Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: KILPAILU! Unelmiesi päivä (tai yö)

• Vastaa

Lainaus: Ninni

No 2 ketjua sitten vaan!!

No mä voin koittaa luoda äänestykset tänään tai huomenna. En oo kyl ikinä luonut

pimeys=hulluus

• Vastaa
Eikös siel jo joku ollut!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Muokkasi: poison
  • Vastaa

Eikös siel jo joku ollut!

No minä se laitoin jo 2 äänestystä. Laitan kohta ne viimeiset 2 nimeä

No nyt on kaikki 22 nimeä laitettu 3 eri äänestysketjuun.
Käykäähän äänestämässä. Ninni voi sit kertoa äänestysajan yms.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Voi helvetti et piti olla viel 2 nimee, noi 2 äänestystä ois ollu just sopivat! Mut superkiiiitos et loit äänestykset!!!!! Nyt vaan KAIKKI lukeen tarinoita ja äänestään niin saan sen palkinnonkin toimitettua voittajalle!!!! Saisko noi äänestykset liimattua ylös kaikki 3...?

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Näihin äänestyksiinhän pääsee kätevimmin, klikkaamalla tuolla ylhäällä olevaa "Äänestykset" kohtaa !

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Näihin äänestyksiinhän pääsee kätevimmin, klikkaamalla tuolla ylhäällä olevaa "Äänestykset" kohtaa !

No joo mut kun eka pitää lukee kaikki tän ketjun tarinat!!!!

• Vastaa

Saisko noi äänestykset liimattua ylös kaikki 3...?

Liimasin ne äsken

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa

Lainaus: Swanette

Liimasin ne äsken

Ninnuska kiittää!!!

Tää ei kisaan enää taia päästä mut pistän silti

Olisin Vampyyri suuressa pimeässä linnassa, joka olis sisustettu verenpunaisella suurimmaksi osasksi ja yön mustalla.. Elettäisiin viktoriaanista aika kautta ja seurassani ois Ninni, siemailtais verta hienostuneesti pikareista Línnassani olisi palvelijoita, ja mahdollisesti muita alempiarvoisia vampyyreja. AIkaa viettäisin sivistyneessä Ninnin seurassa, Käyttäisin Hyväksi vampyyrin kehittyneempää fysiikkaa ja mahdollisia ''maagisia'' taitoja.. Elelisin vampyyrin elämää . JA alottaisin 12 tuntiseni 7 aikaa illal.

Death to the world.

• Muokkasi: Ninni
  • Vastaa
MOD: Kisa päättyi toukokuussa jo, eli nyt on kyse tarinoista joita nää 22 foorumilaista kirjotti aikavälillä 17.3-31.5.08. Ne pitäis nyt kaikkien halukkaiden lukee ja sit äänestää voittajaa!!!

Muoks: Ai, nyt vasta luin tarinas ja olin varsin imarreltu et viettäisit aikaa mun seurassa

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!