Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: DieettiGootit 2008, pääkallobikinikuntoon kesäksi!!!

• Vastaa
Agh, liityn laihduttajiin Minun kohdalla on kyllä kyse ihan elämäntapamuutoksesta ja liikunnan lisäämisestä, en halua tulla tikkulaihaksi vaan normaalipainoiseksi.

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa
Ei tuo parin kilon pudottaminen tekisi tälläkään tytöllä hallaa, mutta tuskin siitä tulee mitään kun olen niin viimeisen päälle herkkuaddikti.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Banshee

en halua tulla tikkulaihaksi vaan normaalipainoiseksi.

miä kans olisin todella onnellinen jos voisin olla normaalipainoinen. mutta unelmana(ehkä mahdoton unelma mutta unelma kuitenkin) olla semmoinen hiukan alipainoinen.

when angels deserve to die

• Vastaa
Haluan pari kiloa pois, en tiedä miksi. Periaatteessa ei tarvitsisi, mutta määh. 2,5 kg pois niin olisi mukava tasaluku

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
Toivottavasti tämä ketju ei ajaudu siihen "Oi voi, kun olen niin KAUHEEN laiha että pitäis lihoo...mut en voi mitään ku on niin nopee aineenvaihdunta"-ruikutukseen mitä taannoisessa laihdutusketjussa joutui lukemaan Tämän ketjun sisältö koskee laihdutusta...ei lihomista! Tehkää oma LihisGootit 2008 ketju... Sori avautuminen

Ja pilkunviilaajille...juujuu, tiiän että sana dieetti tarkoittaa ruokavaliota eikä laihduttamista. Mutta sen käsityksen tämän ketjun viesteistä sai että laihtumista tällä sanalla tarkoitetaan

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa

Lainaus: blackwolver

Toivottavasti tämä ketju ei ajaudu siihen "Oi voi, kun olen niin KAUHEEN laiha että pitäis lihoo...

Tai siihen että "omg mä painan 44 kiloo ku viime kuus painoin 43 siis iiq". Sitä on kuultu tarpeeksi, tosin ei muistaakseni täällä vaan ihan livenä.

Otsikkoa olisi kyllä voinut hioa, realistisempi muoto olisi "pääkallobikinikuntoon kesäksi 2010"!!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Hitaasti hyvä tulee, etenkin laihduttamisen kanssa pitä kyllä niin paikkansa.
  • Vastaa
Henkeen ja vereen mukana!

Tänään saapui taloon kuntopyörä, 89e saatiin.
Sillä kuluttaa kohtalaisella tahdilla n. 200kcal/30min, hiki hatussa poljin ja takaan että se tehoaa.

Muutenkin viikossa tulee käytyä n. 5kertaa 1½h-2h hölkällä ja päivän päätteeksi 200 vatsalihasta, syömäpuolella 500kcal (olen naispuolinen ja pieni, siitä tuo luku)per vrk, ellei ala paastoamaan, silloin vähemmälläkin pärjää.
Nyt kun tässä talvella alkoi muutenkin tulla sievoiset reidet, uskoisin että viime kesän kuntoilufriikki-kautta noudattaen niistäkin pääsee.

Aion todellakin olla bikinikunnossa ensi kesänä, aikaahan on ihan mukavasti, sillä muutamaa kuukautta kauempaa ei rankempaa kunto-ohjelmaa jaksa, innostus lopahtaa ja lössähdystodennäköisyys on 80%.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Täällä olisi muuten ihan kiva kuulla ihmisten lähtöpainoja, tavoitteita ja miten ollaan edistytty.
Mulla on painoa tällä hetkellä n.67,5 ja tavoitteena olisi ainakin aluksi päästä tuohon tasalukuun, eli 60kg. 160cm lyhyenä olisi tietysti varaa tiputtaa enemmänkin, mutta yritän olla realisti.
  • Vastaa

Lainaus: Heiaken

Mulla on painoa tällä hetkellä n.67,5 ja tavoitteena olisi ainakin aluksi päästä tuohon tasalukuun, eli 60kg. 160cm lyhyenä olisi tietysti varaa tiputtaa enemmänkin, mutta yritän olla realisti.

Mulla on suurinpiirtein samat lähtöasetelmat kuin sulla. Itse oon pari senttiä lyhyempi enkä kyllä ole varma painostani, siitä on aikaa kun oon viimeks käynyt puntarilla. Enkä kyllä aio laihdutus-projektini aikana käydä puntarilla vaan aion mittailla itseäni mittanauhalla :D Vanhat vaatteet käy myös mun mittareina. Unelmapaino olis 50-55kg, mutta sen saavuttamiseen menee aikaa etten kyllä täksi kesäksi pääse ainakaan siihen :D
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!