Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: erilaisempi sanapeli

• Muokkasi: Ninni
  • Vastaa
No nyt vielä tällanen, et yhdyssanoja, ja seuraava kirjottaa sit sillä viimisellä sanalla alkavan yhdyssanan, kuten: kuorma-auto-autoliike-liikevaihto-vaihtovaate-vaat ekauppa jne
Eka yhdyssana on:
Piilolinssi

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Ööööh... lisää sanapelejä????

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Piilolinssi

Linssilude
tosin en tiedä onko lude alkuisia yhdyssanoja, mutta menkööt.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Hahaa, kohta voidaan perustaa tuonne Yleisten korinoiden, Goottityylin, ja muiden alueiden kaveriksi Sanapelit -alue.

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa
ludelaji

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
lajikäsite

In the world without fences and walls, who needs gates and windows?

• Vastaa
käsitekartta

Surrounded by my only friend, sweet silence.

• Muokkasi: Tiragen
  • Vastaa
karttakeppi

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Muokkasi: Elegia
  • Vastaa
käsitekartta
--
Menipäs överiksi

Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa. http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=24803

• Vastaa
keppivoimistelu

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Dante). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää open source forum script miniBB © 2001—2008.