Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2008 17:53
Ihmettelin kersana, kun isoveljeni toi tyttöystävänsä kotiimme. Menivät veljen huoneeseen ja päätin tehdä vaikutuksen tyttöön. Olin kuullut veljeni sanovan kaverilleen "Hei kelaa vähän" minkä jälkeen porukka oli revennyt nauramaan. Niinpä aukaisin oven ammolleen, työnsin pääni huoneeseen ja kajautin kovaan ääneen: "Hei kelatkaa vähän!" Pari istui hetken hiljaa ja alkoi sitten räkättämään. Suljin oven ja olin NIIN ylpeä itsestäni
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2008 23:23
Black sunset
hajosin ja pahasti
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2008 18:29
Kun olin jotain 4-5 vuotias, kävin usein lähikaupassa yksin ostamassa karkkia tai maitoa yms. mitä nyt kotona tarvittiin. Kerran sitten kaupassa oli joku miesasiakas saanut sairaskohtauksen, ja minä olin mennyt uteliaana katsomaan, mitä oli tapahtunut. Kun olin nähnyt miehen makaavan lattialla henkihievereissä, ja kolme muuta miestä hyöri ympärillä, olin huutanut kovaa "Minä voin hakea äidin! Äiti on melkein lääkäri!". Onneksi kaupan kassaneiti tiesi vähän paremmin, että äitini opiskeli parhaillaan lähihoitajaksi... eli ei todellakaan ollut mikään lääkäri x3

Toinen juttu onkin sitten vähän nolompi mummoni naapurinsetää kohtaan... Olin jotain 3-4v, ja naapurinherra vaimoineen oli tullut mummolaani iltaa istumaan, ja tottakai me saunoimme. Minä olen aina pienenä tykännyt saunoa miesten kanssa (voi johtua siitä, että naiset aina vaan höpötti keskenään, mutta miehet jutteli minunkin kanssa), niinpä minä menin papan ja naapurinvaarin kanssa saunaan. Sieltä ylälauteelta mie sitten oli kurkkinut kun setä oli ollut suihkussa, pikkuisen tirskahdellut. Pappa huomasi sen, ja ilmeisesti aavisti, että kohta on sammakoita tulossa, pesi minut nopeasti, ja tyrkkäsi mummolle pukuhuoneeseen. Siinä sitten saunan jälkeen istuttiin kaikki kahvipöytään, ja mie pöydän päässä tirskahtelin hieman itsekseni. Mummo kysyi sitten: "Mikäs tyttöä naurattaa?" "Hih, minulla on salaisuus." vastasin hihittäen. "No kerroppas meillekin niin mekin saadaa nauraa." Nostin katseeni ja katsoin naapurinsetää pöydän toisessa päässä, osoitin häntä pienellä etusormellani: "Tuolla sedällä on ihan roikku kippeli"
Tässä vaiheessa äitini, joka oli seissyt vieressä kahvipannu kädessä, meni hiljaiseksi, laski kannun, ja juoksi talon taakse nauramaan. (eihän olisi ollut kohteliasta nauraa vieraan edessä). Pappa laski kahvikupin, nousi ja juoksi äidin perään. Naapurinsetä siinä sitten punaisena hämmenteli kahviaan...
Kovin oli muillakin pokassa pitämistä.

Olenpas ollut kamala pikkulapsi xDD

Paljon muutakin yhtä typerää on tullut sanottua..
  • Lähetetty: 21.11.2008 22:28

Lainaus: SinofSatan

Black sunset
hajosin ja pahasti

Niin minäkin myöhemmin, varsinkin kirjoittaessani sitä
Ja Oneesanin juttu oli kanssa...
Sellaista sitä pienenä. Ja kieltämättä joskus isonakin.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.11.2008 12:49
Joskus kahden -kolmen ikävuoden paikkeilla olin kamala Muumi-fani (ihan kuin en olisi enää...), mutta Muumimaailma oli liian kaukana. Aloin siinä pohtia, mitä tekisin, jos muumit tulisivat meille kylään. Kuulemma olisin halunnut mennä muumien kanssa perhepäivähoitopaikkaani, Markuksen (joku tuttu) mökille ja avaruuteen.

Ja toinen yhtä typerä tapahtui siinä ehkä viisi -tai kuusivuotiaana. Leikin siskoni kanssa barbeilla, ja joltain halpisnukelta irtosi siinä tohinassa jalka. Veimme sen äidille "sairaalaan". Korjattuaan nuken, äitimme huomasi lattialla lojuvan päättömän Ken-nuken, ja toki hän kysyi, että pitäisikö Kenkin korjata. Vastaukseni oli jotakuinkin tätä luokkaa:
"Ei se mitään päätä tartte, sehän on miesbarbi!"

...olin sitten älykäs vekara.
  • Lähetetty: 30.11.2008 12:52
Sulevi, sulla on ollut oikea asenne kohdallaan jo pienestä! xD Noei, sori jätkät. Vitsi vitsi. Minäkin muuten halusin mennä muumien kanssa mm. päiväkotiin o_o
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2008 01:02
Tämä on jäänyt etenkin mieleeni... äitini on kertonut minun sanoneen pienenä näin "Äiti mäkin haluan tulla kananlihalle". Äiti kun oli sanonut minulle ekaksi, että "Äiti on ihan kananlihalla". Heh, heh!
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.12.2008 00:29
No minä olen kuullu että kun olin tutti-ikäinen, niin sanoin tuttia nimellä; tihi. Ja traktoria sanoin; nakko. Tämmöisiä
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: BlackBird
  • Lähetetty: 03.12.2008 01:47

Lainaus: snowwiewolf

Minä vatasin hyvin vakavana "Geologi."

Mäkin pienenä vastasin aina uravalinta kysymyksiin, että " musta tulee patologi".
Olipa mammoilla ja papoilla aina ihmetystä kerrakseen.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.12.2008 09:49
Hieman ehkä ot...
Tuttavani lapsi oli jouluaattona kysynyt glögiä juovilta vanhemmiltaan että saako hänkin maistaa goglia?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit