Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Linkkejä ?

• Vastaa
Tämmöisestä minulle kerrottiin:

Menkääpä tälle sivulle ja klikatkaa oikealta Machine translationin alta suomen lippua. Ei tuohon ihminen pysty.

And now that we're dead we've learned how to live

• Muokkasi: darkAngel
  • Vastaa

Lainaus: Sire

Menkääpä tälle sivulle ja klikatkaa oikealta Machine translationin alta suomen lippua. Ei tuohon ihminen pysty.

voi vit.. *reps* ei hemmetti...

when angels deserve to die

• Vastaa
http://www.semeuke.com/quiz.html
hih kertokaas minkä tuloksen saitte x3
oma: Sadistic Seme

The pain that you feel, it only can heal by living.

• Vastaa
Jaahas, musta tuli Chibi Seme. Olen vähän ulkona tästä jutusta... Testissä oli kyllä hauskat kysymykset ja kuvaus.

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Vastaa

Lainaus: Severana

Olen vähän ulkona tästä jutusta.

Siis seme ja uke ovat japanilaisia käsitteitä. Sen voisi ilmaista yksinkertaisesti näin:
Seme päällä
Uke alla

Seme on parisuhteen dominoiva osapuoli, kun taas uke alistuu.. (ilmauksia käytetään yleisimmin intiimitilanteissa)

The pain that you feel, it only can heal by living.

• Vastaa

Lainaus: oneesan

Seme on parisuhteen dominoiva osapuoli

Jee, niin olenkin! Tosin meidän parisuhteessa taitaakin olla kaksi semeä... mä olen sellainen piilodomina. Näyttää enkeliltä kunnes totuus paljastuu!

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Vastaa
wuu.. sadistic seme

when angels deserve to die

• Muokkasi: mlrd
  • Vastaa

Lainaus: Severana

Jaahas, musta tuli Chibi Seme.

sama. mitä nyt hittoa tarkoittaakaan.

e: olikin tuossa ylempänä selitetty... tiedä tuosta.

Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...

• Muokkasi: Heetteri
  • Vastaa
This test is the most retarded and teen-goth-ernu-emo-cliché -laden piece of **** I have ever seen in my entire life. Tulee mieleen rasittavat coneissa pyörivät kissankorva-weaboot jotka kuljettavat toisiaan kaulapannoissa ja käyttävät tekstissään ilmaisuja kuten *virnukka* tai *kikattel*.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!