Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: DieettiGootit 2008, pääkallobikinikuntoon kesäksi!!!

• Vastaa
Minä haluan laihtua! Syön kuin possu... Tänäänkin meni taas perulastuja aika reippaasti. Olen vaan sellainen "jojolaihduttaja" välillä paino putoaa viitisenkin kiloa ja sitten taas innostun syömään ja laiskottelemaan.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

tapasyöminen.

Minulla on tää sama ongelma. Suklaa ja hedelmät on ne mitä ahmin tajuttomasti. Hedelmät ei sinäänsä oo epäterveellisiä, muttakun niissä on kovasti hedelmäsokeria niin se ei tee verensokerille hyvää ahmia niitä.

En sinäänsä paljoa pyri kesäksi laihtumaan, mutta kuntoa olis kyllä kiva saada vähän paremmaks, kun nyt hengästyn jo portaiden kiipeämisessä.
Olenkin käynyt jo muutaman kerran lenkillä, kun täällä on välillä ollu jo noi lumet poissa ja kunhan nuo nyt sulaa ajattelin kaivaa pyörän autotallista ja huoltaa sen, että sais ajokauden avattua.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Mun pitäs kans vähä laihuttaa..
Mulla se nyt nii vaikeet kai oo ku en syö mitää sipsei/keksei/leivonnaisii enkä juo limsaa...
Mutta sitten tuo suklaa... se on se petollisuus tässä mun kohalla -.-'

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Mä haluan kanssa päästä eroon sipsien syömisestä. Olen kyllä onnistunutkin vähentämään sitä, mutta vieläkin voisi jättää ne vähemmälle. Mulla on ollut jo tammikuusta lähtien tavoite, että oisin kesällä bikinikunnossa. Tavoite ei vaan tunnu yhtään lähenevän, kun jaksan katsoa syömisiäni puoltoista viikkoa ja sit "unohdan" koko jutun. Ja onnistun tekemään tuolla vahtaamisella ruokavaliostani liian yksipuolista, mikä ei ole hyvä juttu. Tänään voisi yrittää taas uudestaan, tulihan tossa tarvottua koiran kanssa jo 2,5 km lumihangessa.

Instead of a prince with a horse, I want a vampire with porsche.

• Vastaa
Jep nyt tää lähtee ostamaan levyä, mutta bussin sijaan taidankin kävellä ton 3,5km kun on tas noin nätti sää ja liikuntaakin saa samalla.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Jes laihdutusryhmä! Taidanpa liittyä joukkoon
Olen ihan hirveä suklaa/karkki/jäätelö addikti ja se on alkanut valitettavasti näkymään, eniten mua ällöttää se että mulle on kasvanut allit ja niistä ei sitten kauhean helposti pääsekään eroon. Mahamakkaratkin on alkaneet ikävästi loistaa vaatteitten läpi.

Tykkään kyllä liikkua, mutta päivät on niin täyteen ahdettuja, että se vähän tuottaa onglemia.

Lainaus: raavittu

Millä tavoin te aiotte pudottaa painoanne?

Ja miten aiotte pysyä ruodussa?

The stupid neither forgive nor forget; the naive forgive and forget; the wise forgive but do not forget. - Thomas Szasz

• Vastaa
Minä olen jo todennut että mikään muu ei toimi minun kohdalla kuin Painonvartijat ja sekin minun omalla tavalla
Aion siis syödä muuten pisteillä laskien, paitsi lauantaisin en tasan pisteitä katsele vaan syön just niin kuin lystän. Muuten mun dieetti on liian tiukka ja lopahtaa alkuunsa :/
Ihan hyvin olen tuollakin tavalla laihtunut, itse asiassa laihduin vähän liiankin nopeasti silloin kun viimeksi laihdutin.

Lisäksi on hyvä kun siinä saa liikunnalla lisää pisteitä = käy lenkillä, voi syödä karkkia tai palan pizzaa :P
Liikuntaa aion lisätä aika reippaasti, olen aiemmin lenkkeillyt ja käynyt salilla säännöllisesti, mutta tänä talvena en ole liikkunut yhtään, hyi mua!
  • Vastaa
Pakko sanoa, tää on aivan upea idea :]
Mun pahin vihollinen on suklaa. Sitä tekee aina mieli :D Itse aloitin projektin yhdessä ystävän kanssa. Kävimme joka ilta yhdessä pitkällä kävelyllä, mutta nykyään hän ei ehdi töiltään. Käyn siis yksin kävelemässä niin usein kuin sää sallii. Kävelen muutenkin joka paikkaan vaikka ajokortinkin omistan. Veden juontia mun pitäisi kyllä lisätä sillä en juo läheskään niin paljon kuin pitäisi.

Lainaus: Cherise

Ja miten aiotte pysyä ruodussa?

Kovalla tahdolla :D Mutta en aio olla itselleni liian ankara, kerran viikossa saa syödä hiukan jotain epäterveellistäkin. Tiedän, että jos kieltäisin itseltäni kaiken hyvyskän, menisi kaikki yrittämiseni pipareiksi. Enkä haluaisi laihtua mega-tsiljoona nopeasti, silloinhan jäisi inhottavaa löysää ihoa roikuskelemaan :S "Hiljaa hyvä tulee", niin kuin mummo tapaa sanoa.
  • Vastaa
Monta kertaa olen yrittänyt laihtua, mutta huonolla menestyksellä. Jos nyt sitten saisi muutamn kilon pois. Käyn uimassa kerran pari viikossa ja kuntosalilla kerran. Koiran kanssa viisi kertaa viikossa kävelen, ehkä lenkkien pituutta voisi lisätä. Ja nitä karkkeja, sipsejä ja roskaruokaa vähentää.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa

Lainaus: Evelyn

Itse aloitin projektin yhdessä ystävän kanssa. Kävimme joka ilta yhdessä pitkällä kävelyllä

miä haraastan samaa miun kaverin ja sen koiran kanssa. pitäis käydä koirankin takia joka päivä mutta aina ei vaan kertakaikkiaan jaksa. me yleensä kierretään reitti jota pitkin mentiin ala-aste aikaiseen kouluun. se on jotain 4 kilsaa. hyvin aikaa siinä menee ja varsinkin kun jäädään usein istumaan vanhan koulun(ei enää käytössä) rapppusille. ja myönnän, myös tupakalle...

when angels deserve to die

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!