhden/parin lauseen kirjoittajat. Tämä ihan vain oikeudenmukaisuuden vuoksi, jotkut sentään ovat nähneet vaivaa kertomuksiensa eteen.

Count your blessings instead of sheep

• Vastaa
Minusta tarinoissa pitää olla alku, keskiväli ja loppu ja näin ollen mielestäni tarinoiden pitäisi olla enemmän kuin yksi tai kaksi lausetta.
Eli mielestäni tällaiset pitäisi jättää kisan ulkopuolelle

Would you take me away from me?

• Vastaa
Ihan vaan muistuttelen tästäkin...
Olen tässä odotellut josko pääsis äänestään ja huomasin, että tämä oli tippunut kauas. Ninnillä on varmaan äänestys työn alla, mutta varmistelen kuitenkin.

You have to be free to kill yourself.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!