Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päivän ensimmäinen ajatus

• Vastaa
"Öää...tunti myöhässä ei oo viel paha"
*herätyskello kiinni ja potkulla pöydän alle*

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Vastaa
Aamulla tiesin edellisnyön muistot uneksi, kun muistalin nähneeni bensa-automaation, josas 95E makso vain 1e/l
Nään halpoja unia -,-

Live for riding. Ride for living

• Muokkasi: Death Angel
  • Vastaa

Lainaus: Sather

"Öää...tunti myöhässä ei oo viel paha"

Mulla on vähä sillä tavalla että aamuisin sammutan puhelimen herätyksen kun se alkaa soida ja rupian taas nukkumaan.. Olen tehnyt niin koko viikon ja joka aamu on ollut täpärällä että olisin myöhästynyt...

Jaa jaa.. että muutkin näkee halpoja unia kuin minä?? Olishan se halpa bensa kiva juttu.. O_O

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
"Missähän helvatassa mun vasen käsi taas on?"

Lyhyen etsiskelyn jälkeen se löytyi tyynyn alta. Jostain kumman syystä olen viime aikoina alkanut kääntyillä unissani niin, että kädet jää aina johonkin alleni loukkoon. Ärsyttävää herätä aamuyöstä siihen, ettei niissä ole yhtään tuntoa jäljellä. Kyllähän tällaista ennenkin silloin tällöin sattui, mutta viimeisen parin kuukauden aikana tällaiset herätykset ovat tulleet melkein tavaksi.
  • Vastaa
Mua yleensä vaan panettaa aamulla, ja ajatukset on sit senmukaiset :P

Fuck this Shit. Fuck You?

• Vastaa
"hmmmm...?" Sain sattumalta viestin samaan aikaan kun herätyskello soi. Harmi, en saanut tietää pääsinkö kauhealta sieppaajaltani pakoon. O.o

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
"ai hele... aurinko paistaa suoraa silmii" semmone tuli heti mielee ku heräsi

mitä mie teen elämälläni?!?

• Vastaa
Tänä aamuna manasin mielessäni kovaanääneen, että miksi ihmisten pitää herätä jo 9.30 ja ruetaan syömään.. Veljeni nimittäin teki niin.. Huoneeni on keittiötä vastapäätä ja hän kolisteli siellä..

Sen jälkeen nukahdin uudestaan ja heräsin itse kahdentoista aikoihin..

• Vastaa
" Himputin kissa, irti miun jaloista."
On erittäin mukavaa herätä aamulla siihen, kun kissa päättää kynsiä miun jalat verille.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa

Lainaus: Death Angel

Tänä aamuna manasin mielessäni kovaanääneen, että miksi ihmisten pitää herätä jo 9.30 ja ruetaan syömään.. Veljeni nimittäin teki niin.. Huoneeni on keittiötä vastapäätä ja hän kolisteli siellä..

Sen jälkeen nukahdin uudestaan ja heräsin itse kahdentoista aikoihin..

Tänäaamuna kävi samalla tavalla..

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!