Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.07.2008 17:04
Tuli mieleen tänään, kun kävelin töistä kotiin, yks hassu juttu. Olin noin 4-vuotias ja asuimme koko kesän mökillä. Olin jostakin syystä vihainen ja menin yksin rantaan kallioille mököttämään ja piilouduin kiven taakse. Hetken siellä märisin ja sitten näin, kun joku mies oli keräämässä koiranputkia läheisessä puskassa. Suutuin entistä enemmän, kun mies uskalsi "häiritä" mökötystäni. Menin kädet puuskassa hänen luokseen ja rupesin huutamaan että "mene sinä muualle keräämään niitä röörikukkia ja anna naisten itkeä rauhassa sytänsurujaan!". Kyllähän sillä miehellä oli pokassa pitäminen, kun se yritti olla niin kuin olisi ottanut mut jopa tosissaan
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Emirien
  • Lähetetty: 08.07.2008 12:22
Sisarukset olivat pari vuotta sitten Kroatiassa hiekkarannalla pokemon-pyyhkeiden kanssa, kun äiti oli ne niille pakannut. Joku kroatialaispoika alkoi nauraa hillitöntä röhönaurua, osotti pyyhkeitä ja hoki "pikachu, pikachu, hahahahha". Sisko keräsi raivoa vähän aikaa ja huusi pojille naama punaisena selvällä suomen kielellä "no mitä vi**ua sitten!" Pojat meni kuulemma aika hiljaiseksi.

Samalla Kroatian reissulla pikkuvelipuoleni oli snorklailemassa ihan rauhassa, kunnes yhtäkkiä kolautti päänsä johonkin kovaan. Oli uinut päin venettä ja kuulemma veden alla murissut siihen snorkkeliputkeen "ai saa**na!". Nousi ylös vedestä ja veneessä istuikin mies, joka sanoi "taidat olla suomesta"

Ei ne kyllä ihan pikkukersoja ollut, mutta nuo jaksaa naurattaa silti
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2008 19:28

Lainaus: Emirien

Samalla Kroatian reissulla pikkuvelipuoleni oli snorklailemassa ihan rauhassa, kunnes yhtäkkiä kolautti päänsä johonkin kovaan. Oli uinut päin venettä ja kuulemma veden alla murissut siihen snorkkeliputkeen "ai saa**na!". Nousi ylös vedestä ja veneessä istuikin mies, joka sanoi "taidat olla suomesta"

*nauraa aivan vääränä lattialla* Itselläni ei olisi pokka pitänyt jos olisin istunut siinä veneessä ja joku olisi murissut sieltä veden alta, että "ai saa*ana!"
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2008 15:00
Joo voin vaan kuvitella miten hauska ääni siitä lähtee kun joku jupisee snorkkeliputkeen
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.07.2008 21:14

Lainaus: Emirien

Hahhahah, hajosin! antakaa äkkiä jesaria
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gothic romance
  • Lähetetty: 10.07.2008 23:51

Lainaus: Death Angel

Hauskoja asioita mitä olette pienenä sanoneet

hmm... En tiedä onko hauskaa, mutta sanoin joskus piänenä "MÄ OON ROSVO JOLLA EI OO LEIKISTI PANOKSIA!!!" Sanoin myös piänenä perunaa peurnaksi Sen enempää en nyt jaksa muistaa...
Kirjoittanut: Mörkökeiju (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2008 21:56
Tääl on ihan loistavii juttui! repesin useemmanki kerran itellä ei oikeen noin loistavii juttui oo:

Mummoltani olin joskus pienenä kysellyt että miksi piti aina syödä perunaa, hän vastasi ettei meillä köyhillä muuhun oikeen ole varaa kuin oman maan pottuihin. Tästä seurasi surullinen pikkutyttö ikkunassa ensilumen sataessa, kun kysyttiin mikä oli vastasin: "nyt köylät ei taa luokaa" hyvin itkuisen näköisenä.
Toinen oli kun autokauppoja tehdessä, isän ja autoa myymässä olevan miehen jutellessa potkiskelin auton renkaita ja kiertelin autoa vakavan näköisenä. Sitten nyppäsin myyjä hihasta ja kysyin "onkos tästä diisel velot maksettu?" mies alkoi nauraa ja sanoi isälleni että hyvin hän oli tyttärensä kouluttanut (veroja ei oltu maksettu, kauppoja ei tullut)
Hieman noita juttuja nuorempana olin taputellut äitiäni takapuolelle ja sanonut "Ito takaa pieni eettä"
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2008 02:03
huskyn hännänalusesta...

-silmä!
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2008 21:05
mamma kerto mulle että pikkusena sanoin sille hiekkalaatikolla, kun se jutteli aikuisten kanssa ja oli aika meluista,niin "hiljaa kottarainen!"

tai sitten

olin mökillä mummoni ja ukkini kanssa.. ja saunottiin siellä. Jäin yksin saunan lauteille istumaan.. sillon oli jo syksy.. oli pimeetä ja siellä saunalla on semmonen pieni katto ikkuna.
Saunassa oli kauan kauan aikaa todella hiljaista, ja aikuiset rupes ihmettelemään että eikai mulle ole sattunu mitään ja ukki tuli kysymään sitten multa että onko kaikki hyvin? Sitten vastasin että "Joo" ... "tai no kaikki ei oo ihan hyvin" ukki sitten kyseli no mikäs nyt? sitten sanoin "Ku pöökö kattoo ikkunasta!"
Se ikkuna oli ihan musta, kun ulkona oli ihan pimeää.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 18.07.2008 22:21
Ala-asteella joskus kakkos tai kolmos luokalla kerrottiin murrosiästä ja opettaja siihen totesi slangissa te varmaan sanotte sitä Murkku iäksi.

[note: tuolloin minulla oli vielä r-vika ]
joten totesin siihen itsekesni ääneen: hmmm, ****** ikä.

sain jälki-istuntoa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 29 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit