Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: erilaisempi sanapeli

• Vastaa
voimistelusali

Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa. http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=24803

• Vastaa
salibandi

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
bandidosjengi (taas piti vähän soveltaa kun ei löytyny sanaa bandi)

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
jengitappelu

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
tappeluhalu

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Muokkasi: Sather
  • Vastaa
haluamme

joo yksikön kolmas periaatteessa mutta kyllä te sen kaksimielisyyden sieltä bongaatte.

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Vastaa
ammenurkka

• Muokkasi: darkAngel
  • Vastaa
nurkkakammo (Ninni kerkes eka)

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
nyt kiusaan:
kammiofobia / nurkkafobia.

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Muokkasi: Ninni
  • Vastaa
no kummassa on enemmän järkee, siinä et amme on nurkassa vai kammiossa? Sather saa päättää
Ääh, nyt menin sekasin, mihin sanaan mun pitää ny vastaa??

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Dragon9, BlackLotus, Vampira_666, poison). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää light forum script miniBB © 2001—2008.