Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: DieettiGootit 2008, pääkallobikinikuntoon kesäksi!!!

• Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Nyt kun tuo Mirtazapin-kuuri alkaa olla lopussa niin luulenpa että alkaisi painokin putoamaan

Onko Mirtazapin samaa kuin Remeron? Jos on, niin itselläni vuosia sitten ollut Remeron nosti hyvin äkkiä painoa 10kg ja se myös katosi aika nopeasti lopetuksen jälkeen.

It is not the end, it is just the end.

• Vastaa
Jep, sama vaikuttava aine. Toivotaan että minullakin tuo 10kg lähtee pois nyt kun lopetan

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Oho, olin unohtanut tämän topicin täysin! Mutta olen edelleen liikkunut ja koittanut syödä terveellisemmin, viimeaikoina on tullut pyöräityä aina töihin ja olen syönyt valtavat määrät rehuja. Vesimelonia, nam.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: AuroraBorealis

Tein kahden vuoden sopimuksen kalliille kuntosalille, pakko käydä ettei maksa turhasta. Tykkäsin kyllä mitä ny siellä pari viikkoa pomppinut.

Paljonkos tuosta kuntosalista 2vuodelle maksoit? Onko se jossain suurenkaupungin keskustassa ?

Live for riding. Ride for living

• Vastaa
Tiputa tuosta yhtälösta vielä dippi niin kyse on ehkä rasvanpolttoruoasta
  • Vastaa
Taasko tänne on eksynyt jotain mainospuffaajia? Kohta mä suutun tosissaan.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
No joo mulla on karannut mopo käsistä kaikkien ihanien herkkujen kanssa ja harmittaa.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Muokkasi: Emirien
  • Vastaa
Olen päästänyt itseni ihan rapakuntoon, mutta eilen kävin jopa kävely/juoksulenkillä. Annoskokoja olen yrittänyt pienentää. Pitsaa en ole syönyt kun kerran kolmeen kuukauteen (wohoo!), karkkien syömistä olen vähentänyt ja limsani juon sokerittomana nykyään. Vaihdoin myös margariinia kevyempään versioon.

Vielä ei näy vaikutusta, mutta ehkä se hiljalleen. Pahuksen poikaystävä vaan välillä yrittää houkutella väärille teille, silloin kun se itse haluaa mässytellä

http://www.myspace.com/immortalangelica

• Vastaa
Jeij!! Hyvällä mallilla ollaan kuukaudessa kolme kiloo lähteny ja kuntoo tullu roimasti lisää. Vyötärön makkaroistakin jo huimat 4 cm poissa! Olokin paljon parempi nyt. Tämä tyttö huomasi, että tästä tulee nyt elämäntyyli eikä pelkkä kesädieetti.

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Huh, hiljaiseloa, pahoittelen kovasti. :> Paino on pysynyt melkolailla samoissa. Liikuntaa tulee edelleen harrastetua aamulenkin ja muutaman jumpan muodossa, mutta eipä tuo mitenkään hirmusti asiaa auta, jos loppupäivän istuu neljän seinän sisällä nenä kiinni kirjoissa. Löysin tässä kuitenkin tälläisen sivuston: http://kalorilaskuri.fi/paasivu.php
En yhtään tiedä, onko tästä sivustosta keskusteltu täällä jo aiemmin tai millaisia kokemuksia teillä tuosta on. Nyt parin päivän kokeilun jälkeen tuo vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta ainakin minulle itselleni. Ikävä kyllä tuo eivain ole ihan ilmainen.
Jospa tästä saisi taas vähän uutta puhtia.

Un jour, j'ai vu le soleil se coucher quarante-quatre fois!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (mlrd, Marras). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!