Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päivän ensimmäinen ajatus

• Vastaa

Lainaus: Death Angel

Hoo.. aiheesta hieman poiketen.. linnunlauluun on iihana herätä kesäisin.. mutta ne perkeleet herättävät liian aikaisin..!!

Meilläpä on tikka joka alkaa paukuttaa joka aamu klo 6, arvatkaas mitä.
Sähkö- tai valotolppien metalliosia, ja aiheuttaa kyllä aivan saatanallista meteliä

Fuck this Shit. Fuck You?

• Vastaa
"Jumalauta tänään kattomaan Paul Ankaa"

Harvoin sitä näin sekaisin on yhdeksän aikaa aamusta. Voi vinetto. Pahuksen pappa kun pistää pienen pään sekaisin.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
"Joko on aamu"

Ja sitten viikonloppuisin usein: "HJESS!!!! Saa olla vaan ja oikein luvan kanssa"

"En minäkään oo täyrellinen, multa puuttuu ne heikkouret." ----------- - Kharon

• Vastaa
tänä aamuna "ei kello vielä voi kuus olla... ai kappas, linnut laulaa"

when angels deserve to die

• Vastaa
"En minä halua pestä ikkunoita..."

Enkä halua vieläkään.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Paljonkohan on kello? Jonka jälkeen "***** mun puhelin on taas sammunut, eikä herättänyt. "Kiva" jos myöhästyy nyt töistä"!

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Voi perkele! Taas myöhässä koulusta!!

Queen of all Immortals.

• Muokkasi: Penni
  • Vastaa
Tänään aamulla kyllä olivat ajatukset pahasti hukassa.
Heräsin.
Nostin päätä tyynystä ja tuijotin edessäni seinää vasten olevaa taulukangas kasaa.
Räpytin silmiäni ja yritin löytää ajatuksia. Mietin: Missä olen? Mitä tänään pitää tehdä?
En edes muistanut selvästi kuka olen.
Oli ihan eksynyt olo. Suorastaan kammottava.
Mutta pikku hiljaa alkoi ajatukset löytyä. Mutta jo hetken luulin menettäneeni muistini.

I put the "cute" in execute.

• Vastaa
Ei helvetti millainen yö taas oli..

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
"Keltainen?! Keltainen?!"

Kun kello herätti olin nähnyt unta, että mulla oli keltainen yo-mekko :D Olin aivan järkytyksissäni :DD
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!