Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.10.2008 15:16
Muistan tällaisen jutun, taisin olla jotain 6-7 vuotias...
Naapurin poika (mua 5 vuotta vanhempi) oli selittänyt mulle aiemmin päivällä, että sana "panna" tarkoittaa jotakin seksijuttuja. Illalla meillä oli kotona vieraita ja äiti käytti sanaa "panna" jossakin yhteydessä. Minähän sitten huusin, ettei saa sanoa "panna" vaan täytyy sanoa "asettaa", koska "panna" tarkoittaa seksiä. Äiti ja vieraat olivat punaisia ja mä sain mukavan yksityisen puhuttelun, mutta on sitä jälkeenpäin naureskeltu.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.10.2008 16:40
Minä olin pienenä kova puhumaan ja niinpä höpöttelin omiani useinkin. Kerran näin tutuillamme todella ison lehden betoniin valettuna älykkäästi sitten totesin (ikää taisi olla noin 5v.) "Jos lehti on noin iso, niin haluaisin nähdä sen puun". Lehti oli raparperin lehti..

Samojen tuttujemme mökillä oli kasvimaa, mistä he ottivat lähes kaikki syötävät kasvikset, perunat, salaatit, tomaatit, kurkut yms. ja ensin ihmeteltyäni hetken sitä totesin, että "sehän on sitten varsinainen ruokapenkki". Kyllä muita nauratti ja näitä on varmasti miljoona lisää mutten nyt muista enempää.
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.10.2008 19:59
Pienenä luulin että pussailu on nussimista, ja sitten kerran kun olin n 5-vuotias äitini tuttu oli tullut kylään ja kysyi missä veljeni sanoin siihen että siellä se nussii tyttöystävänsä kanssa..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.10.2008 19:41
Olin varmaankin noin seitsemän vuotta ehtinyt täyttää, ja olimme joulukirkossa tmv. ja siellä laulettiin tätä "Matteus, Markus, Luukas ja Johannes" -laulua. Minä raukka tietysti kuulin, että "Matteus, Markus, Luukasa, Johannes" ja laulelin sitä sitten isoon ääneen kotimatkalla, ennenkuin äitini tajusi korjata, että eihän se suinkaan ole Luukasa, vaan Luukas.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2008 22:09
Eskari-toverin synttäreillä, kun hänen äitinsä kysyi et miltä hänen uusi otsatukka näyttää, sanoin et iha paSHkalta :--)
  • Lähetetty: 14.10.2008 22:28

Lainaus: Cata

Pelkäsin kersana kaikkia lentäviä ötököitä. Pelkäsin mm. sitä, että "kääpänen syö mun jäätelön".

VOOOII. Ihana.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.10.2008 11:27
Nemi, omia viestejäsi voit muokata tuolta "muokkaa" -namikasta, vältetään tuplapostauksia.
  • Lähetetty: 15.10.2008 15:20
oho anteekss : ))
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2008 12:41
Muistin, että mulla oli outo päähänpinttymä lapsena:
Luulin kauan, että lauantai ja sunnuntai vaihtaa paikkaa viikottain. Kerran kyselin äidiltä, että miksei ne jollain viikolla vaihtaneetkaan paikkaa ja muistan, miten äiti katsoi mua tosi pitkään, eikä oikein tiennyt mitä vastata lapselle... Sitten mulle kyllä selitettiin, että miten viikonpäivät oikein toimiikaan. (Luulen, että harhaluuloni johtui siitä, että äiti ja isä olivat vuorotellen viikonlopun päivinä töissä ja vaihtoivat omia työvuorojaan viikottain. Siinä meni sitten pikku-Elvira ihan sekaisin.)
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2008 10:51
tää ei oo sanomine, mut mulle on sanottu et pienenä tiesin tarkkaan mitä halusin jos kaverilla/perheenjäsenellä oli joku esine jonka halusin, mä katoin hetken verran, nappasin sen itelleni periaatteella "tää on ny mun, ota takas jos uskallat!"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit