Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oikomishoidot; hammasraudat

Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.04.2008 09:05
Mulla oli ala-asteella kauhea ulkonäkö-ongelma mun hampaiden takia, ne oli isot ja niiden välissä oli jättimäinen aukko. Toivointoivointoivoin että saisin yöaktivaattorin sijasta ''oikeat'' raudat, siis miksi niitä sanotaan ne semmoiset jotka on koko ajan. Sitte ne oli jotai kaksi vuotta kun sain ala-asteen lopussa, niillä sain hammasrivini kuntoon ja nyt on sitten semmoinen ruokailun ajaksi irrotettava levy tuolla suussa, mutta siitä ei ole mitään haittaa, näkyyhän siitä vain semmonen ohut metallinauha joka menee tosta ylähampaiden päältä.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.04.2008 18:01
Elokuussa laitetaan ylös raudat... o_O
Kirjoittanut: Creepy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.04.2008 11:47
Mulla tulee syyskuussa 2 vuotta siitä, kun otettiin ylähampaista raudat pois Nyt on etuhampaiden takana pieni tukilanka ja yöllä pidän sellasta ällöttävää hammaskiskoo, joka saa mut kuolaamaan ja kuorsaamaan... -.-
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 30 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit