Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Omituisia asioita sitten omituinen hiippari tuleekin miettineeksi...

• Vastaa
Siis,tulin tässä muutamia päiviä sitten yli kuukauden erakoitumisen jälkeen taas asiota miettineeksi,enkä voi pitää itseäni ainakaan mitenkään positiivisesti elämään suhtautuvana....

Jostain luin tutkimuksesta,jossa oli todettu että ns. "normaalit"(siis ei masentuneet ihmiset) pettävät itseään jatkuvasti ja tästä johtuen eivät hyväksy faktoja,uskovat kaiken olevan paremmin kuin se onkaan.
Masentuneet taas näkevät asiat sellaisina kuin ne ovat,kylmän realistisesti,mikä johtaa masennukseen ja vaikeuksiin kestää elämää.
Toisin sanoen minun pitäisi olla masentunut...?

En kuitenkaan ole,koen tämän kaiken vain surullisen koomisena...
Tulin miettineeksi tätä ihmisten luokitteluakin..."Jos olet gootti sinun täytyy olla sellainen ja sellainen...jos olet hoppari niin olet tuollainen...jne." naurettavaa ja täysin turhaa. Eipäilin vahvasti saaneeni aivoihini jonkin vamman löydettyäni räpin josta pidin ja joka todellakin kosketti. Nyt tuo biisi on parhaiden biisieni listalla.
epätavallinen räppi,epäräppimäinen ja jollain tavalla goottilainenkin... sanat ovat aivan ihanat,niin kauniin surilliset. julmatkin tavallaan.
Olen nyt teidän mielestänne tietenkin epäuskottava gootti ja wannabe,mutta en todellakaan jaksa juuri nyt välittää.

minun elämänihän tässä on kyseessä,muut saavat ajatella mitä haluavat.
Todellisuus on minulle vaikeaan,elän mielummin oman pääni sisällä,omassa maailmassani.Vilahduksia tuosta maailmasta näkee piirroksissani ja runoissani,muuten se on täysin muulta maailmalta suljettu.
En pidä sitä todellisuutena,tiedän sen olevan vain mielini luoma pakopaikka hulluudelta joka valtaisi mieleni jos en saisi joskus rauhaa.
Tässä todellisuudessa on vain liikaa asiota jotka eivät tunnu minusta luonnolisilta.

Tämä on kuin surullisen koomista näytelmää,vailla järkeä tai päämäärää.
Mihin tämä kaikki meitä johtaa...?
selitin taas mitä mieleen juolahti,turha kuvitella olevansa tyhmä jos ei ymmärrä. Ja jos joku käsitti niin olen typertynyt ja alan tanssia ja ulvoa tuolla ulkona sadepisaroiden kanssa. mutta sitä riemua en kai saa kokea. tai sitten saan. en voi tietää.
filosofisoikaa nyt muutkin....!

Ylläpito muokkasi: Otsikosta otettiin kirjoitusvirheitä pois ja laitettiin jonkin verran kappalejakoa tekstiin.

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

• Vastaa
Lainaus: Morfinsia Olen nyt teidän mielestänne tietenkin epäuskottava gootti ja wannabe,mutta en todellakaan jaksa juuri nyt välittää.

pyh ja pah, et jos minulta kysytään. jos kyseinen kappale sinua miellyttää, olkoon sitten niin ilman että on kenenkään osa tuomita.

Lainaus: Morfinsia Ja jos joku käsitti niin olen typertynyt ja alan tanssia ja ulvoa tuolla ulkona sadepisaroiden kanssa.

parempi kaivella niitä tanssikenkiä kaapista, taisi tulla aika tehdä sanojensa mukaan.

amen..

• Vastaa
Lainaus: Morfinsia Jostain luin tutkimuksesta,jossa oli todettu että ns. "normaalit"(siis ei masentuneet ihmiset) pettävät itseään jatkuvasti ja tästä johtuen eivät hyväksy faktoja,uskovat kaiken olevan paremmin kuin se onkaan.
Masentuneet taas näkevät asiat sellaisina kuin ne ovat,kylmän realistisesti,mikä johtaa masennukseen ja vaikeuksiin kestää elämää

Pah! Masennus on sairaus, ei mikään tavoiteltava olotila. Ai niin, mutta tämähän on sitä itsepetosta, niinjuu...

Tämä ei ole mikään varsinainen hyökkäys sinua kohtaan, tympii vain kun onnellisuus on aina jotenkin aliarvostettua, aina pitäisi olla kaikki huonosti että olisi "khuul".

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Lainaus: Piiskansiima Tämä ei ole mikään varsinainen hyökkäys sinua kohtaan, tympii vain kun onnellisuus on aina jotenkin aliarvostettua, aina pitäisi olla kaikki huonosti että olisi "khuul".

Olit nyt käsittänyt minut hieman väärin,en tarkoittanut että masentuneisuus olisi jotenkin hienoa ja onnellisuus kiellettyä tai väärin.

Oma mielentilani vain oli tuota kirjoittaessani hieman omituinen ja synkähkö,mutta niinhän se melko usein on,kun liian pitkään olen erakoitunut ja miettinyt maailman kurjuutta.
Enkä nyt väitä että kaikki olisi huonosti,on niitä hyviäkin asiota,itse vain olen taipuvainen huomaamaan ne huonot helpommin.

Eilen kyllä tajusin erään positiivisen asian elämässäni ja olen aina ja ikuisesti kiitollinen (en tiedä kenelle tai mille) siitä mitä tapahtui yli vuosi sitten koulussa. Pienet ja muka merkityksettömät asiat voivat vaikuttaa elämään paljon enemmän kuin voisi edes kuvitella.

• Vastaa
Lainaus: MrLuckarin parempi kaivella niitä tanssikenkiä kaapista, taisi tulla aika tehdä sanojensa mukaan.

Kiitoksia oikein paljon! heti tämän nähtyäni juoksin tuonne ulos tanssimaan parkkipaikalle (kun en ole kotona niin ei ole peltoa jonne juosta) kiitos sinulle oikein paljon

• Vastaa
Morfinsia: ruodin siis tuota tutkimusta, johon viittasit, ja sitä, että joku viitsiikin tutkimuksen varjolla suoltaa tuollaista peetä...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Lainaus: Morfinsia Eipäilin vahvasti saaneeni aivoihini jonkin vamman löydettyäni räpin josta pidin ja joka todellakin kosketti. Nyt tuo biisi on parhaiden biisieni listalla.
epätavallinen räppi,epäräppimäinen ja jollain tavalla goottilainenkin... sanat ovat aivan ihanat,niin kauniin surilliset. julmatkin tavallaan.
Olen nyt teidän mielestänne tietenkin epäuskottava gootti ja wannabe,mutta en todellakaan jaksa juuri nyt välittää.

Miksi, oi miksi puolustelet ja selittelet sitä jos pidät jostain? Eihän siitä tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos sattuu pitämään mainitsemastasi musiikista tai löytämään siitä jotain kaunista.
  • Vastaa
Lainaus: MrLuckarin Lainaus: Morfinsia

pyh ja pah, et jos minulta kysytään. jos kyseinen kappale sinua miellyttää, olkoon sitten niin ilman että on kenenkään osa tuomita.

en tiiä mitä epäuskottavaa tos on
ite kuuntelen muutakin kuin metallia ja k00tti-mussaa
levyhyllystäni löytyy jazzia ja punkkiakin ja jopa rockkia
eipä se nyt tarvii olla sitä tiukinta bläkkiä mitä sieltä löytyy kunhan itse tykkää... myönnän itsekkin pitäväni muutamasta räppi biisistä mutta empä ole heti ensimmäiseksi vetämässä lökähousuja jalkaan ja pössyttelemässä pilveä *aijaij miten leimaavaa*

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

• Vastaa
Lainaus: Rottenicia en tiiä mitä epäuskottavaa tos on
ite kuuntelen muutakin kuin metallia ja k00tti-mussaa
levyhyllystäni löytyy jazzia ja punkkiakin ja jopa rockkia
eipä se nyt tarvii olla sitä tiukinta bläkkiä mitä sieltä löytyy kunhan itse tykkää... myönnän itsekkin pitäväni muutamasta räppi biisistä mutta empä ole heti ensimmäiseksi vetämässä lökähousuja jalkaan ja pössyttelemässä pilveä *aijaij miten leimaavaa*

olen erittäin onnellinen että en ole ainoa...!

• Vastaa
Nyt haluan hyppiä ja tanssia,olette taas pelastaneet päiväni!
Vaikka minulla nyt todettaisiinkin syöpä,en voisi olla surullinen,minulla on ainakin ollut elämässäni jotain hyvääkin kaiken kurjuudenkin keskellä... ja yksi hyvä asia olette te,vaikka emme koskaan varsinaisesti olekaan tavanneet.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!