Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päivän ensimmäinen ajatus..

• Vastaa
En nähnyt tälläistä keskustelua vielä.. Saa poistaa jos sellainen silti jo on..

Eli siis.. Mitä olet ajattelut ensimmäisenä aamulla kun olet herännyt.. Mikä siis on se päivän ensimmäinen sana/lause joka on päässä pyörinyt.. ? Kysyn tätä, koska itselläni nuo sana/lauseet ovat jotenkin huvittavia..

Esim. "taasko toi mun puhelin diivailee?" (puhelimeni alkoi piipittää ja heräsin siihen..)

"mä voin auttaa, mä voin herätä.." (ajattelin tätä kun puhelimeni alkoi hälyttää..)

"sen ympärillä on ruusuja"

ja tänä aamuna ajattelin: "antaapa olla.."

En tiedä mistä nämä tulevat.. Tuossa oli mutama oma ajatukseni. Kirjoitan niitä aina ylös.. Kertokaas tekin omianne.

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Muokkasi: Halfheart
  • Vastaa
Yleensä se ensimmäinen ajatus on: "Vit*u ei taas!" taikka sitten "En jaksa enää."

Mutta aika turha tämä aihe mielestäni.......
  • Vastaa
Tänä aamuna ajattelin "Kumpa ei tarttis nousta kouluun >.<

Tähtää Ylemmäs

• Vastaa
"v.t.u ku taas nii hemmetisti hommia hoidettavana"

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Miten mä oon kaatopaikalle joutunu?

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Tänään kun nousin ensimmäinen päähäni pulpahtanut ajatus oli 'puol tuntii lisää, plz'.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
"Mitä kello on?" Tai jos herätys on torkulla niin "Hiliaa schaatana!" :P
  • Vastaa
"Mikä piippaa? O__________o"

Säikähdin pikkusiskon kännykän herätyskelloa, kun mokomassa on ihan erilainen herätysääni kuin omassani. Mutta toinen ajatus selkeästi oli; "eiiii, tahdon nukkua vielä..."

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Death Angel

Mikä siis on se päivän ensimmäinen sana/lause joka on päässä pyörinyt.. ?

"Ei ***** voi olla totta" on usein mielessäin. Herätessänikin.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
se sama kuten yleensäkin, tosin sensuurileikittelen sen marjaisaksi -voi vattu..
tosin tänä aamuna heräsin hymyillen, olinhan nähnyt niin makoisaa unta.

amen..

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, pimeyden_hehku). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!