Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: GOOTIN 101 SÄÄNTÖÄ! HAUSKA JUTTU, KÄYKÄÄ LUKEEN

• Vastaa
http://www.g101.tribar.net/
TUON LUKEMALLA SAAT SELVILLE OLETKO OIKEA KOOTTI!!! KERTOKAAHAN SITTEN KUINKA MONI JUTTU PITI PAIKKANSA OMALLA KOHDALLANNE!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Äh, minulla kaatuu jo tuohon larppaus kohtaan...

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

minulla kaatuu jo tuohon larppaus kohtaan...

No ne on ihan älyttömiä ne ns. neuvot, ja loppua kohden juttu vaan hullunee, joten huumoria vaan peliin!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
*krooh*

On huumoria ja huumoria, ja tämä huumori ei vakuuttanut laisinkaan.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

tämä huumori ei vakuuttanut laisinkaan

Tuntuko "loistavat neuvot" lähinnä ärsyttäviltä?

• Vastaa
Huoh. Jämähdin eksoottisesti puoleen väliin, alkoi turtua ja tuo mukamas huumori ja LOISTAVAT neuvot alkoivat ottamaan vähän pattiin. "Kunnon gootti näyttää joulukuuselta. " <--- Joulukuuselta?

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Ihan hauska silleen. Tosin olen übermegasiisti, koska tuhahtelin ylimielisesti SOM Andrew -kohdallekin. Joo, no. Tällasta.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Tiragen

Kunnon gootti näyttää joulukuuselta. "

Mun mutsi on usein sanonu et näytän joulukuuselta. Hauskinta siinä on se, et se oli ite vielä överimpi mun ikäisenä kaikkine kasarikilluttimineen

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Tuntuko "loistavat neuvot" lähinnä ärsyttäviltä?

Ei oikein sitäkään. Koko litania joutui sinne ihansama-osastoon, eli tuolla ei ollut mitään vaikutusta minuun. Ainut ajatus oli "aha, just".

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
First I was liek -------

Then I lol'd. But only a little, 'cos I'm so tr00.

Aequat omnis cinis...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Kryo, neo_shaman). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!