Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jos saisit kysyä yhden kysymyksen Jumalalta, mitä kysyisit?

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2012 12:03
mitä se kysyminen hyödyttäisi? tieto lisää tuskaa, tiedättehän? jos kysyisin elämän tarkoitusta ja jumala vastaisi että elämän tarkoitus on viihdyttää enkeleitä tai jotain... ei ei. kysyisin vaikka että minkä ihmeen takia juuri minä sain kysyä tämän kysymyksen kun jollain muulla olisi ollut parempiakin kysymyksiä.
ja ei, en halua tietää milloin kuolen. kuolen sitten kun on aika, enkä yhtään ennemmin tai myöhemmin.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2012 13:24
'Miksi ihminen, joka on joutunut kestämään elämässä paljon, ei voi saada tarpeeksi ystäviä tai läheistä kumppania?'.
Tuota olen jo moneen kertaan yrittänyt kysyä yläkerran Isännältä, mutta eipä ole vastannut.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.03.2012 13:06
tiedättehän, että jos puhut jumalalle olet uskonnollinen, mutta jos Jumala vastaa sinulle olet hullu. Onnea Von Berg. Olet järjissäsi.
Onhan jumalalla parempaakin tekemistä kuin vastailla meidän kysymyksiimme. (...?)
olettaisin ainakin.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2012 13:36
Mä tekisin sen kaa diilin ja pyytäisin saada vaihtaa paikkoja sen kanssa.

Sitten juoksisin ylös tuota kukkulaa.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.03.2012 19:35
Kysyisin onko se luonut maailman. Jos vastaus olisi myönteinen, hakkaisin päätäni seinään, koska olen tällä asialla itseäni vaivannut kauan. Ja tullut tulokseen etten usko "jumala loi maailman" selityksiin. Raamattu on jopa ihmisen kirjoittama..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit