Siis,tulin tässä muutamia päiviä sitten yli kuukauden erakoitumisen jälkeen taas asiota miettineeksi,enkä voi pitää itseäni ainakaan mitenkään positiivisesti elämään suhtautuvana....
Jostain luin tutkimuksesta,jossa oli todettu että ns. "normaalit"(siis ei masentuneet ihmiset) pettävät itseään jatkuvasti ja tästä johtuen eivät hyväksy faktoja,uskovat kaiken olevan paremmin kuin se onkaan.
Masentuneet taas näkevät asiat sellaisina kuin ne ovat,kylmän realistisesti,mikä johtaa masennukseen ja vaikeuksiin kestää elämää.
Toisin sanoen minun pitäisi olla masentunut...?
En kuitenkaan ole,koen tämän kaiken vain surullisen koomisena...
Tulin miettineeksi tätä ihmisten luokitteluakin..."Jos olet gootti sinun täytyy olla sellainen ja sellainen...jos olet hoppari niin olet tuollainen...jne." naurettavaa ja täysin turhaa. Eipäilin vahvasti saaneeni aivoihini jonkin vamman löydettyäni räpin josta pidin ja joka todellakin kosketti. Nyt tuo biisi on parhaiden biisieni listalla.
epätavallinen räppi,epäräppimäinen ja jollain tavalla goottilainenkin... sanat ovat aivan ihanat,niin kauniin surilliset. julmatkin tavallaan.
Olen nyt teidän mielestänne tietenkin epäuskottava gootti ja wannabe,mutta en todellakaan jaksa juuri nyt välittää.
minun elämänihän tässä on kyseessä,muut saavat ajatella mitä haluavat.
Todellisuus on minulle vaikeaan,elän mielummin oman pääni sisällä,omassa maailmassani.Vilahduksia tuosta maailmasta näkee piirroksissani ja runoissani,muuten se on täysin muulta maailmalta suljettu.
En pidä sitä todellisuutena,tiedän sen olevan vain mielini luoma pakopaikka hulluudelta joka valtaisi mieleni jos en saisi joskus rauhaa.
Tässä todellisuudessa on vain liikaa asiota jotka eivät tunnu minusta luonnolisilta.
Tämä on kuin surullisen koomista näytelmää,vailla järkeä tai päämäärää.
Mihin tämä kaikki meitä johtaa...?
selitin taas mitä mieleen juolahti,turha kuvitella olevansa tyhmä jos ei ymmärrä. Ja jos joku käsitti niin olen typertynyt ja alan tanssia ja ulvoa tuolla ulkona sadepisaroiden kanssa. mutta sitä riemua en kai saa kokea. tai sitten saan. en voi tietää.
filosofisoikaa nyt muutkin....!
Ylläpito muokkasi: Otsikosta otettiin kirjoitusvirheitä pois ja laitettiin jonkin verran kappalejakoa tekstiin.
Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.