Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Oikomishoidot; hammasraudat

• Vastaa
Mulla oli ala-asteella kauhea ulkonäkö-ongelma mun hampaiden takia, ne oli isot ja niiden välissä oli jättimäinen aukko. Toivointoivointoivoin että saisin yöaktivaattorin sijasta ''oikeat'' raudat, siis miksi niitä sanotaan ne semmoiset jotka on koko ajan. Sitte ne oli jotai kaksi vuotta kun sain ala-asteen lopussa, niillä sain hammasrivini kuntoon ja nyt on sitten semmoinen ruokailun ajaksi irrotettava levy tuolla suussa, mutta siitä ei ole mitään haittaa, näkyyhän siitä vain semmonen ohut metallinauha joka menee tosta ylähampaiden päältä.

romance is breaking every heart in two casting shadows in the pale shade of blue

• Vastaa
Elokuussa laitetaan ylös raudat... o_O

Gott weiss ich will kein Engel sein !!

• Vastaa
Mulla tulee syyskuussa 2 vuotta siitä, kun otettiin ylähampaista raudat pois Nyt on etuhampaiden takana pieni tukilanka ja yöllä pidän sellasta ällöttävää hammaskiskoo, joka saa mut kuolaamaan ja kuorsaamaan... -.-

Sweet little words made for silece...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!