Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.09.2011 18:02

Lainaus: Animemo

eikä sopeutumisessa kouluun ainakaan auttanut se että mua viellä kiusattiin. Ne haukku mun vaatteita (pienempänä) ja sitä että asun maalla. Oikeestaan kaikkee mussa.

Ne haukku myös vähän mun kaveria mutta enemmän mua. Kerran uskokaa tai älkää ne lähetti mun kaverille kokonaisen viestin jossa luki kaikkee mitä meissä on vialla ja kaikkee. Ne teki romaanin suunnilleen siitä mitä meissä (enemmänkin mussa) on vikaa. Viesti alko: "Terve pässi...!" Vielläkin mä kuulen ainakun esim liikka tunnilla epäonnistun jossain ku ne nauraa ja ilkkuu mua. Ne ei osaa tehä sitä hiljaa. Ei ne kiyl enää onneks oo naaman eteen tullu sanoon. D:
Kirjoittanut: Myotess (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2012 15:12
Pahinta mitä minulle on sanottu on tullut entisen poikaystäväni suusta. Ja pahiten juuri loukkaavat kommentit läheiseltä ihmiseltä.

Tässä nyt pari esimerkkiä:

"En kehtaa kulkea kanssasi kadulla, koska sinulla on niin pienet rinnat että muut luulevat sinua pojaksi, enkä minä ole homo."

"Voin maksaa sinulle silikonit." (ottaen huomioon etten koskaan itse ollut puhunut silikoneista yhtikäs mitään)

"Olet pullukka." (silloin painoin 45 kiloa ja olin selvästi alipainoinen)

"Jos olisin sinä, en kehtaisi mennä saunaan jossa muut näkevät sinut."

"Näin tänään miehen, jolla oli isommat rinnat kuin sinulla."

Suhteen jälkeen hän sanoi ettei rakastanut minua enää, koska en ollut tarpeeksi kaunis.
Kirjoittanut: Harlekiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2012 21:51
"saatanan tyhmä" - kun isä ei ollut tyytyväinen silloin 10vuotiaan rakennus apuun ja heitti vasaralla onneksi ohi
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 16.05.2012 14:57
"taidat olla raskaana." tuli ihan läppänä, mutta jäi kaivertamaan mieleen
Itseasiassa minulle ladellut loukkaukset ovat tuleet useinkin vitseinä, kevyinä ja hassuina, joille pitäisi osata nauraa. Vaan paha olo on usein jäänyt, mutta peittoon. Kerran sain vaellusretkellä kuulla olevani jengin huonokuntoisin, kun mukana oli myös 80 v. mummo, jolla oli reuma.

muoks. muoks.

Muokkasin, kun muistin vielä toisenkin jutun, jota en voi sivuuttaa. Tämä on tällainen "sinusta"- juttu. Ystäväni kertoi erään toisen ystäväni nauraneen vaatteilleni ja ulkonäölleni selkäni takana. Ilmeisesti mukaan pilkkamaan oli vedetty koko ystäväpiirini, joka tuli pyytämään anteeksi ja kertomaan, mitä tuo yksi minusta selkäni takana puhui. Haukkui kuulemma vaatteeni aivan täysin ja pilkkasi painoani ja ulkonäköäni. Siihen katkesi yhteydenpito sen ystävän kanssa.
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2012 14:09
Pahimmat jutut ovat olleet täyttä sontaa kieroutuneista aivoista - olet *****, saasta, seksuaalisesti perverssi, elät kaikin tavoin siivotonta elämää. Tuijottivat varmaan peiliin noin jutellessaan. Syynä tähän oli painoni.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2012 01:49
Ehkä pahin on se, kun pitkäaikainen poikaystäväni jaksoi narista, kuinka minun pitäisi LIHOTTAA. Sinänsä ei siinä mitään, mutta olen kyllä aivan normaalipainoinen ja muodokaskin. Olen aina sanonut, etten halua lihoa, koska paino on silti kilogrammoistani huolimatta arka asia, ja muutenkin sanoin arvostavani jopa suhteellisen normaalipainoista tai jopa hoikkaa miestä. Ehkäpä siis syy ruikutukseen oli se, kun herra itse lihoi vuoden aikana yli 20 kiloa ja minä pysyin samanlaisena kirppuna kuin ennen - minun rinnallani miehen lihominen siis vain korostui entistä enemmän Jos ei osaa arvostaa sellaisena kuin on, niin pitääkö yrittää tehdä toisesta jotain aivan muuta.

Enkä tähän viitsi sanoa, mitä äitini minusta sanoo. Toisilla kun ei ole arvostusta esim. koulutusta kohtaan, niin siitäpä tulee sanomista useammin kuin laki sallii...
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • • Muokkasi: DEADBUNNY
  • Lähetetty: 01.06.2012 19:39
Onhan tässä saanut kuulla melkein kaikke laidasta laitaan peruskoulun aikana.
1-3lk minua kiusattiin diabeteksestani, joka on yhä ja tulee varmasti aina olemaan aihe josta EN halua puhua tai ottaa esille. Ketään ei halunnut olla kanssani, koska 'sehän tarttuu'- ideaa käytettiin paljon. Sitten he olivat kateellisia, koska minulla oli aina trippejä, karkkia ym. matalan sokerin takia mukana koulussa ja sain käydä välipalalla koulussa tarpeen vaatiessa.
Aika monesti tuli jotakin idiootti lyötyäkin kun rupesi oikein ärsyttämään.
Sitten luokallemme tuli (anteeksi paha sana.. :/ ) vammaisten koulusta K- niminen tyyppi. Ei sillä, että kaikki vihasivat häntä, koska hän kertoi äidilleen asioita joita ei ollut tapahtunut ja mamihan soitti opettajalle jolta kaikki saivat sitten huudot. Ensimmäisenä päivänä pyysin häntä leikkimään muutaman ystäväni kanssa. Hän ei vastannut mitään ja sanoin, että hän pääsee mukaan milloin vain haluaa. Ja seuraavana päivänä saimme jälki-istunnon ja puhuttelun, koska emme olleet ottaneet häntä mukaan. Tämä tyttö otti minut silmätikukseen ja tulihan sitä sitten oltua niissä puhutteluissa aika paljon kunnes opettajammekin tajusi, että hän keksii kaiken itse... Sitten kun 6lk jouduin mielenterveysosastolle niin sain kuulla tietenkin "hullu, mee takas sin harjavaltaan", juttuja, vaikka en edes Harjavallassa ollut :/
Pari seuraavaa vuotta menivät ihan mukavasti jätkien irvailuista ja pienestä syrjinnästä huolimatta. Vitosesta lähtien olinkin sitten goottihuora.
Näin ylä-asteella sama meininki jatkuu, mutta menipäv lissut hiljaseksi kun olisin ollut kurkussa kiinni ellei 2 tuttuani (jotka on ollut samalla luokalla myös ala-asteella) olisi pitänyt minusta kiinni.

Pahimmin on kuitenkin sattunut, kun ollaan huudeltu,
"Mee metsään ja hirtä ittes kuuseen! Eipä jäis ainakaan kukaan kaipaamaan!", ym tälläiset jutut. Myös lihavaksi haukkuminen jne. tuntuvat pahalta sillä sairastin vitosen puoliväliltä kutosen loppuun anoreksiaa mistä pääsin pois, vaikkakin juttu kääntyi päinvastaiseksi.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.07.2012 00:34
No, nyt juuri äsken oli aivan ihanan piristävä mesekeskustelu mun ja entisen kaverin kanssa (en asu enää paikkakunnalla) ...

Kaveri: sust on tullu tollane gootti?
vai mikä sä oot?
Minä: gootti
K: joo. miks ?
M: emt, tykkään olla gootti
K: mut miten sust niiku tuli sellanen ?
tainiiku mua oikeesti kiinnostaa miten jostain ihmisestä voi tulla ?
M: emt... ostin goottikamppeita, ku katoin muita gootteja, ja ne näytti mun mielest siisteiltä, nii halusin itekki olla
K: aaa
oliks se yksinkertasta? tai mitä sun vanhemmatki siitä sitten sano ?
ku eiks se nyt oo aika kauheeta et oma lapsi on tollanen ku sä
!
M: totes vaa, aha ja katto vähä aikaa ja sit ne totes, et näyttää ne aika kivalta
ja hei kiitti vaa
K: onks sun äiti kans suhtautunu sit hyvin näihin lesboihin ja homoihin ?
tai eiks toi oo vähä sama asia
vai millasii te gootit sitte ootte ?
M: riippuu, niinku muistaki ihmisistä
ei kaikki gootit oo mitään life is pain-tyyppejä ja polta kirkkoja saatanan nimeen
K: aaa eli eksä siis ookkaa saatanan palvoja ?
M: ..................... omg *kaverin nimi*........
K: no mitä?
M: halloooooooo maa kutsuu, ei se et on gootti tarkota, et on mikää saatananpalvoja, eikä kaikki voi olla tollasia blondimalleja niinku sä
K: se on totta
mut eiks toi oo noloo susta ?
M: ei?
K: no musta on
ja tosi ällöö
hehe
M: kiitti vaan paljon, tuunko näyttäytymään siellä, nii voit haukkuu vielä vähä enemmän?
K: emmä haukkunu se on mun mielipide asiasta
en osannu kuvailla paremmin

ja keskustelu jatkuu, mutta se nyt on liian yksityinen laitettavaks tänne
paskat minusta mitään samanlaista blondia pikkuhuoraa saa tekemälläkään
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: iPOP
  • Lähetetty: 28.07.2012 00:42
stereotypical thinking of goths is for bad.

iteltä kerran latvialainen kirjekamu sano nähtyään kuvani "you look like goth or vampire"
no,sehän oli just mukavaa.
se onkin kysellyt usein "goottijuttuja"
muttei oo sanonut koskaan mua saatanan palvojaksi.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 28.07.2012 00:58
Kuolonenkeli Kuvasit täydellisesti kaikki mesekeskusteluni 5-6 luokkien ajalta. Ei enää V*tuta ne muuten kun se, että entinen paras kaveri on jakanut kavereiden kesken kaikki VAIN HÄNELLE kertomani asiat. Entinen paras kaveri siis rasittava ***** nykyään.
Ei mulle oo koskaan sanottu mitään niin loukkaavaa ett olisi paha mieli jäänyt pitkäksi aikaa, mutta sitten se että jossain vitun mesessä täysin tuntemattomat ihmiset haukkuu minua kun eivät edes ole koskaan tavannut. Kerran kävi niin, että olin kaverin luona, ja se oletti että en kato mitä se kirjottaa sen kavereille, no se jollekkin muuramelaiselle puhu paskaa musta kun istuin vieressä, eihän siinä mitään.(hän siis näki aina meillä ollessaan minun keskustelut mesessä myös eli en salalukenut, me kirjotettiin aina yhdessä niitä viestejä, mutta sitten se tosissaan luuli etten huomaisi, kun katsoin jotain videoo samalla youtubesta.)

lisään vielä: ei se vaatteiden väri tai musiikkimaku muuta ihmistä yhtään huonommaksi. Paras kaverinihan pukeutuu vaaleansinisiin vaatteisiin ja kuuntelee One Directionia. Ihan mahtava tyyppi, voin valehtelematta sanoa, että me ei olla riidelty mistään koskaan. Siis tämän sanoin siksi kun ihmiset mukamas "MUUTTUU JOKSKI GOOTIKS JA SIT NE ON IHAN OUTOI."
Siis kaveriani ei ole koskaan haitannut ulkonäköni, sille minä olen aina ollut se sama henkilö.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit