Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päivän ensimmäinen ajatus

• Vastaa
Eilen ajattelin: "Ei v***u s**tana h**vetti tänää on pitkä päivä" X)

Would you take me away from me?

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

Miten mä oon kaatopaikalle joutunu?

Repesin.. Ei se oikeastaan ollut niin hauska.. Repesin silti.. Piristi tuo nauraminen kummasti päivää..

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
tänään ekana mieleen tuli "kukakohan mulle tänään ekana *********"

mitä mie teen elämälläni?!?

• Muokkasi: Cata
  • Vastaa
Mulla on sama joka aamu hirveän stressin kanssa, "OON MYÖHÄSSÄ!"

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
'Pitääkö tänään oikeesti lähtee kotiin?' Olisin voinut jäädä Brysseliin. Siel ei ollu huolia.. Sai olla itkemättä -.-

~

• Vastaa
' torstai, mikä ihana tekosyy' no ei kyllä ihan. Eka ajatus oli: 'ei jaksa nousta, kello hiljaa, hololoo. Voisin kattoo muumit ja lähtee kouluun.'

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
tämän aamun ajatus oli että haluan etuhiukset siniseksi

End Of Innocence

• Vastaa
Aamulla on letkeä olo kun voi (vaikkei saisikaan) jäädä sänkyyn makoilemaan, ensimmäiset ajatukset ainakin arkiaamuina ovat "ei haittaa", ja "huomenna sitten".

Viikonlopuista en tiedä/muista, mutta krapula-aamuina ajatuksia ei tule lainkaan.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Ois voinut nukkua vielä pidempään ja että olipas outo uni. Toi sama ajatus on kyllä aika monena muunakin aamuna..
  • Vastaa
Aamuvuoro viikoilla aamu alkaa ajatuksella "ei v****, joko se kello on taas viis". Iltavuoro viikoilla ja viikonloppuisin se ajatus vaihtelee välillä "mitä hittoa nuo naapurit oikeen metelöi tähän aikaan aamusta" - "oli kerrankin mukava saada nukkua tarpeeks".

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!