Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 08:42
Pahin asia,mitä minulle on sanottu,ja minkä kuulin vasta niinkin tuoreeltaan kuin eilisiltana on se, ettei minun kanssani voi enää seurustella,koska tunnun vaan pelkältä kaverilta nykyään...Ja samainen mies oli vain päivää aiemmin puhunut yhteisestä tulevaisuudesta...Ja jopa ehdotellut/vihjaillut tulevaisuudessa jossain vaiheessa yhteen muuttoa,ym.Mutta opinpahan taas sen,ettei ihmisiin voi yksinkertaisesti luottaa...Olen vaan joutunut pettymään jo niin monesti ihmissuhteisiin,en enää jaksaisi tätä tällaista...
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.07.2008 09:27

Lainaus: Morningstar_

arvaa tahtoisinko ampua tuota sun idioottia päähän notta aivot leviää seinälle, vaikka en tunne sua, enkä tota paskiaista ni silti pistää vihaksi.

Lainaus: Tiragen

Minäkin tahtosin myös ampua tota Idioottia päähän, ei jumankeuta mitä hommaa, tyyppihän on täysi sekopää.

ihan niinkuin asia sillä paranee että sekoitetaan yksi lisää.
seuraavaksi kirjoitatte että on ollut päässä vikaa kun likka pamautti vanhemmiltaan nupit taivaalle. voi ***** teidän kans.
SinofSatan
hanki ammattiapua. tavalla tai toisella. poliisin, terveyskeskuksen tai vaikka mll:n kautta, aivan sama. jos noin paha on tilanne, sitä apua kyllä saa.
helpoin tapa on varmaan marssia poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2008 14:29
Noh ehkä pahin asia mitä minulle on tehty on se että hyvä ystävä hylkää saksalaisen bimbon takia. Tuo on tapahtunut minulle monta kertaa, eikä tuo tarkoita pelkästään ystäviä, vain muitakin ihmisiä. Muistan vielä sen kun joskus alaasteella yksi poika kävi hakemassa kokeeni, ja tonki laukkuani. Sitä en kestänyt, ja pidemmittä puheittä löin tätä poikaa raamatulla päähän. xD
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2008 15:18
No omalla kohdalla loukkaavinta on ehkä ollut se kun kutsuivat hevoseksi ala-asteella (harrastan siis ratsastusta) ja joku poika tuossa neljännellä joskus 'joutuessaan' minun ja kaverini kanssa samaan ryhmään totesi,että 'minähän en sekaannu eläimiin' (ko.kaverini ei edes harrasta ratsastusta tmv) Joskus seiskalla joku poika oli pyytänyt luokan nörttiä hakkeroimaan salasanani galleriaan.. Silloin ihan oikeasti pelkäsin että saavat sen selville.. Onneksi kuitenkin kaikki luokasta eivät olleet minua vastaan vain n.3 poikaa.
Isä sanoi joskus,että 'lastenkotiin sinut pitäisi viedä' (oli taas tullut riitaa jostakin tyhjänpäiväisestä asiasta kun isä alkoi neuvomaan miten minun pitäisi hiiriäni hoitaa vaikkei ymmärtänyt ko.eläimistä p*skaakaan) (isäni on muutenkin itsekeskeinen sovinistip*ska,ei edes ymmärrä kuinka typerä on kun alkaa äidille raivoamaan jostakin tyhjänpäiväisestä asiasta,esim.siitä että äiti lähti viemään roskista,vaikka isällä olis ollu joku roska sinne laitettavana..(alkoi huutaa jotain toisten ihmisten kunnioittamisesta,uskomatonta :O)
Nuo nyt tuli ekana mieleen,onneksi minulle ei ole ikinä tapahtunut mitään sellaista että vaikka koko koulu olisi ollut minua vastaan,kiusaajia/haukkujia on yleensä ollut vain muutama
Kirjoittanut: Sleepless (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.07.2008 15:38
Kesälomaa kun vietin vanhempieni kanssa Kalajoella, ja en suostunut seuraamaan heitä. Faijani huutaa suoraa huutoa: "Tollanen saamaton luuseri, mitään et ole koskaan saanut aikaan, olisi ollut parempi että et olisi syntynyt." Kouraisi kyllä hiukan sydämmestä jos sellaisen edes omistan.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 16:15
Yksi koulukiusattu koko peruskoulun ja lukiossakin henkisesti ilmoittautuu piiriinne. Olen syrjäytetty. Ala-asteella ensimmäiset 3 vuotta olivat ihan mukavia ja hauskoja, liikuin joskus itsekseni, leikin kavereiden kanssa, mutta joskus minut jätettiin ulkopuolelle... Kaikki muuttui kun muutimme toiselle paikkakunnalle.

Pienempi kyläkoulu toimi koulunani seuraavat 3 vuotta. Jäin ulkopuolelle kaikesta, tein yksikseni pari ja ryhmätöitä, juuri sen takia koska kukaan ei halunnut tehdä niitä minun kanssani. Sama jatkui oikeastaan koko yläasteen. Yksi kaveri minulla oli (kunnollinen) yläasteen 7 ja 8 luokan, kunnes 9 luokalla olin taas ihan itsekseni. Pahoja juorujakin liikuskeli yläasteella minusta. Painokelvottomia.

Näytimpähän niille sitten ysiluokan päättöjuhlissa! Sain koko yläasteen henkilökunnan miettimän hymypatsaan! Oli kyllä näkemisen arvoinen nirppanokkien naama.

Mutta... Syrjäytyminen jatkui omalla tavallaan lukiossa. Kaverit onneksi lisääntyivät, pari ja ryhmätöitä onneksi pystyin tekemään 3/4 kaverin kanssa, oli hauskaa Nämä nirppanokka puoli jatkoi henkistä kiusaamista kuitenkin. Löysin jopa legendavihkosta lauseen, jota en ollut koskaan sanonutkaan koko koulussa oloni aikana... Satutti, mutta annoin olla...

Onneksi pääsin amk:n toiselle puolelle Suomea! Vaikka tuollakin on ihmisiä jotka eivät mahd. tykkää (huomanut ilmeistä) jne niin annan heidän olla. Saas nähdä mitä ensi vuodesta tulee..
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2008 16:17
Yksi pahimmista asioista joita minulle on tapahtunut oli kun koulun psykologi käski minua pukeutumaan normaalimmin... Olisin muuten varmaan antanut mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta olin tuolloin liaan raskaan koulunkäynnin ja koulukiusaamisen vuoksi masentunut ja masennuin vielä pahemmin kun en omana itsenä kelvannut.

Nuorempana olen saanut kuulla painostani lähinnä sukunimeni vuoksi (Pulliainen) ja "Jammu-setä" aiheista huutelua kun ala-asteen kuudennella luokalla leikin kolmasluokkalisten kanssa.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.07.2008 22:08

Lainaus: snowwiewolf

Yksi pahimmista asioista joita minulle on tapahtunut oli kun koulun psykologi käski minua pukeutumaan normaalimmin...

Huh huh! Jos mulle koskaan tullaan tuollaista, haukun sen..

Mulle vuosia sitten eräs kiusaaja sanoi "toivottavasti putoat mereen" kun olimme yläasteen luokan kanssa laivamatkalla. Näin saman paviaanin kuukausi pari sitten kaupungilla, tuijotti hieman, en usko että tunnisti kunnolla..
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.07.2008 23:41
Se siinä onkin, että oman kiusaajansa tunnistaa vuosienkin päästä samaksi nilviäiseksi... naama ei unodu koskaan. Kiusaaja taas ei varmaan edes muista meidän naamaamme saati nimeämme, joka sekin omalla kieroutuneella tavallaan loukkaa.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 01.08.2008 13:00
Viimeksi vedin palkokasvin nenääni, kun isosiskoni katsoessaan kuvia oikeasti kauniista gooteista totesi "hyi helvetti . miten joku voi haluta vapaaehtoisesti näyttää tuollaiselta?". Loukkaushan meni samalla minulle, joka pukeudun samanhenkisesti, enkä edes ole yhtä kaunis kuin ne, joita hän haukkui.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!