Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Ninnin jäähyväiskirje

Mun loistavalla säkällä lensi postiluukusta lappu, jossa kerrottiin et joudun nyt sinne linnaan niiden vanhojen sakkojen takia. (oon puhunu varmaan joskus asiasta) Eka se piti olla vaan kuukauden kakku, mut eiköhän ne ollu laskenu siihen mukaan kaikki iänikuiset rötöstelyt, joten kaikenkaikkiaan sain 5 kuukautta!!!! Se on sååtånå melkeen puol vuotta!!!!
Tuomio pannaan täytäntöön välittömästi, luki paperissa. Ne tulee varmaan hakee mut himasta ihan lähipäivinä, joten voi olla etten enää perjantain miittiin pääse.....
Jos en enää pääse foorumille, niin nää on nyt jäähyväiset...... Ootte kaikki rakkaita mulle, ja mietin siel istuessani teitä iloisina juoksemassa miiteissä, ehkä se piristää mua. Ja tietty saa tulla vierailulle. oon niin maassa nyt, etten jaksa kirjottaa nyt enempää....
Rakkaudella: Ninnuli

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Voi ei...

HC-Wild Line

Voi kaameaa. Miten näin voi käydä. No, ei nää nyt oo jäähyväiset, kyllähän sä sieltä selviät poiskin. Kai tuut tänään Tennariin, että nähdään. Tottakai tuun kattoon, mahdollisimman usein

pimeys=hulluus

Lainaus: poison

Miten näin voi käydä. No, ei nää nyt oo jäähyväiset, kyllähän sä sieltä selviät poiskin. Kai tuut tänään Tennariin, että nähdään. Tottakai tuun kattoon, mahdollisimman usein

No oonhan mä siitä sulle jauhanu, mutten ois arvannu et se alkuperäinen 148 e sakko kertyy loppusissaan noin 14 000 euroon kun ne kakkapäät laskee siihen kaikki velat ja sakot ym! Joo vaik pääsen pois niin ei silti täs vaihees paljoo lohduta! Oon kyl Tennariin tulossa.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Aprillia...

Primadonna ja ilotyttö.

Mm.. Aprillia?
No voi hemmetti teijän kans! No tietty se oli APRILLIA!!!! (harmi et heti hoksasitte) No se 148 e sakko on totta ja se, et joudun viikoks istuun jos en maksa sitä. (jotain tottakin, mut hyvin vähän)

Tuolleen se ihmisiä säikyttelee.. hyi sua!

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Muokkasi: BronzeRain
No niin, nyt kolehti kasaan että saadaan pidettyä Ninni joukoissamme.

edit. kirotusvihre.

Primadonna ja ilotyttö.

Lainaus: BronzeRain

kolehti kasaan että saadaan pidettyä Ninni joukoissamme.

Joo se 14 000 heti mulle Ja sori, ei ollu tarkotus ketään säikytellä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Aditu, Jenaldo). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!