Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.05.2008 20:29

Lainaus: SirMarylee

Toi oli jotain huippua :'DD Hajosin totaalisesti

Tervetuloa kerhoon, voi käpy miten lahosin
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.05.2008 22:01

Lainaus: Emirien

Niinhän sinäkin lupasit äitille, ettet kuse enää lavuaariin"

Voin sieluni silmin kuvitella tuon tapauksen
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2008 18:14

Lainaus: Unholysacrament

Voin sieluni silmin kuvitella tuon tapauksen

Sen kusemisen vai ton hihkasun?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 19.06.2008 10:59
itse jokseenkin jatkan yhä edelleen näitä pienen ihmisen möläyttelyjä, mutta on minullakin muistissa jokunen tapaus lapsuudesta.

Muistan, kun olin pienenä tyttösenä isäni mukana hakemassa äitiäni parturista. Pocahontas oli juuri ilmestynyt videolle ja se oli silloin lempi rainani. Kampaamon seinällä oli juliste, jossa oli kolme naista: vaalea, punapää ja musta hiuksinen, kaikki samanlaisissa valkoisissa mekoissa, ja minusta mustahiuksinen oli heistä kaikista kaunein. Pieni pääni sitten päätteli, että koska tyttö julisteessa on kaunis ja mustapäinen, ja Pocahontas on kauni ja mustatukka, niin kaikki, joilla on mustat hiukset ovat kauniita. Iloisena tästä päätelmästä huusinkin kovaan ääneen, että kun kasvan isoksi värjään hiukseni mustiksi. Molemmat vanhempani repesivät nauruun pienelle totisuudelleni ja minä tietenkin loukkaannuin verisesti.
Kun olin kahdeksannella luokalla, värjäsin hiukseni mustiksi, ja sitä ne ovat edelleen!
Kirjoittanut: rroossaa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2008 11:40
Mä kerran kassa jonossa huusin täysii "kikkelit esiin"
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.06.2008 12:49
Olin joskus kahden vanhana ollut sukulaiseni hautajaisissa, jota en ollut ikinä edes tavannut.
Kaikki haudalla olevat sitten itkivät, minä mukaan lukien ja mummu lopulta kysyi mitä minä oikein itkin.
Minä sitten vastasin että "sitä kun kaikki muutkin itkee".
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.06.2008 22:36
Äitillä oli ravintola, ja vietin siellä päivät pitkät yksinäni. Kun muut oli takahuoneessa, ja minä ruokalan puolella, tuli porukka ihmisiä syömään. Juoksin tonttuasussa ( kun oli joulu ja tykkäsin pukeutua erilaisiin asuihin ) takahuoneeseen ja huusin "Asikaisia! Tuli asikaisia!"
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.06.2008 20:41
Kun, olin 5 v. minulla oli paha R- vika. Esim. Koiran minä sanoin koila.
Halusimpa kerran kysyä sitten ukiltani, että "toiko haikara minut?" mutta tottakai sanoin "toiko haikala minut?" Ja ukki vastasi "Kyllä toi."

Olen nähtävästi tullut merestä.
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.07.2008 15:03
Mulla on ollut pienenä paha tapa möläytellä kaikenlaista (ja on valitettavasti edelleenkin). 3- vuotiaana olin perimmäisten kysymysten äärellä ja ilahdutin perhettä tokaisemalla: "Mistä niitä miehiä saadaan?"
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.07.2008 16:08
pienenä (kun ei osannut vielä kunnolla puhua) oli kärpänen = päppä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!